Inhoud blog
  • Warme oproep om de blog nieuw leven in te blazen.
  • Vrij project + Latijn
  • We stonden in Het Nieuwsblad!
  • Suikerkristallen
  • Enkele foto's
  • Nieuwe start
  • vrolijk pasen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Hallo!
  • Niets dan sneeuw
  • HAPPY VALENTINE!!!
  • UNICEF-dag
  • Lekker koude dagen!!!!
  • maandag 14/12/2009 Workshop Anime 6° leerjaar De Watertoren
  • Uitstap Anime
  • 30-09-09
  • Onze tweedaagse.
  • 28-09-09
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Welkom op de blog van villa da vici!!!
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    bdsm
    www.bloggen.be/bdsm
    Startpagina !
    forum

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum

    Zoeken met Google


    Foto
    Foto
    Foto
    Hey,
    we hadden een heel project rond ANIME, een oud-Japanse tekenstijl.
    We zijn met de trein naar Gent gereist, een nieuwe ervaring voor velen.
    We bezochten het ANIME-museum in Gent en hebben er later een workshop rond georganiseerd in de basisschool. Het was een leuke en koude dag in Gent, een echt mooie ervaring om tussen de gebouwen van de stad te lopen, een echte oude sprookjesstad. We zijn ook naar de jaarlijkse tentoonstelling van de Koninklijke Wase kunstkring gaan kijken in de vierkante zaal van de academie te Sint-Niklaas en dit  met de nodige ongelukjes....
    We gingen ook nog schaatsen, kort samengevat.... een MEGA-DAG!!!!!!



    m.v.g


    De Davinci Dude's
    Happy Valentine!!
    Villa Devils
    Villa Da Vinci
    30-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.30-09-09
    Vandaag hebben we test Nederlands gehad.(Diataal)
    De leerlingen van vrij project hebben het over kindsoldaten gehad en die van Latijn hadden een toets.

    mvg

    de davinci dude's
    Wink

    30-09-2009 om 11:49 geschreven door de davinci dude's  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    28-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onze tweedaagse.

    Wij zijn net terug van de tweedaagse en iedereen vond dat echt heel leuk!
    We zijn naar Puytvoet geweest en hebben ons echt goed geamuseerd!
    We hebben een musical georganiseerd, maar die was volledig uit de hand gelopen! Het was ook de eerste keer dat we dat deden en de leidster had het nog nooit eerder gedaan. (De leidster was één van onze leerlingen die de musical in elkaar heeft moeten steken en om dat helemaal alleen  te realiseren heeft ze dat volgens de meesten toch heel goed gedaan. Ook al is het alleen maar omdat we ons allemaal rot hebben geamuseerd op dat stress-podium!)

    Jep het was echt heel leuk!!


    de davinci dude's!!!
    Very Happy

    28-09-2009 om 00:00 geschreven door de davinci dude's  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.28-09-09
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vandaag is de moeder van onze leerkracht Denise ons komen inlichten over de computer!
    Weer een beetje wijzer zeg ik maar!

    Daaraan hebben we ook deze blog te danken!


    xjes

    de davinci dude's

    Bijlagen:
    pieterjan aan de computer 001.jpg (1.2 MB)   
    pieterjan aan de computer 002.jpg (1.1 MB)   

    28-09-2009 om 00:00 geschreven door de davinci dude's  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (7 Stemmen)


    Archief per week
  • 28/04-04/05 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 15/10-21/10 2012
  • 10/01-16/01 2011
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 28/09-04/10 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • wakker worden
  • IS het daar tof?
  • nie opgeven hé!
  • groetjes van Vera
  • Eef op Blogronde!

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek ps: we willen geld inzamelen voor een brandtrap, alle ideeën zyn welkom !!tnx


    Foto

    Blog als favoriet !

    Dropboxxxxxx

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.


    Foto

    Foto

    Foto

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    brunostuinagenda
    www.bloggen.be/brunost
    HAPPY 2010!!!! DE DAVINCI DUDE'S!!!!! XD

    Na schooltijd

    Ik doe mijn ogen op een kiertje dicht.
    De wolken zeilen hoog voorbij, ik lag languit. Gras kriebelt mijn gezicht.

    Ik denk aan dingen die ik nog niet weet.
    Hoe bloemen bloeien, hoe een vogel leeft
    en waarom water van de zee beweegt.

    Er komt een vlinder even zitten op een bloem.
    Ik plaag hem met het puntje van mijn schoen en sta weer op: ik moet nog huiswerk doen


    Vrolijk 2011!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maak er iets moois van8
    XD

    De Davinci dude's
    Startpagina !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs