Inhoud blog
  • De Twintigste Zwaardschede; Hoofdstuk 1
  • De Twintigste Zwaardschede; Proloog
  • Welkom
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Verhalen

    20-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom
    Welkom, edele lieden, op mijn uiterst bescheiden blog, geniet van de opgeschreven stukken uit verhalen van iemands fantasie. Blijft zo lang als u verkiest te blijven en lees ondertussen, naargelang u het belieft, wat van de stukken van een van de wonderlijke uitvindingen van de mens: het verhaal!!
    Welkom op de eerste blog van Elizabeth S.!! Ik ben aan deze blog begonnen om jullie wat verhalen te laten lezen die ik heb geschreven/schrijf. Heb je wat afleiding nodig van huiswerk, of wil je gewoon wat lezen, ben je hier op het juiste adres. Binnen de maand (ik kan niets beloven) staat er zeker iets nieuws om te lezen op deze blog.
    Meer over mij nu: mijn voornaam is Elizabeth en mijn achternaam doet er niet toe. Ik ben twaalf jaar en woon ergens in Limburg (Belgiƫ). Ik heb als hobby's fantaseren, lezen (in Harry Potter, Grijze Jager, Lord of the Ring, Torak & Wolf,...) en schrijven natuurlijk!! Ik ben jarig op de dag voor Wapenstilstand en ben nu 12 jaartjes jong.
    Tussen de hoofdstukken door zal ik waarschijnlijk ook af en toe een liedje posten dat wel bij het hoofdstuk hoort (en er misschien zelfs in voorkomt), zodat je de situatie (misschien) beter kunt inschatten.
    Zoals jullie misschien al hebben gezien hierboven, probeer ik soms stukken te zetten, zoals het in de Middeleeuwen hoffelijk was. Ik probeer het maar, dus als je iets ziet wat grammaticaal fout is (als de ridders) iets zeggen. Het enige wat ik nu nog kan zeggen is: geniet van de blog!


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 07/11-13/11 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 19/09-25/09 2011

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs