vicky
23-07-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sinds kort

sinds kort

Sinds kort ben ik in contact met een Nederlandse Dominant...

Het voelt goed.. het voelt meer dan goed zelfs Dyn004_small150_500_375_jpeg_2558741_a54

Ik had hem al een tijdje in de gaten, en dit in een bdsm chatroom... Zijn manier van praten... Zijn manier van dollen... Zijn benadering tov subjes was heel anders dan bij vele anderen... ik zag direct dat het iemand is die niet zomaar achter zijn pik aanloopt.

Hoe en door wat ik juist zei weet ik niet precies maar plotseling merkte Hij mij ook op

Nodigde me uit in Zijn prive en we raakte aan het praten...over vanalles en nog wat.

Het klikte eigenlijk meteen tussen ons.

We denken over heel veel net hetzelfde en soms corrigeerde Hij me en ik als beginnelinge begrijp soms niet helemaal de reden en voel ik me eventjes onterecht berispt... We praten er over, Hij laat me zien waarom het fout zat en dat ik moet handelen vanuit mijn subzijn... niet vanuit mijn tot nu toe vanilla wereldje.

En Hij heeft gelijk, als ik het vanuit mijn subzijn bekijk vind ik het zelfs lekker... vernederend en toch lekker.... het geeft me een heel vreemd aangenaam gevoel dat ik vroeger niet kende.

ik wil meer van dit ;-) en nog zoveel meer....

Ik loop de laatste dagen op wolkjes... zit weg te dromen hoe het zal zijn samen...wat kan ik allemaal verwachten?

Maar ook onzekerheid steekt af en toe de kop op... ik ben nog zo groen en ik weet wel dat Hij daar rekening mee zal houden... ik wil zo graag dat hij trots op me kan zijn.

Ik vertrouw Hem.

Dank Je lieverd.... Dank je voor wat we nu al hebben en al wat er nog op zal volgen, ik zal mijn uiterste best doen opdat Je trots op me kan zijn.

Je vicky

23-07-2007, 10:32 geschreven door vicky  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Me even voorstellen
Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik ben Vicky...

37 jaar jong

Woonachtig in hartje Antwerpen

Waarom deze blog?

Ik zit al enige tijd met gevoelens die ik lang niet plaatsen kon...


Met name onderdanige gevoelens..en daar heb ik nog een hele lange weg af te leggen...


Ik ben nog op ontdekkingsreis en probeer via chats en sites over bdsm meer te weten te komen over dit wereldje.

Makkelijk is het niet, met mijn omgeving er over praten is moeilijk... gaan ze het wel begrijpen?

Met mijn familie over praten durf ik niet.. of toch nog niet. en eigenlijk hoeft het ook niet, het is mijn keuze!

Ik merkte al wel dat men heel voorzichtig moet zijn in dit wereldje, veel die enkel uit zijn op een makkelijke wip en daar bedank ik voor.

BDSM is voor mij mijn gevoelens delen met de man waar ik van hou.

Mezelf in mijn totaliteit geven maar ook ik heb recht op zijn totaliteit.

Dit blogje heb ik maar net en hier gaan nog veel meer gedachten en hersenspinsels komen van me :) dus enjoy

Vicky

23-07-2007, 00:00 geschreven door vicky  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (6 Stemmen)

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 


E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


Gastenboek
  • volg je hart
  • veel blogplezier

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs