Inhoud blog
  • hallokidoki!!
  • hoi
  • Hallo
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Vinea's story

    25-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoi
    hey,hier ben ik weer!!!

    ik zit dus in het 2e middelbaar en ik volg de richting Latijn (very,very, big mistake!!!)
    en ik was aan het sukkelen met mijn woordjes(meestal,maar ja)
    en toen vond ik een site die wel handig is (maar dan moet je wel werken met phoenix):http://latijn.bimsem.be/

    25-01-2011 om 17:21 geschreven door Vinea


    24-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo

    hallo,

    dit is de eerste keer dat ik in mijn blog schrijf!
    ik hoop dat ik een geen al te saai leven heb

    dus elke keer dat ik iets schrijf,probeer ik ook iets interessant te vertellen (en let zeker niet op de schrijffouten!)

    1 klein probleempje; vandaag is er niks speciaal gebeurt,maar ik vond dat ik de 1e dag toch wel iets moest schrijven!

    wel tot binnenkort en sorry

    ps: sorry,maar als je iets in mijn gastenboek wilt schrijven moet je je email adres invullen,maar tik gewoon iets in als sjhvdjx.vlkxdhv@hotmail.com
    want ik gebruik dat email adres toch niet...

    24-01-2011 om 00:00 geschreven door Vinea



    Gastenboek

    heb je vragen,hier kun je die stellen!


    Archief per week
  • 24/01-30/01 2011



    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs