Inhoud blog
  • bye bye tattoo!
  • 2013!
  • blije gezichten en dozen vol karton!
  • Opgelucht maar geen stap verder...
  • Misschien toch eventjes praten?! :-)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    just a story...
    About life....
    11-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bye bye tattoo!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Mijn goede voornemens houden lukt aardig, ik weet het we zijn nog maar een dikke week ver, maar ik ben er toch trots op, ben begonnen aan het nieuwe jaar met een tattoo te laten weg laseren, eentje die ik in mijn puberteit (toch al &à jaar geleden ) heb laten zetten en waar ik eigenlijk al een paar jaar mee verveeld zat, mijn vriend vond het nooit zo'n goed idee om die te laten weg halen maar een van mijn voornemens was om dit jaar wat meer aan mezelf te denken, missie geslaagd dus.
    Ook ga ik wat meer dingen doen die ik zelf leuk vind. Ik ga met wat vriendinnen lekker wat eten, een weekje center parcs en sta dus neit meer elke avond te wachten tot hij thuis komt...
    Hij gaat het nooit lang volhouden op deze manier en eigenlijk denk ik dat ik dat niet eens zo erg vind. Ik zie hem graag hoor echt, maar hij is zooo jaloers en bezotterig dat ik er dus echt niet meer vrolijk van word.
    Ik het ebgin van onze relatie vond ik het allemaal nog leuk en schattig maar nu irriteerd het me vooral...
    We zullen dus zien waar het schip eindigd e...

    Ik ben ook heerlijk aant aftellen na mijn weekje vakantie, vanaf de 21ste ben ik een hele week thuis en dan wil ik vanalles doen dat al eventjes op mijn lijstje staat...
    Mijn haren laten knippen, kort laten knippen, zo'n leuke opgeknipte bob, bye bye eeuwige staart dus, de kinder kamer eens grondig uit mesten, er moet echt een deel speelgoed verdwijnen
    en lekker een paar vrouwen films kijken die ook al geruime tijd op de to see lijst staan... Heerlijk een dagje in pyama rond lopen en genieten van mijn verjaardag, want ja ik word deze maand een jaartje ouder en dat vind ik helemaal niet erg! 29 here i come!

    Maar nu eerst nog een weekje hard werken jammer genoeg

    "Vida"

    11-01-2013 om 14:00 geschreven door Vida  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)


    Archief per week
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs