Inhoud blog
  • een verliefde heks.
  • heks rommelbui
  • een everzwijn als vriend!!!
  • de natuurelfjes hebben een probleem
  • op zoek naar de taal.
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Verhaaltjes Anne

    11-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.katrein kan niet.
    vanavond  gaan de mama en papa van robie naar een oudercontact van zijn school.
    ze hadden gevraagd of katrein wou komen babysitten. dat vind robbie de tofste die er bestaat.
    maar opeens ging de telefoon. mama nam op. hallo met ansofie. want zo noemt de mama van robie.
    aaaaaaah oei. ja daaaaaag.
    wie was het ? vroeg robie.
    katrein.
    ha en wat was er.? ze komt niet.
    waarom nu niet.? omdat ze ziek is.
    maar ik keek er zo naar uit.    ...............  ja ik weet het.
    en morgen is het schoolfeest ik zal niet echt blij zijn.
    ze vroegen het dan maar aan iemand anders. natuurlijk niet zo n eeve leuke als katrein.
    de volgende de op het schoolfeest. zat robie alleenop bankje. naar iedereen te kijken. maar wie zag hij daar. ..........    katrein.  !!!
    hij ging er direct naartoe. en katrein zei.  he wie hebben we daar. mijn beste vriend.
    en zo werd het toch een leuk schoolfeest.

    11-05-2009 om 00:00 geschreven door Anne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (8 Stemmen)
    08-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn hersens!
    luna en fien zijn in de tuin met de bal aan het spelen.maar  luna heeft  wel de  hik. maar opeens. .................   vliegt debal over de muur bij de buren.
    ik haal em zij luna. neenee ik doe het wel zij fien.
    ik klim over de muur.! zij fien. maar als ze op de top van de muur was viel ze er af.
    luna ging snel naar fien. ( langs de deur. )
    gaat het. en ze begon zo vraagjes te stellen voor dat ze zeker geen hersenschuding had. wie ben ik?
    hottentottententententoonstelling. o o. zei luna.
    maar dan opeens zei fien. haha eringetrapt. oe eringetrapt.
    ik dee maar alsof. ben je gesrokken.? ja waarom vraag je dat.? omdat als je schrikt de hik weg gaat. he ja de hik is weg. danku seg. graaggedaan.

    08-05-2009 om 00:00 geschreven door Anne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (8 Stemmen)
    07-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPSCHATENJACHT!
    Er was eens een piraat. hij ging vandaag kamperen. maar wist niet waar.?....
    dus besloot hij om naar een hotel te gaan.
    dat tussen hoge bommen.   stond   die speciaal waren om in te klimmen.
    en als hij er was ging hij direct in een boom zitten.
    en daar vond hij een papiertje waar op stond. zoek de schat.
    tussen de hoge bergen en lachland.
    en dat kent hij wel.
    en zegt tegen de mevrouw van het hotel. dat hij snel door moest.
    en daar ging hij dan. maar na een half uur. zag hij nog een man.
    en weet je wat hij vroeg?.
    wat doe jij hier.? niks. gewoon wandelen.
    wat doe jij hier eigenlijk.
    och op zoek naar een schat. en ik weet wat jij doet . ook een schat zoeken.
    en weet je waar die licht jaja. ik ook. ha en waar dan?.
    tussen snoepland en fotoeiland.
    he.? ikik dacht ergens anders dan ga ik daar maar naartoe. hehe.
    ok tot nog is. he ga jij niet mee.? nee. waarom.? omdat jij die schat dan toch vind. haaaaaaaaaaaaa.
    en hij vertrekt trug.
    en als hij er eindelijk er is. vind hij geen schat. en denkt. die man heeft mij bedrogen.
    en zal nu op weg zijn naar de echte schat.
    maar was zo dom om in snoepjesland te stoppen en snoep te eten.
    en eindelijk vertrok hij trug. maar de man was met de auto gegaan. hij dacht dan ben ik er sneller. maar de band was leken dus kon hij niet verder. en als de piraat er was. vroeg hij. moet ik helpen.? ja zeker. graag.
    kom dan zoeken we samen de schat. en zo vonden ze samen de schat.

    07-05-2009 om 00:00 geschreven door Anne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (6 Stemmen)
    06-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.op stap met roodkapje
    als roodkapje op stap is leert ze snel nieuwe dierenvriendjes kennen. zoals dat vandaag het stinkdiertje is.
    en die heet reintje eerst spelen ze schipper mag ik over varen en dan dikke berta dan.
    verstoppertje en dan moest roodkapje tellen en het stinkdier was snel gevonden omdat het zo hard stonk.
    Dan werd het stinkdier zo boos en hij zegt ik moet toch nog naar een feestje. hm. en gaat naar hius.
    hij doet een lekker geurtje op. want is wel een beetje bang dat ze op dat feestje zeggen dat hij stinkt.
    maar als hij aankomt zeggen ze. jij riukt lekker. jij hoort niet bij ons.
    want je moet stinken.
    droevig gaat hij naar hius.
    maar hij komt op het iedee om naar roodkapje te gaan.
    en roodkapje zegt ik ben blij dat je er bent.
    en wat riuk je lekker. egt waar. ja zeker.
    en reintje en roodkapje spelen nog lang en gelukig.

    06-05-2009 om 00:00 geschreven door Anne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (6 Stemmen)
    19-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koning dikrond

    er was eens een koning hij was nog dikker dan een balon
    nou nou nog een kipebiletje en nog wat sla zei hij iedereen noemt hem....
    koning dikrond ! omdat hij helemaal dik en rond is. op een dag kwam er een brief.in sierlijke letters stond er.
    komt u ook naar wedstrijd omtersterkste? veel succes ! nou nou zei hij.
    een wedstrijd ja ik wil wel . maar...
    ik ben veel te dik. heeeeeee maar wacht eens....
    ik zeg gewoon datdat mijn s^pieren zijn
    twee dagen later .......kwam er weer een brief in sierlijke letters stond er.........
    kom oefenen vooooooooor....... de wedstrijd omtersterkste.
    direct morgenvroeg om 8 uur. ho dan ga ik maar snel      slapen morgen vroeg uit....    bed . ! ...... de volgende ochtend  was hij al vroeg  op.
    want hij was er al .
    maar... ze waren boos op hem. en weet je waarom.? ze hadden het ondekt.
    ga snel oefenen. maar hij had dat niet een gewichttiller of zo.
    en zen laatste geld daar had hij snoep van gekocht. dus kon hij het niet kopen. ik denk dat ik maar op die bank ga zitten. he maar dat is het ik ga naar de bank. en hij was heel wat smaller en sterker geworden.en niet veel dagen later had de koning een gouden medaille gewonnen.
    en er werd groot feest gevierd.

     

    19-04-2009 om 00:00 geschreven door Anne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (11 Stemmen)


    Archief per week
  • 22/02-28/02 2010
  • 02/11-08/11 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 13/04-19/04 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs