Foto
Bijna elke dag een nieuw verhaal of vervolg!!
Rondvraag / Poll
Zou u nog terug komen?
Ja, tuurlijk
Nee!
Ik zal af en toe eens terug komen.
Ik kom terug wanneer ik zin heb.
Bekijk resultaat

Zoeken in blog

Verhalen en Lifestory´s :D
Verhalenschrijfster
05-08-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heey
Heey en welkom allemaal die mijn blog lezen. Ik ben pas begonnen met verhalen schrijven en het lijkt me een hele leuke ding. Ik ben dus niet een echte expert ofzo. Ik gebruik ook willekeurige namen in mijn verhalen. Mijn verhalen heb ik dus zelf verzonnen en niet over het internet. Mijn verhalen gaan over mensen die in de val gelokt worden enz. Ik hoop dat mijn verhalen snel te lezen worden. Ik wil dan ook geen nare reacties want die worden zonder pardon verwijderd! Ik probeer dan ook alle reacties te reageeren. Ik hoop dat je bij elke bezoek een reactie achterlaat! Alvast bedankt en heel veel leesplezier

x

05-08-2009 om 21:22 geschreven door Dreamable  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)


Foto

Dreamable's forum :D
  • Vragen
  • Onzin
  • Off-topic
  • Jou verhalen
  • Beauty hulp

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum


    Gastenboek
  • verliefd
  • een fijne donderdag
  • heya

    Spammen maar !


    Over mijzelf
    Ik ben Dreamable
    Ik ben een vrouw en woon in Belgie () en mijn beroep is 1ste middelbaar.
    Ik ben geboren op 20/02/1997 en ben nu dus 27 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Zwemmen, verhalen schrijven, lol met vrienden.
    Ik schrijf iedere keer een nieuwe verhaal. Uhu, als school begint heb ik wss weinig tijd voor dit maar ik zal tijd maken
    Dropbox

    Je kan altijd iets Droppen in mijn Dropbox. Niemand anders krijgt het te lezen alleen Ik ;D



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs