Inhoud blog
  • de afloop
  • de waarheid
  • de bekendmakking
  • nieuwe buren
  • Het begin
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Hals over kop
    Stefanie Verplanken
    10-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de bekendmakking

    Het duurde niet lang voor hij het door had. Toen Oliver zei dat hij mijn zoon is en hij ook te weten kwam dat hij 21 is had hij niet veel meer nodig om te weten dat Oliver zijn zoon is. Hij wist het en hij gaat het hier niet bij laten. Zo is Toby, het eerste wat hij zei is dat we moesten praten. Praten? Denkt hij nu echt dat ik nu in staat ben om te praten?
    natuurlijk kon ik dat niet letterlijk zo zeggen dus stelde ik voor om de dag erna af te spreken bij mij thuis.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

    De volgende dag. Ik zat in de Seven Bells en ik heb alles aan Lili gezegd, het hele verhaal. Ik was zodanig aan het stressen omdat ik die avond Toby zou zien dat ik het gewoon tegen iemand moest vertellen en Lili is niet voor niets mijn beste vriendin. Ze stond met haar mond vol tanden en ze was ook een beetje teleurgesteld omdat ik haar nooit heb verteld dat ik iets heb gehad met de charmante, wereldberoemde Toby Gillespie. Maar wat had ze verwacht, zoiets ga ik nu niet aan de grote klok hangen en ik redde mij uitstekend samen met Oliver, ik had geen behoefte aan een man. Of toch geen permanente man, ik zeg niet dat ik nooit een relatie heb gehad maar dat is nooit blijven duren.

    Het is zover, de bel kan elk moment gaan, wat moet ik aandoen, wat zal ik zeggen, ik weet het niet, ik weet niets meer. Ik weet zelf niet of ik dat aankan.
    De bel, oh help. Ik doe open en daar staat hij, even charmant en knap als altijd. Mijn maag ligt in een knoop, ik duizel, mijn hart slaat rapper en mijn adem stokt.
    hij begint direct met mij te overladen met vragen: ‘waarom ben je weg gegaan?’ ‘Waarom heb je mij niets laten weten over Oliver?’ ‘Weet Oliver het?’
    En zo ging het even door, ik heb hem alles uitgelegd en hem gezegd dat ik één keer op het punt stond om hem een brief te sturen met alles in en dat ik het dan toch niet heb gedaan want hij was net zijn carrière begonnen en alles ging goed. Het nieuws dat hij een buitenechtelijk kind heeft zou niet goed zijn geweest voor hem. Daarom heb ik het dan toch niet gedaan.

    Hij verklaarde mij zot en legde uit hoeveel hij naar mij heeft gezocht en dat hij alles heeft gedaan om mij terug te vinden en hoe teleurgesteld hij was toen hij ondervond dat het hem niet ging lukken om mij terug te vinden. Toen zei hij hoeveel hij van mij hield. Toen heb ik hem onderbroken, ik wou niet dat hij dat zei, hij is gelukkig getrouwd en heeft twee kinderen. Hij en Deborah zijn het perfecte koppel en ik wou daar niet tussen komen. Maar dat zou dus wel gebeuren als het aan Toby lag. En toen kuste hij mij. Wat heb ik zijn lippen gemist en ik liet mij even meegaan maar toen maakte ik mij los, dit is fout, dit mag niet. hij moest nu gaan.

    We hebben afgesproken dat we het aan Oliver, Deborah, Savanah en Diaay gingen zeggen. Ik zou het zeggen aan Oliver en Toby aan zijn gezin. Ik had geen keuze, Toby stond erop om zijn zoon te leren kennen en als Toby iets wil krijg je daar niets tussen.
    Iedereen reageerde goed, Oliver was verbaast maar ik denk dat hij het wel leuk vind dat zijn vader de bekende Toby Gillespie is. Deborah deed zelf,volgens mij, abnormaal rustig en maakte er ook geen probleem van dat ik Toby’s ex ben. Een andere vrouw zou toch en beetje jaloezie vertonen maar bij Deborah was er geen greintje jaloezie te bespeuren, wat het voor mij aan de ene kant gemakkelijker maakte.
    Maar aan de andere kant voelde ik mij zo schuldig omdat ik gevoelens heb voor de man van iemand die zo vriendelijk is. Maar ik maakte mijzelf van in het begin duidelijk dat Toby bij Deborah hoort. Wat Savanah en Dizzy betreft ging het ook zeer goed, Savanah en Oliver kunnen het zeer goed vinden met elkaar. Dizzy trekt zich de hele zaak niet zo hard aan en doet alsof hij Oliver al heel zijn leven kent. Het is veel beter verlopen dan k had gedacht.

    En ja dan was er nog de pers, een paar dagen na de ‘officiële’ ontmoeting tussen vader en zoon gaven we een interview en er was ook een fotoshoot bij. Er werden vooral veel foto’s gemaakt van Toby en Oliver en Oliver en zijn nieuwe broer en zus. Dizzy is in tegenstelling tot Savanah niet zo fotogeniek dus waren er vooral foto’s van de mooie Savanah getrokken. Terwijl de kinderen en Toby zich daarmee bezig houden hebben ik en Deborah een praatje gemaakt samen met de journaliste. Hoe kan Deborah nu zo vriendelijk en lief zijn. Dit laat mij alleen nog slechter voelen. Waar ben ik nu weer in verzeild geraakt.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 05/03-11/03 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs