Inhoud blog
  • een verliefde heks.
  • heks rommelbui
  • een everzwijn als vriend!!!
  • de natuurelfjes hebben een probleem
  • op zoek naar de taal.
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Verhaaltjes Anne

    19-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koning dikrond

    er was eens een koning hij was nog dikker dan een balon
    nou nou nog een kipebiletje en nog wat sla zei hij iedereen noemt hem....
    koning dikrond ! omdat hij helemaal dik en rond is. op een dag kwam er een brief.in sierlijke letters stond er.
    komt u ook naar wedstrijd omtersterkste? veel succes ! nou nou zei hij.
    een wedstrijd ja ik wil wel . maar...
    ik ben veel te dik. heeeeeee :wink: maar wacht eens....
    ik zeg gewoon datdat mijn s^pieren zijn
    twee dagen later .......kwam er weer een brief in sierlijke letters stond er.........
    kom oefenen vooooooooor....... de wedstrijd omtersterkste.
    direct morgenvroeg om 8 uur. ho dan ga ik maar snel      slapen morgen vroeg uit....    bed . ! ...... de volgende ochtend  was hij al vroeg  op.
    want hij was er al .
    maar... ze waren boos op hem. en weet je waarom.? ze hadden het ondekt.
    ga snel oefenen.:-( maar hij had dat niet een gewichttiller of zo.
    en zen laatste geld daar had hij snoep van gekocht. dus kon hij het niet kopen. ik denk dat ik maar op die bank ga zitten. he maar dat is het ik ga naar de bank. en hij was heel wat smaller en sterker geworden.en niet veel dagen later had de koning een gouden medaille gewonnen.
    en er werd groot feest gevierd.:-D

     



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 22/02-28/02 2010
  • 02/11-08/11 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 13/04-19/04 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs