Inhoud blog
  • bye bye tattoo!
  • 2013!
  • blije gezichten en dozen vol karton!
  • Opgelucht maar geen stap verder...
  • Misschien toch eventjes praten?! :-)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    just a story...
    About life....
    02-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2013!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Endelijk!!! 2013!!!! Het is zover we hebben de feest dagen weer overleefd, echt ik hou enorm van kerstmis en het hele gedoe er rond maar ik ben ook altijd weer zo blij dat die dagen om zijn! De kerstboom staat nog leuk te branden in de woonkamer maar ook hij wordt 1 van deze dagen onverbiddelijk afgebroken! Stekker eruit en alles weer mooi in de doos, inclusief de boom zelf!

    De maand december was zwaar, echt zwaar... Elke dag gewerkt behalve kerstdag en elmke dag onnoemelijk veel cadeautjes ingepakt, en ieder jaar verbazen de klanten me weer met hun vragen, " kan het ander lintje, heeft een ander kleurtjes, zou u misschien geen stickertje met de naam willen plakken, mogen het inpak papier mee na huis of zelfs de vraag of we meteen al hun cadeaus wilde inpakken... Meestal voldoe ik vriendelijk aan hun wensen en ik blijf ik lachen, maar de laatste drie dagen zijn toch moeilijk hoor, dan zou je ze allemaal samen op een raket na de maan willen zetten, maar ja het is weer voorbij en al bij al viel het natuurlijk allemaal wel mee...

    Hebben jullie goede voornemens gemaakt??? Voornemen die jullie ook echt gaan volhouden???
    Nou ik wel en ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik het ook echt ga volhoude,! Dit jaar ga ik eens wat meer aan mezelf denken, doen wat ik
    leuk vind en mezelf eens af en toe verwennen met iets dat ik leuk vind!

    "Vida"

    02-01-2013 om 13:38 geschreven door Vida  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)


    Archief per week
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs