Inhoud blog
  • bye bye tattoo!
  • 2013!
  • blije gezichten en dozen vol karton!
  • Opgelucht maar geen stap verder...
  • Misschien toch eventjes praten?! :-)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    just a story...
    About life....
    06-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opgelucht maar geen stap verder...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Kennen jullie die dat gevoel dat je 2 stappen vooruit doet om er dan meteen weer 1,5 terug te zetten... Vermoeiend is het!

    Ik heb even zin om even lekker te mokken, eens goed te gillen of lekker te stapvoeten, je kent dat wel even je frustraties eruit gooien
    en eigenlijk niet eens weten wat ze zijn... Zo voel ik me dus na ons gesprek van gisteren.
    Het gesprek ging eigenlijk heel vlot, we hebben beide eruit gegooid wat we voelen en wat we denken, wat we willen en niet willen.
    En toch niet niet onbelangrijk, ik heb in best wat dingen gelijk gekregen!
    Toch heb ik gevoel dat we niet verder gekomen zijn, toch niet verder dan we al waren, ok het gesprek heeft me een beetje opgelucht maar een echte oplossing is er niet gekomen. Het dilemma is nog steeds hetzelfde, hij wilt gaan skien maar ik moet thuis blijven. Een weekeind met een vriendin en
    de kinderen na center parcs of aanverwanten kan misschien nog wel maar ik moet er niet aan denken om de landsgrenzen te overschrijden! Terwijl hij dat zelf dus wel gaat doen e... (3 zelfs!!!!)
    Ik had op een gegeven echt wel door dat de beslissingen genomen waren en heb de strijd dan ook opgegeven, ik heb en wel klaar en duidelijk gezegd dat de keuze bij hem ligt, maar dat hij niks moet doen wat ie zelf ook niet wilt, zijn antwoord was "ja dan moet ik eigenlijk niet gaan skien" en daar heb ik enkel maar eens bij geglimlacht... Verder moet ie het zelf maar even uitzoeken....

    Einde gesprek... Begin heerlijke vrij partij.... Ja hij heeft 1 blz 50 tinen grijs gelezen en geloof me dat waren er drie teveel hahahah Maja ons bed leven is dik orde en ik laat me graag verassen, een van de positieve dingen in onze relatie dus. Ik had gisteren dus ook zoiets van " wat we gehad hebben pakken ze ons niet meer af".
    Deze morgen opgestaan en besloten dat ik er eventjes niks meer over ga zeggen en hem de beslissing over dat skien dus echt wel zelf ga laten nemen, maar me ook voorgenomen om mezelf niet meer aan de kant zetten voor hem, ik ben nog een jonge meid die best ook van het leven genieten mag en dingen mag doen die ik leuk vind zonder daar toestemming voor te vragen.
    We zullen wel zien waar we eindigen.

    Morgen avond mogen de kindjes hun Bord zetten voor de sint, ik weet niet wie het spannendste vind, de kids of ik, ik ben altijd zo nieuwsgierig na hun gezichten en reacties, heerlijk vind ik dat om te zien hoe blij zijn!
    Morgen mag mama dus weer voor de sint spelen, spannend!

    "Vida"

    06-12-2012 om 15:58 geschreven door Vida  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Misschien toch eventjes praten?! :-)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het is een ontzettend drukke week geweest, bij ons beide, de zaken lopen goed en dat is leuk maar het brengt dus ook heel wat werk mee.
    Vrijdag is de dag dat de beslissing over de ski vakantie moet vallen, dus we moeten er toch eventjes over praten. Ik heb er niet veel zin in, maar met er niet over te praten komen we natuurlijk ook nergens e...

    Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet, ik wil hem heel graag laten gaan, want ik weet hoe leuk hij het vind, maar langs de andere kant vind ik dat ie maar gewoon thuis moet blijven, aangezien hij niet wilt dat ik een weekje alleen weg ga... Ik vind dat je toch nog altijd met dezelfde maten en gewichten moeten meten en ook niks moet doen dat je zelf niet wilt, dus vanavond toch maar even op tafel gooien. ;-)

    Mijn schoonbroertje heeft intussen zijn intrek bij vrienden genomen, hij jammer genoeg alles moeten achter laten bij zijn nieuwe ex vriendin....
    Ze hadden samen tweedehands meubels gekocht en nog andere spulletjes maar daar heb je dan natuurlijk geen aankoopbewijs van en aangezien
    het app op haar naam staat zijn de spullen ook voor haar... Ik vind het wel lullig voor hem maja niks aan te doen blijkbaar.

    Verder hebben we het dit jaar lekker rustig met de kerst. Op kerst avond gaan we lekker eten bij het schoonzusje en haar man en op kerst dag gezellig bij mijn ouders...
    Ik heb er zin in! die cadeautjes de sfeer de kerstboom, ik vind het allemaal reuze gezellig!

    Maar eerst nog even hard werken (oh ja en niet te vergeten dat we dat gesprekje toch eventjes moeten gaan hebben!)

    "Vida"

    05-12-2012 om 12:05 geschreven door Vida  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Horen zien en zwijgen...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hoe los je dilemma's op??? Door er niet over te praten natuurlijk Nee ik weet het! Het lost niks op maar het zorgt er wel voor dat nu lekker
    eventjes rustig is en dat is ook wel fijn.

    Deze week hebben we een kinderloze week, maar door de drukte op zaak hebben we elkaar nog niet veel gezien om niet te zeggen bijna niet.
    Dan begin je elkaar dus toch een beetje te missen, ok je slaapt samen in 1 bed maar een echte conversaties is er niet. alles beperkt zich tot de hoognodige info...
    Nu deze "hoognodige info" was deze week toch best heftig, niet voor ons maar wat er nu toch allemaal gebeurd zo net voor de kerst dagen, zijn jongste broertje heeft terug intrek genomen in het ouderlijke huis, nadat hij pas een maand of twee geleden is gaan samen wonen, zijn nieuwe grote liefde ziet het niet meer zitten, ze heeft de deur dan ook achter hem dicht gedaan maar wel alle bezittingen gehouden, ja dan weet je toch even niet wat te zeggen, nu ben ik iemand die wel een eigen mening heeft maar niet iemand die zich overal mee bemoeit dus ik wacht gewoon op het volgende nieuws...
    Zijn andere broer word voor derde keer papa bij de derde vrouw en dat op zijn dertigste!!!! Hij kent die meid ook nog niet zo lang maar dat is blijkbaar ook niet belangrijk... Nu dit onderwerp ligt heel gevoelig want het blijft zijn broer natuurlijk maar ik zou hem graag een knip beurt (sterilisatie) voor de kerst geven hihihihiih

    Zo word ik maar weer eens met mijn neus op de feiten geduwd, nergens is het rozen geur en maneschijn

    Ik hoop dat het nu eventjes rustig blijft want aangezien ik een cadeau:kook shop werkt komt er voor ons een hele drukke periode aan!
    Elke dag werken en cadeautjes inpakken tot ik geen strikje meer zien kan ;-)
    Een zware periode maar wel een leuke periode, ik kan er echt van genieten om de mensen te zien rond snuffelen op zoek na dat ene perfecte cadeau, als het daarna ook nog mooi word ingepakt zijn ze de gelukkigste mensen ter wereld! zalig toch!

    Op na de kerst dus!

    "Vida"

    30-11-2012 om 11:36 geschreven door Vida  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ski dilemma...
    Het ski dilemma (dat elk jaar terug komt!) is weer aan de orde...
    Voor alle duidelijk mijn partner is een winter mens (skien, jenever en vooral apres ski!) en ik ben een zomer mens.
    (mohito, 1001 bikini's en mohito's!)
    Nu int begin was dat allemaal geen probleem maar na een tijdje (weekje of twee s-)) vond mijn partner het toch niet zo heel leuk dat ik ging salsa dansen, oftewel met een andere man ging dansen, nadat hij me beloofde om snel met me te gaan salsa dansen gaf ik mijn salsa cursus dus op, no dancing for me anymore, elke maand zat ik te wachten op het nieuws dat hij gezellig met mij aan een nieuwe cursus ging beginnen, ongelooflijk naif van mij want dat is natuurlijk nooit gebuerd.
    het salsa dansen heb ik niet terug ogenomen want ik wil natuurlijk geen ruzie in huis, maar ondertussen gaat hij wel vrolijk skien elk jaar een hele week met mensen die ik amper ken! elk jaar laat ik me weer wijsmaken dat het de laatste keer is en dat volgend jaar toch echt wel samen iets gaan doen, NIET DUS!!!! Maja ondertussen is het voorschot voor dat ski reisje alw betaald en heeft ruzie maken alweer weinig zin, hij weet wat ik ervan denk en hoe ik mij voel dus ik vind het niet nodig om erover te blijven discusieren...
    Nu had ik dus zoiets nou hij gaat skien, leuk! maar ik ga ook, nu ben dus op mijn gemakje aant rond kijken voor eventueel een leuke groepsreis ofzo en ja nu komt het, dat zint hem natuurlijk helemaal niet!
    Hij vind dat dat iets helemaal anders is, ik snap het niet want vakantie is tenslotte vakantie e... Gevolg hiervan,
    ik voel me ongelooflijk slecht en begin weer te twijfelen, misschien moet ik maar gewoon thuis blijven...
    Maar wanneer ga ik dan mijn dromen kunnen waarmaken.... Ik kan toch niet maar steeds blijven wachten tot eindelijk eens zin en tijd heeft om met mij iets te gaan doen????

    Ik heb hem ook een paar keer gezegd, doe niks dat je zelf niet wilt, maar hij redeneert helemaal anders, de dingen die hij wilt doen en doet, zijn normaal en de dingen die ik doe zijn abnormaal?????

    pff en zo blijven we aan de gang, toch ga ik deze keer maar eens doorbijten want voor ik het weet ben ik 80 en de wijk niet afgeweest

    "Vida"




    27-11-2012 om 11:37 geschreven door Vida  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De eer aan mezelf gehouden!
    Giteren avond in de auto onderweg na huis even flink gehuild... de emoties van de week er eventjes uitgegooigd. Toen ik thuis stopte, heb ik mijn mooiste glimlach opgezet en de douche ingekropen, vast besloten om zeker mee na dat feestje te gaan. De kids lekker na oma om te logeren en ik in mijn little black dress (totaal over dressed voor een vat ) en high heels de auto in, klaar om me na het feestje te sleuren.
    Mijn goede voornemen deden duidleijk hun werk heel goed, de vriend was serieus onder de indruk en keek  me eindelijk nog eens met glinsterende ogen aan, de complimnetjes vlogen me rond de ogen.

    Op het feest werden de rollen eens omgedraaid, zijn werk collega's en vrienden kwamen allemaal een babbeltje doen en er waren er zelfs die even op de foto wilde... ja ja mijn eigen minute off fame! hahaahah Mijn partner is dus geen moment van zijde geweken! zelfs de alcoholische drankjes werden door hem afgewisseld door spa's en col.

    Toen kwam het moment dat mijn nieuwe schoonzusje haar intreden deed, dat was mijn kans, ik was vast besloten om haar voor te zijn, ben meteen op haar afgestapt en een praatje met haar gedaan en heel beleefd en met de glimlach gevraagd of ze eigenlijk wel kon praten beetje gemeen misschien maar het effect ervan was positief, ze lachte en vertelde zlef meer dan ik wilde weten en tegen mijn partner heeft ze heel beleefd hoi gezegd en toen is ze gewoon verder gaan praten met de rest van de mensen.

    Voor mij een overwinning, een moment van euforie... Laten we hopen dat het niet bij een een malig moment blijft ;-)

    Ik heb zelfs niet moeten vragen om na huis te gaan,misschien gaan we al die vluchtheuvels toch nog overwinnen...
    ik hoop het en blijf nog even hopen en afwachten... Liefde is een werkwoord e zeggen ze nou hier is het bijna een full time job, eentje waarbij ik morgen dus even een dagje vrij heb, letterlijk en figuurlijk

    "Vida"




    25-11-2012 om 20:41 geschreven door Vida  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOOS
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    BOOS ben ik!!!! Of nee wacht boos is misschien het verkeerde woord, ik ben teleurgesteld, teleurgesteld in mijn partner...
    Na 2 jaar vechten en struggelen voor onze relatie om samen een middenweg te vinden in ons nieuw samen gesteld gezien heb ik soms echt het gevoel dat alles voor niks is geweest...
    Iets meer dan 2 jaar geleden heb ik hem leren kennen, hij kwam net uit een relatie met een dochtertje van toen net 2 en ik was bijna vier jaar alleen met een zoontje van toen bijna vier..
    Verliefd worden is een makkie, maar een relatie uit bouwen met twee kleine kids en beide een verleden met de inhoud van een vrachtwagen dat is iets anders...
    We hebben ruzie gehad, gevochten, gehuild en gelchen, met slaande deuren vertrokken om weer terug binnen te sluipen als de boosheid weg was...
    Een half jaar geleden kwam het keer punt voor mij, ik was moe gestreden en gevochten, ondanks de liefde zag ik het niet
    meer zitten, we waren echt twee verschillende mensen met verschillende interesse en een andere manier van opvoeden, ik wilde niet meer verder, ik wilde geen scheldpartijen meer geen ruzies en nachtenlang huilen... Ik wil een gewoon gezin, zonder te veel tralalala....
    We hebben er toen heel lang over gebabbeld en gebabbeld en gebabbeld
    We hebben beide voornemens gedaan en afspraken gemaakt en ons toen voorgenomen om het nog ene keer te proberen.

    Tot nu toe ging dus wonderbaarlijk alles heel goed, genoten van een zalige gezinsvakantie, een weekeindje weg met ons twee en thuis liep alles op rolletjes en nu 1 stom voorval zet weer de hele wereld op zijn kop...

    Zijn broer, heeft weer een nieuwe vriendin, een leuke knappe meid, tenminste dat dacht ik... Ze heeft haar netjes voorgesteld en ik probeerde een leuk gesprek met haar te voeren, maar ipv dat ze blij was dat er iemand met haar babbelde, bekeek ze me eens van top tot teen en zei vervolgens NIKS... Nu ben ik heel geduldig, dus volgende keer
    probeerde ik het gewoon nog eens, wat deed ze... Ze stond op zei niks en liep gewoon weg... Ik voelde de irritaties in mijn buik al borrelen maar maakte me er nog niet heel erg druk over...
    Het bedrijfsfeestje was heel leuk en gezellig maar we miste iemand idd, de nieuwe vriendin. Tegen middernacht kwam cinderelle (zonder glazen muitjes) binnen en ging vervolgens moederziel alleen aan de bar zitten terwijl iedereen gezellig aan een tafeltje zat... OP dat moment dacht ik echt van, oke dit komt niet meer goed... 20 min zat ze daar om vervolgens op te staan na onze tafel te lopen en zich bijna op mijn partner te storten!!!!!! Ik wist niet waar ik had, hij lachte er eens mee en vond het wel goed, zo ging het dus de rest van de avond, haar vriend stond er een beetje dom bij en ze heeft de hele avond lopen lachen en praten tegen mijn partner, nu op het eerste moment hd ik nog zoiets van oke, ze voelt eindelijk een beetje op gemak en liet ik het wat gebeuren, maar toen ik die avond ook weer eens een gesprekje maar haar wilde aangaan (poging nr 101356587!) kreeg ik gewoon weer GEEN ANTWOORD!
    Ik was boos en teleurgestekd zeker omdat mijn partner en ik het er vershillede keren over gehad hadden en hij toch allemaal maar mooit liet gebeuren. Dit is nu dus al negen maanden bezig, niemand krijgt een woord en mijn partner krijgt alles en hij doet vrolijk mee....
    Vandaag dus een weer een verplicht nr'tje (feestje van de broer) en ik heb al een week buikpijn omdat die toestanden eigenlijk nog niet meer wil aan zien...
    Hij zei deze morgen al vrolijk, oh maar als je vanavond niet mee wilt dat is niet erg hoor, dan ga ik wel alleen....
    ????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik heb blijkbaar toch een verkeerde keuze gemaakt, wat moet ik nu doen, blijven of toch maar weer de deur achter me dichtdoen en de sleutel nog maar eens weg gooien voor een paar jaar... Ik geef me altijd volledig en krijg er bitter weinig voor terug...
    Niemand is perfect, dat weet ik ook, maar ik zou zooooo graag eens op de eerste plaats komen ipv de tiende

    "Vida"

    24-11-2012 om 10:35 geschreven door Vida  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.boobjobs en fillers
    Klik op de afbeelding om de link te volgen net even een vriendinnetje binnen gehad, super knappe vrouw, moeder van drie prachtige kids, lekker lijntje en nep boobs, maar dan  bedoel ik ook nep boobs! Ik vind ze prachtig maar we moeten wel eerlijk zijn, je kunt er niet naast kijken, letterlijk en figuurlijk, ik denk dat ze ondertussen (yep vijf vergrotingen ondertussen al!) op een pronte G-cup zit... Ze is het type a la kim kardashian... even mooi en prachtig!
    Toch werd het deze morgen duidelijk dat de winter blues echt wel hun intrede gedaan hebben, ze stond haar lippen te tuiien en aan oren te trekken zodat we ongeveer een idee hadden van wat de face-lift voor haar zou doen... Allemaal best graapig want dat leverd natuurlijk hilarische beelden op.. Ze heeft dus echt een spaarboekje waar ze sinds jaar en dag  netjes elke maand een vast bedrag op zet, enkel en alleen voor de dag dat ze denkt dat het zo echt niet meer verder kan, dan gaan ze aan de lift... Voorlopig stelt ze het nog met botox... Je ziet er niks van, dus is het dan wel effectief????
    Een discussie zonder einde...

    Dan komt de vraag "Vida, zou jij het ook doen?" Ik ben tien jaar jonger, dus botox is nog niet aan de orde en een face lift zeker niet, maar ik denk dat ik het idd ook zou overwegen als het nodig is... Al ben ik toch ook  wel een beetje bang om eruit te gaan zien als catwoman

    Och ja de tijd kunnen we niet tegen houden en de rimpels waarschijnlijk ook niet maar wanneer moet je aan plastische chirurgie gaan denken, als jij vind dat het nodig is, als de bouwvakkers niet meer na je fluiten of als de mensen je tien jaar ouder schatten of gewoon helemaal niet...
    Nu, ik ben op het punt in mijn leven dat ik mezelf mooier vind dan 10 jaar geleden, maar wel steeds meer begin
    te twijfelen aan hangende billen armen (flabberarmenengebubbeldebille(tjes!)).... en wat er nog meer niet meer zo straks is, maja zo heeft iedereen natuurlijk wel wat e...
    Laat ik maar een begint met MEGA grote corrigerende onderbroek, die de billen zo lekker lift en als die broek dan uit moet, dan doe ik de lamp ook gewoon uit ;-)

    "Vida"

    23-11-2012 om 12:16 geschreven door Vida  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    22-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.was ik maar.....
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het is gewoon zo, als vrouw maak je je continue zorgen... is het niet over je haar, het buikje of de hangende bips (die alleen jijzelf ziet) dan is het wel over de was en plas die nog gedaan moet worden. Dag in dag uit hetzelfde liedje. Er zijn maar heel weinig vrouwen die elke morgen uit bed springen, in de spiegel kijken en tegen zichzelf zeggen "wat ben jij een lekker wijf!" om vervolgens over de rond slingerde was te struikelen en dan glimlachend te denken dat ze die morgen (of overmorgen) wel even doet....
    Ik zou maar wat graag een beetje zoals de laatste vrouwen willen zijn, maar helaas ik behoor tot die vrouwen die
    gevaarlijk op de bad rand kruipen om zo toch maar een stukje van hun  billen te bestuderen op cellulitis... Elke morgen een gevecht met hun haar leveren, (hoe doen die hollywood vrouwen dat toch, elke morgen glanzende gouden krulen...) om dan toch te vertrekken met een paardestaart...
    Hoeveel complimnetjes ik ook krijg op een dag, van vriendinnen, van mjn lover, het helpt niet, elke avond kruip ik de weegschaal op om me dan voor te nemen om de komende week niet meer te eten maar de volgende morgen toch meteen een snicker te halen. ( kwestie van de dag vol energie (suikers!) te beginnen..;)
    Kijk ik in een mode blaadje en zie ik zo'n mooi model met sexy kanten lingerie aan dan doe ik dezelfde dag nog 50
    sits-ups, maar dat is het dan ook voor de rest van de week...

    Nochtans ben ik 1.74m, weeg 65-68 kg gem en  heb ik dus een normaal gewicht en pas ik ook gewoon in maat 36/38..

    Hoe komt het toch dat ik (en met mij nog honderduizende vrouwen) zich zo onzeker voelen....

    "Vida"

    22-11-2012 om 15:38 geschreven door Vida  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    21-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proficiat!
    Proficiat!

    Uw blog is correct aangemaakt en u kan nu onmiddellijk starten! 

    U kan uw blog bekijken op http://www.bloggen.be/vida007

    We hebben om te starten ook al een reeks extra's toegevoegd aan uw blog, zodat u dit zelf niet meer hoeft te doen.  Zo is er een archief, gastenboek, zoekfunctie, enz. toegevoegd geworden. U kan ze nu op uw blog zien langs de linker en rechter kant.

    U kan dit zelf helemaal aanpassen.  Surf naar http://www.bloggen.be/ en log vervolgens daar in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Klik vervolgens op 'personaliseer'.  Daar kan u zien welke functies reeds toegevoegd zijn, ze van volgorde wijzigen, aanpassen, ze verwijderen en nog een hele reeks andere mogelijkheden toevoegen.

    Om berichten toe te voegen, doet u dit als volgt.  Surf naar http://www.bloggen.be/  en log vervolgens in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.  Druk vervolgens op 'Toevoegen'.  U kan nu de titel en het bericht ingeven.

    Om een bericht te verwijderen, zoals dit bericht (dit bericht hoeft hier niet op te blijven staan), klikt u in plaats van op 'Toevoegen' op 'Wijzigen'.  Vervolgens klikt u op de knop 'Verwijderen' die achter dit bericht staat (achter de titel 'Proficiat!').  Nog even bevestigen dat u dit bericht wenst te verwijderen en het bericht is verwijderd.  U kan dit op dezelfde manier in de toekomst berichten wijzigen of verwijderen.

    Er zijn nog een hele reeks extra mogelijkheden en functionaliteiten die u kan gebruiken voor uw blog. Log in op http://www.bloggen.be/ en geef uw gebruikersnaam en wachtwoord op.  Klik vervolgens op 'Instellingen'.  Daar kan u een hele reeks zaken aanpassen, extra functies toevoegen, enz.

    WAT IS CONCREET DE BEDOELING??
    De bedoeling is dat u op regelmatige basis een bericht toevoegt op uw blog. U kan hierin zetten wat u zelf wenst.
    - Bijvoorbeeld: u heeft een blog gemaakt voor gedichten. Dan kan u bvb. elke dag een gedicht toevoegen op uw blog. U geeft de titel in van het gedicht en daaronder in het bericht het gedicht zelf. Zo kunnen uw bezoekers dagelijks terugkomen om uw laatste nieuw gedicht te lezen. Indien u meerdere gedichten wenst toe te voegen op eenzelfde dag, voegt u deze toe als afzonderlijke berichten, dus niet in één bericht.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken over de actualiteit. Dan kan u bvb. dagelijks een bericht plaatsen met uw mening over iets uit de actualiteit. Bvb. over een bepaalde ramp, ongeval, uitspraak, voorval,... U geeft bvb. in de titel het onderwerp waarover u het gaat hebben en in het bericht plaatst u uw mening over dat onderwerp. Zo kan u bvb. meedelen dat de media voor de zoveelste keer het fout heeft, of waarom ze nu dat weer in de actualiteit brengen,... Of u kan ook meer diepgaande artikels plaatsen en meer informatie over een bepaald onderwerp opzoeken en dit op uw blog plaatsen. Indien u over meerdere zaken iets wil zeggen op die dag, plaatst u deze als afzonderlijke berichten, zo is dit het meest duidelijk voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken als dagboek. Dagelijks maakt u een bericht aan met wat u er wenst in te plaatsen, zoals u anders in een dagboek zou plaatsen. Dit kan zijn over wat u vandaag hebt gedaan, wat u vandaag heeft gehoord, wat u van plan bent, enz. Maak een titel en typ het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks naar uw blog komen om uw laatste nieuwe bericht te lezen en mee uw dagboek te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met plaatselijk nieuws. Met uw eigen blog kan u zo zelfs journalist zijn. U kan op uw blog het plaatselijk nieuws vertellen. Telkens u iets nieuw hebt, plaats u een bericht: u geeft een titel op en typt wat u weet over het nieuws. Dit kan zijn over een feest in de buurt, een verkeersongeval in de streek, een nieuwe baan die men gaat aanleggen, een nieuwe regeling, verkiezingen, een staking, een nieuwe winkel, enz. Afhankelijk van het nieuws plaatst u iedere keer een nieuw bericht. Indien u veel nieuws heeft, kan u zo dagelijks vele berichten plaatsen met wat u te weten bent gekomen over uw regio. Zorg ervoor dat u telkens een nieuw bericht ingeeft per onderwerp, en niet zaken samen plaatst. Indien u wat minder nieuws kan bijeen sprokkelen is uiteraard 1 bericht per dag of 2 berichten per week ook goed. Probeer op een regelmatige basis een berichtje te plaatsen, zo komen uw bezoekers telkens terug.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met een reisverslag. U kan een bericht aanmaken per dag van uw reis. Zo kan u in de titel opgeven over welke dag u het gaat hebben, en in het bericht plaatst u dan het verslag van die dag. Zo komen alle berichten onder elkaar te staan, netjes gescheiden per dag. U kan dus op éénzelfde dag meerdere berichten ingeven van uw reisverslag.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met tips op. Dan maakt u telkens u een tip heeft een nieuw bericht aan. In de titel zet u waarover uw tip zal gaan. In het bericht geeft u dan de hele tip in. Probeer zo op regelmatige basis nieuwe tips toe te voegen, zodat bezoekers telkens terug komen naar uw blog. Probeer bvb. 1 keer per dag, of 2 keer per week een nieuwe tip zo toe te voegen. Indien u heel enthousiast bent, kan u natuurlijk ook meerdere tips op een dag ingeven. Let er dan op dat het meest duidelijk is indien u pér tip een nieuw bericht aanmaakt. Zo kan u dus bvb. wel 20 berichten aanmaken op een dag indien u 20 tips heeft voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken dat uw activiteiten weerspiegelt. U bent bvb. actief in een bedrijf, vereniging of organisatie en maakt elke dag wel eens iets mee. Dan kan je al deze belevenissen op uw blog plaatsen. Het komt dan neer op een soort van dagboek. Dan kan u dagelijks, of eventueel meerdere keren per dag, een bericht plaatsen op uw blog om uw belevenissen te vertellen. Geef een titel op dat zeer kort uw belevenis beschrijft en typ daarna alles in wat u maar wenst in het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks of meermaals per dag terugkomen naar uw blog om uw laatste belevenissen te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken uw hobby. U kan dan op regelmatige basis, bvb. dagelijks, een bericht toevoegen op uw blog over uw hobby. Dit kan gaan dat u vandaag een nieuwe postzegel bij uw verzameling heeft, een nieuwe bierkaart, een grote vis heeft gevangen, enz. Vertel erover en misschien kan je er zelfs een foto bij plaatsen. Zo kunnen anderen die ook dezelfde hobby hebben dagelijks mee lezen. Als u bvb. zeer actief bent in uw hobby, kan u dagelijks uiteraard meerdere berichtjes plaatsen, met bvb. de laatste nieuwtjes. Zo trek je veel bezoekers aan.

    WAT ZIJN DIE "REACTIES"?
    Een bezoeker kan op een bericht van u een reactie plaatsen. Een bezoeker kan dus zelf géén bericht plaatsen op uw blog zelf, wel een reactie. Het verschil is dat de reactie niet komt op de beginpagina, maar enkel bij een bericht hoort. Het is dus zo dat een reactie enkel gaat over een reactie bij een bericht. Indien u bvb. een gedicht heeft geschreven, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze het heel mooi vond. Of bvb. indien u plaatselijk nieuws brengt, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze nog iets meer over de feiten weet (bvb. exacte uur van het ongeval, het juiste locatie van het evenement,...). Of bvb. indien uw blog een dagboek is, kan men reageren op het bericht van die dag, zo kan men meeleven met u, u een vraag stellen, enz. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.

    WAT IS DE "WAARDERING"?
    Een bezoeker kan een bepaald bericht een waardering geven. Dit is om aan te geven of men dit bericht goed vindt of niet. Het kan bvb. gaan over een bericht, hoe goed men dat vond. Het kan ook gaan over een ander bericht, bvb. een tip, die men wel of niet bruikbaar vond. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.


    Het Bloggen.be-team wenst u veel succes met uw gloednieuwe blog!

    Met vriendelijke groeten,
    Bloggen.be-team

    21-11-2012 om 11:22 geschreven door  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een plaatsje om mijn hart te luchten...
    Vrienden heb je om mee te praten maar wat met dingen waar je liever met niemand over praat...
    De typische dingen waar iedereen waarschijnlijk mee worstelt maar toch, wat doe je er mee...

    Na een paar flinke teleurstellingen int leven ga je dan verder, alles opkroppen tot op die dag de tranen komen en blijven
    komen, zonder dat je weet waarom...
    Dan weet je het is zover, te ver... Je weet dat jezelf moet herpakken maar hoe begin je eraan...
    Je verhaal moet je toch kwijt e....
    Dit is een mooie optie, je ei kwijt kunnen en niet beoordeeld worden en misschien nog het belangrijkste...
    Je valt er niemand mee lastig...
    Wil je het lezen, lees je het, wil je het niet lezen, klik je gewoon lekker weg...Het belangrijkste is dat ik het kwijt ben...


    X Vida

    21-11-2012 om 11:20 geschreven door Vida  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs