Inhoud blog
  • vriendn
  • dingens des levens
  • Proficiat!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    dingens des levens

    16-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vriendn
     dag beste mensen en kinderen deze site is ontwerpt speciaal voor de mensen die ook graag kijken naar de dingens des levens  ik vind het zeer leuk asl jullie een reactieke achter laten 

    16-10-2007 om 18:29 geschreven door mielietje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    hallo

    16-10-2007 om 18:26 geschreven door mielietje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 15/10-21/10 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Foto

    Foto


    Hallo dit is mijn pagina ff vertellen
    Hope is een van de bekendste spelers want ze maakt heel veel mee
    Chloë is net 18 jaar en heeft leukemie en ze komt er achter dat craig haar echte vader is .
    Nancy haar moeder is in verwachting van een zusje voor Chloë zij kan er voor zorgen dat ze een beenmerg tranplantatie kan doen.
    Shawn brady is de zoon van Hope en Bo hij is stel met de mooie Belle en zij is de dochetr van John Black en Marlena Evans ze heef nog 1 broer en die heet Brady die is koppel met Chloë.
    Nicole Walker is koppel met Victor maar wat hij niet weet is dat Nicole alleen amar uity is op zijn geld.
    Later gaat ze toch koppel zijn emt Brady en Chloë gaat in het ziekenhuis liggen .
    Brady weet neit wat hij moet deon kiezen voor Nicole of voor Chloë
    Sami Brady is koppel met Brandon maar dat si netie cht goed want Lexie wilt neit dat ze nog contact geeeft met hem terwijl Lexie neit weet si dat ze zwanger is van Brandon omdat zij de resultaten heeft veranderd.

    Later gaat Sami terug zoenen met Lucas ze gaan overeen gaan komen en gaan zeggen dat ze van elkaar houden en Brandon komt binnen en gelloft zijn ogen niet Sami zal uitleggen hoe het komt en ze weet eit voro wie ze kiest Lexie probeert te zeggen tegen Brandon dat ij haar moet dumpen omdat ze gezoent heeft met Lucas.
    Lexie gaat dus met Brandon en Abe naar bed Tony en Marlena gaan de oduers zijnv an Cassie en Rex
    Rex en Mimi zijn koppel en gaan met elkaar naar bed en het nad"eel zal zijn dat Mimi zwanger is maar ze wilt eht Rex neit vertallen omdat ze abortus gaat doen .
    Belle trouwt met Philip en hij vraagt haar tehuwelijk en ze antwoord jaah ze weet neit wat ze meot doen de dag zelf en geeft Shwan nog een kns Philip is boos en slaat haar.Jan heeft Shwan gedrogeerd en daar door kuste hij met haar en dat ging over de schreef voor Belle maar toen ze er achter kwam dat hij gedrogeerd was dan zei ze dat hij nog 1 kans heeft.


    Foto

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    E-mail mij

    hallo mail mij maar hoor


    E-mail mij

    hallo mail mij maar hoor




    Archief per dag
  • 16-10-2007
  • 06-09-2007
  • 29-08-2007


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs