Inhoud blog
  • Stage G- snel
  • Stage G-snel
  • Stage G-Snel 2 & 9 februari
  • Stage G-Snel 19 & 26 januari en 2 & 9 februari
  • Stage G - Snel
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    STAGE
    vermeulenjulie
    12-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stage G - Snel
    Ik was stip aanwezig op mijn stage op de datum's 05/01/2015 & 12/01/2015.
    In de voormiddag start ik meestal met het plooien van de groene bladeren, elk blad staat voor 1 rit, dagelijks gebeuren er een 300 ritten.
    Na het plooien sorteer ik de groene bladeren in de zwarte mappen, de zwarte mappen zijn verdeeld in flappen, op elke flap staat er een nummer van de vrachtwagen waarmee ze de lading gelost hebben, zo sorteer ik de groene bladeren.
    Na het sorteren gebeurt het sorteren van de CMR's elke rit heeft ook een eigen CMR, als we een pakje CMR's hebben worden ze ook in de groene mappen gestoken bij de juist vrachtwagen. Je kan geen vrachtwagen nummer terug vinden op de CMR dus moet je het eerst opzoeken op de computer in het programma GreenCat.
    Als alles in de zwarte mappen zit, kan je beginnen de groene bladeren die als je ze plooit in een 'mapje' veranderen, we doen dit omdat er op zo 1 groen blaadje 1 rit staat, daarna begin je alle flappen van de zwarte mappen te overlopen en leg je alle groene mapjes en alle CMR's uit de flap bij elkaar en zo overloop je alle ritten en stop je de juiste CMR's in de juist groene mapjes.
    Na de middag mag ik soms de facturen in enveloppen steken, soms moeten de CMR's er bij en soms niet, omdat sommige klanten hebben liefst dat de CMR's gescand worden en zo via het programma GreenCat verstuurd worden naar de klanten. Indien de klanten het niet digitaal wilt dan sturen we alle CMR's op samen met de factuur.
    Soms mag ik ook muteren dat wil zeggen dat ik in het programma GreenCat de orders terug mag oproepen om eventueel de prijs, referentienummer, de uren dat de chauffeur gereden heeft, CMR nummer, wachturen door fille, dieseltoeslag, retour ritten en nog veel meer.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 15/06-21/06 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 15/12-21/12 2014

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs