Inhoud blog
  • nog enkele foto's.1
  • wij met enkele andere pelgrims.
  • Zo zag ons eten eruit.
  • deel2
  • Stierengevecht!!!!!!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Via de la plata
    altijd onderweg
    07-03-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aankomst in Galisteo 29 km
    Deze morgen met goed weer vertrokken uit Caraveral met goed weer, na een negental km waren. Ik al in Grimaldo dat we rechts lieten liggen, wij hadden toch eten bij voor onderweg.
    Verder op ons pad was het landschap zeer desolaat met hier en daar granieten rotsblokken met soms wonderlijke vormen, vroeger werd deze weg de camino de las Barcas genoemd.
    Na wat klimmen en dalen kwamen we een gigantisch stuwmeer tegen waarvan Guy een paar foto's van nam( is het grootste stuwmeer van Spanje).
    Onderweg naar Galiisteo door een heuvelachtig landschap van weide struikgewas en bossen kwamen we aan in de mooie stad waar we nu slapen, de stad is volledig ommuurd de omwalling is uit de 11e eeuw uit de tijd van de Moren.
    We zijn hier in de albergue met nog een Amerikaan zijnvoorouders waren indianen, wat je aan hem goed ziet.
    We gaan hier afsluiten groeten aan iedere blog lezer en tot morgen
    Danny en Guy


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    07-03-2017
    mooi

    hallo boy's 

    hier Tremelo.

    zo te lezen gaat het goed en zijn er mooie dingen te zien onderweg , wat normaal is ,

    hier zijn ook mooie dingen te zien , maar voor jullie is dat wel iets anders , zo in de natuur.

    en Guy en Danny ik ben terug gestart met wandelen , maar ik doe de kleine afstanden op de wandeling ,

    stilaan opbouwen zodat ik binnen enkele weken terug met de rest mee kan ,

    maar wat jullie presteren , daar kan ik alleen van dromen , 

    allee hou jullie goed , en de groetjes 

    Theo 

    07-03-2017 om 23:12 geschreven door theo verreet


    blijven doorgaan

    hola hombres,hier nog eens de hazebergen,wat een avontuur weer de afgelopen dagen ,waren jullie van plan om toreador te gaan spelen in een wei vol stieren ?Man man man miserie ja ,al een chance dat het goed afgelopen is en dat jullie er later kunnen mee lachen.Ik moet jullie wel bekennen dat mijn(ONS) respect met de dag groeit ,echt dat meen ik oprecht,slechte nachtrust,zonder ontbijt op stap,regen en wind trotseren ,een mens zou van minder zijn schoenen aan den haak hangen.En wij zondag al zagen omdat we nat waren de laatste 2km van ons wandelingske!!Ik beken :ja ik ben een sisi tegenover jullie!!Wat een inspanning dat jullie elke dag weer op brengen,chapeau!Ik hoop ,en geloof het wel ,dat jullie mekaar echt steunen en er door helpen als het al is moeilijk is,kan me voorstellen dat dat al is gebeurd en daar is niks mis mee ,heel menselijk en overkomt iedereen.Het maakt me dan ook weer blij als ik lees dat jullie ook kunnen genieten van een mooi stadje met geschiedenis die terug gaat tot het Moorse Rijk, een stuwmeer,en mooie granieten rotsblokken,zolang je daar nog oog voor hebt en kunt van genieten ben je een gelukkig mens en ben je goed bezig ook al heb je blaren op je voeten!k'hoop van niet hé,maar jullie begrijpen wat ik bedoel denk ik !Indien jullie een van de dagen eens eventjes tijd hebben moet je eens de moeite doen om op Youtube te gaan kijken en vooral te luisteren naar Amira Willighagen:Ave Maria.Ik raad jullie wel aan om te gaan zitten hiervoor want anders val je achterover van bewondering,echt zonder te overdrijven,beste pellegrinos:doen!Weet me te vertellen wat jullie ervan vonden en wat het jullie deed!Als jullie thuis zijn okè?

    En het liedje van vandaag is een gouwe ouwe van mister Lee Towers:I Can See Cleary Now,the rain is gone......en hopelijk blijft de regen voor de rest van jullie tocht weg ik help het jullie hopen en ik blijf ook zingen!

    Wij wensen jullie nog veel plezier en geniet van alle kleine dingen ,een dikke knuffel voor jullie alle twee :Vaya Con Dios.

    07-03-2017 om 21:42 geschreven door rita en jos




    Archief per week
  • 10/04-16/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 12/12-18/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 11/07-17/07 2016

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs