klasblog A5a
Het reilen en zeilen van een toffe groep op school
Inhoud blog
  • Uitspraak van de week...
  • Scoren voor 2015: de milleniumdoelstellingen... Doelstelling 8: Duurzame energiebeheer...
  • Toetsen herfstvakantie...
  • Voetbal in Moerkerke...
  • De meester betaalde een koe...
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    16-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De meester betaalde een koe...

    Rémy, alleen op de wereld, ziet z'n koe verkocht worden. Rémy wil in het slot van het toneelstuk terug naar z'n moeder met een nieuwe koe... Rémy moet geld ophalen bij de aandachtige kijkers van het stuk. Jullie, kinderen hebben meestal geen cent op zak.. Het plan van de koe lijkt mis te lopen. Gelukkig is er meester... Vrijgevig als hij is, haalt hij voor jullie ogen z'n portefeuille boven en hoest 150 euro op. Meester betaalde de koe. Jullie keken vol ongeloof en verklaarden me (terecht?) gek Binnenin lachte ik me te pletter....

    't geheim...

    Toen we pas binnenwaren in de Dijk... nam een medewerker me even apart. Een tel later zat ik in de mobilhome met de acteurs... Of ik zin had een grap mee uit te halen? Ze waren aan het juiste adres. Het plan werd me uitgelegd. Ik kreeg honderdvijftig euro van hen en moest me verder stil houden tot op 't moment... van 't rondgaan met de schaal...

    Ja Emma was jarig die dag, nee beste vrienden, die koe werd niet 's avonds bij me thuis geleverd. Nee, Emma kreeg geen koe cadeau...





    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (3)

    18-10-2009
    hahaha
    nu heb je ons goed beetgenomen

    je bent een echte grappenmaker.


    18-10-2009, 19:26 geschreven door eline
    16-10-2009
    ah
    super grappig meester dat jij dat kan verzwijgen ik zou dat niet kunnen :

    16-10-2009, 17:09 geschreven door sandrine
    Gift
    Ja, meester, ze waren inderdaad onder de indruk van uw vrijgevigheid :)!
    Hilde

    16-10-2009, 11:22 geschreven door Hilde
    Archief per week
  • 22/03-28/03 2010
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 31/08-06/09 2009
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek
  • "petje" van wout
  • toffe site
  • Proficiat!

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in ons gastenboek

    Blog als favoriet !
    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs