Foto
Inhoud blog
  • Acrobaat.
  • nogmaals weblog.
  • Eerste vrouw op de maan.
  • Weblogs.
  • Onder water.
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Categorieën
     
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    WELKOM BIJ:

    J@n online
    30-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moppentrommel 30-10.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Twee eieren komen mekaar tegen. Het ene ei zegt: Ik ben blij dat ik u nog
    eens zie. En hoe is het nog met uwe zoon ? Zegt dat ander ei: Zeer goed
    hoor, hij is advocaat geworden. Dan vraagt het eerste ei weer: En hoe is het
    met uw dochter ? Het tweede ei antwoordt: Dat is minder, die zit in de
    puree.

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Wat zijn de 2 manieren hoe een dom blondje een vlieg vangt?
    - ze jaagt hem onder de kast en zaagt dan de pootjes eronder weg.
    - ze jaagt hem de zolder op, en haalt dan stiekem de trap weg.

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Na een onderzoek van de lever, vraagt de dokter aan de patiënt:
    - Wat drinkt u?
    - Wel, het hangt ervan af wat u in huis hebt, dokter.

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Een vader gaat met zijn zoontje van 5 jaar naar een boomgaard om het diverse
    fruit te leren kennen. Kijk, zegt de vader, dit is nu een appelboom nl. een
    cox. En dit is een perelaar, een conférence. En dit zijn blauwe pruimen. En
    dit... Maar pappa, repliceert het zoontje, gij zegt blauwe pruimen, maar ze
    zijn toch rood ? Jamaar, zegt de vader, dat komt omdat ze nog groen zijn hé
    manneke !

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Twee Schotten verlaten hun stamkroeg na een stevige borrel. Terwijl ze over straat zwalken,
    roept de ene: 'Wat gek zeg, ik zie alles dubbel!'
    Waarop de andere Schot zijn portemonnee te voorschijn haalt en zijn vriend een
     bankbiljet van een pond geeft, met de woorden: 'Hier heb je de twee pond terug die ik van je heb geleend.'

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    En staat de klok goed? Fijne zondag nog. Houdoe.

    30-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:moppen, grappen, flauwe kul.
    29-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Allemaal beestjes.

    Dit zijn wat dierenplaatjes van een PPS die Mar me stuurde, waarvoor weer mijn dank.













    Nog een heel fijn weekend. Houdoe.

    29-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:beestjes, beestjes, beestjes.
    28-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.'n Brabants gedicht over ons moeder!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    ONS MOEDER

    Wie schelt er iedere dag de erpels
    Wie smeert er smèreges ’t brood?
    Wie waas toe vuile bazzeroene
    Wie werkt aaltij en moppert nôôt?

    Wie vraogt er nôôt om overure
    Wie werkt van vruug tot ’s aôves laôt?
    Wie zurgt vur man en kender
    Wie wordt er naauw is nôôt echt kaôd?

    Dè zèn ammol dôôdgewone vraôge
    En ’t antwoord dè wit iederéén
    Wie is dè, en wie kan dè draôge
    Dè kan ’n moeder mar alléén

    Ze sjouwt, ze vèègt, ze buunt, ze ploetert
    Ze heej gin tèèd om ziek te zèèn
    Vur heur heej ;n week zeuve daôge
    ’n moeder krèège ze nie klein

    Toch krèègt ze nôôt ’n ridderorde
    Vur wesse alle daôge doe
    Mar iederéén gao meej z’n zôrge
    ’t liefst naôr hullie moeder toe

    Al is ’t unnen burgemister
    Unne ginneraôl of kapelaôn
    ‘dondert nie, mar heetie trubbel
    Hij klopt bij hullie moeder aôn

    ’n Moeder kan oe alles geven
    Wè niemand aanders geven kan
    ’n Moeder dès gewoon ’n moeder
    En dôrrom houwde ‘r zoveul van.

    De groeten. Houdoe.

    28-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    27-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bloemen van Mar.
     

    Zeg het met bloemen.
    Mooi hè!
    Houdoe.

    27-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:bloemen, bloeien, snel.
    26-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrouw zit 53 dagen in de cel door naamsvergissing
    Teresa Culpepper uit Atlanta heeft 53 dagen onterecht in de cel gezeten. Dat meldt de lokale nieuwszender AJC. Ze was opgepakt omdat agenten haar verwarden met iemand anders met dezelfde voornaam. Culpepper had de politie gebeld omdat haar auto was gestolen. Maar hulpvaardig waren de agenten allerminst, meldt het Amerikaanse station. In plaats van haar aangifte op te nemen, sloegen ze de vrouw in de boeien op beschuldiging van mishandeling. Agenten verwarden haar met een andere Teresa, overigens met een andere achternaam. Culpepper zat 53 dagen in de cel. "Haar geboorte datum kwam niet overeen. Haar adres kwam niet overeen en haar beschrijving ook niet. Behalve de naam Teresa matchte er niets," zei Culpeppers advocaat Asleigh Merchant. Culpepper kwam pas vrij toen zij en haar 'slachtoffer' elkaar zagen in de rechtszaal en het slachtoffer de rechtbank vertelde dat ze de verkeerde hadden. De advocaat van Culpepper eist een aanzienlijke schadevergoeding van de stad. Anders dreigt ze een rechtszaak aan te spannen.
    Waar waren die politieagenten daar dan in 's hemelsnaam mee bezig!
    Het zal je maar overkomen.
    Nog een fijne dag verder.
    Houdoe.

    26-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:politie, fouten, blunder.
    25-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Diepzee.
     

    De link hiervoor stuurde Mar me, danke! En dit vond ik wel zo schitterend dat ik het jou ook wil laten zien. Geniet ervan zoals ik deed.
    De groeten. Houdoe.

    25-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:diepzee, vissen, genieten, prachtig.
    24-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pinguins met jongen.
    Heb je even 5 minuten, dan moet je hier toch eens naar kijken:
     

    Vertederend nietwaar.
    Fijne dag nog. Houdoe.

    24-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:pinguins, jonkies, toeristen.
    23-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moppentrommel 23-10.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De pastoor had erg veel last van muizen in de kerk.

    Die beesten renden zelfs tijdens de mis door het godshuis.

    De pastoor strooide gif, zette klemmen, liet een paar katten los,

    maar het hielp niets.

    Altijd liepen er wel weer muizen.

    Op een zondag, voordat hij met de preek zou beginnen, vroeg hij hulp van de

    beminde gelovigen. Wie van hen had een oplossing tegen de muizenplaag.

    Een wat oudere vrouw stond op en zei: "Pastoor, u moet die muizen dopen".

    Dopen mijn dochter? Hoe zo helpt dat dan?

    Jawel, meneer pastoor. Ik heb 11 kinderen, allemaal gedoopt en er komt er

    geen een meer in de kerk.

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Twee Antwerpse blondjes zitten aan den toog in een caféke op 't Kiel. Zegt de een : "k heb zojuist weer m'n rijexamen gedaan."
    "Allee", vraagt de ander : "en, hoe was 't ?"
    "Nie goe, zunne", zei ze, "weer gezakt!"
    "Ik kom weer op dat ronde punt en daar stond een bord met dertig op, dus rij ik dertig keer rond dat ronde punt."
    "Ai", zei de ander, "en.... verkeerd geteld, of wat ?

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Een knappe vrouw, die bekend is om haar rekenknobbel, zegt tegen haar advocaat:
    - De scheiding heeft me al meer gekost dan ons huwelijk.
    - Kom, kom, mevrouw, antwoordt de advocaat, u zult er ook langer plezier aan hebben

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Er lopen twee slangen door de woestijn. Zegt de ene: "Zijn wij giftig?" Zegt de ander: "Hoezo?" "Nou ik heb net op mijn tong gebeten."

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    En verder wens ik je nog een hele gezellige zondag. Houdoe.

    23-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:moppen, grappen, flauwe kul.
    22-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vervoer en vervoermiddelen.
















    Hier enige suggesties hoe je het een of ander zou kunnen vervoeren.
    Laten we het toch maar wat anders aanpakken nietwaar.
    Prettig weekend. Houdoe.

    22-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:plaatjes, vervoermiddelen, inventief.
    21-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Als iemand kan zingen is het dit kind wel!
     

    Wat een donderstraaltje hè.
    Eigenlijk jammer dat ze groter groeit
    Bedankt Mar!
    Houdoe.

    21-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:kind, zingen, klasse.
    20-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En nou gaat alles goed.
     

    Het kan gelukkig ook nog wel eens goed gaan.
    Houd je haaks! Houdoe.

    20-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:stunten, kunstjes, gevaarlijk.
    19-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Levende engeltjes.
    Geloof me, engeltjes leven echt, kijk hier maar:
     

    Zie je nou wel!? Dit filmpje werd me door vlinder toegestuurd, waarvoor mijn dank!
    De groeten weer. Houdoe.

    19-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:verborgen camera.
    18-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrouw pakt werk weer op na 20 jaar.
     

    Tja, het valt niet mee als je er 'n tijdje uit bent geweest.
    Fijne dag. Houdoe.

    18-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:vrouw, pc, typen, ongewoon.
    17-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Domino day, maar dan anders.
     

    Altijd leuk om te zien en een mooi begin van de nieuwe week.
    De groeten. Houdoe.

    17-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:domino, muziek verf lol, leuk.
    16-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moppentrommel 16-10.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen


    Veel jongens raken aan een lief (of andersom) door een geschenk te geven. Ik ben de mijne erdoor kwijtgeraakt.
    Toen mijn lief jarig was, kocht ik haar een paar handschoenen. Maar dezelfde dag ging mijn zuster in dezelfde winkel een paar slipjes voor zich kopen. De twee pakjes werden thuis bezorgd.
    Door een spijtige vergissing kwamen die handschoenen bij mijn zus terecht en die slipjes bij mijn verloofde
    .

    Dat was nog niets, maar een e-mailtje dat ik geschreven had, kwam met die slipjes bij mijn verloofde.
    De brief luidde zo:

    Liefste schat, Dit Klein geschenk is ter herinnering aan je verjaardag. Ik heb ze zelf gekocht en dacht dat je ze best kon gebruiken, aangezien je ER de laatste tijd geen meer draagt.
    Daar je oude door het dikwijls Nat worden van kleur veranderd waren en de naad was losgegaan van
    het dikwijls aan- en uittrekken, bracht het me ertoe jou nieuwe te kopen.
    Eerst Wilde ik Lange kopen, maar mijn zus zei dat de korte modellen mode waren. Het is een vaste kleur die niet afgaat. De winkeljuffrouw heeft mij de hare laten zien en die waren al drie keer gewassen. Ze waren nog zo goed als nieuw. Ze mogen getoond worden zonder te blozen.
    Ik heb de bruine kleur
    gekozen omdat je hier het vuil niet zo vlug op ziet. De winkeljuffrouw heeft ze even aangetrokken en ze stonden haar heel goed.
    Als je ze voor de eerste keer draagt, moet je ER talkpoeder in doen, dat bevordert het schuiven. Als je ze wast, moet je ze aanhouden, Anders krimpen ze teveel.
    Ik hoop dat je ze draagt met dezelfde gevoelens als ik ze
    je schenk.
    Vergeet niet te tellen hoe dikwijls ik ze in de loop van het jaar zal kussen. Je schat.

    (de volgende dag was het uit.)

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Op een conferentie van dokters in Brussel
    Een Engelse dokter zegt:
    De geneeskunde in Engeland is zo geavanceerd dat wanneer we de
    testikels van iemand bij iemand anders inplanten, die al na 6 weken
    werk kan gaan zoeken.

    Een Duitse dokter daarop:
    Das nog niks!
    Bij ons transplanteren we een stuk hersens van iemand bij een ander en
    die kan na 4 weken al werk gaan zoeken.

    De Russische dokter zegt:
    Voï, Voï, das nog niks vergeleken met ons.
    In Rusland is de geneeskunde zodanig ontwikkeld dat, wanneer we een
    stuk hart van de ene naar de andere
    transplanteren, op het eind van de 2de week, ze beiden werk kunnen gaan
    zoeken.

    Dit allemaal horende, zegt de Hollander:
    Dat zijn allemaal onbenulligheden in vergelijking met onze geneeskunde!
    Wij, in Nederland,
    wij hebben iemand genomen
    zónder hersenen,
    zónder hart
    en zónder kloten aan zen lijf,
    we hebben hem benoemd tot Minister van Financiën
    en nu is HEEL HET LAND op zoek naar werk...

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Verder wens ik je nog een gezellige zondag. Houdoe.


    16-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:moppen, grappen, flauwe kul.
    15-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brutale vogeltjes.




















    Wel brutaal, maar zeker grappig ook!
    Prettig weekend. Houdoe.

    15-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:vogeltjes, brutaal.
    14-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat een rare oma!
     

    Misschien heb je hem al eens gezien, maar het blijft grappig, die reacties van de slachtoffers.
    Nog een fijne dag. Houdoe.

    14-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:verborgen camera, grap, oma, foto.
    13-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Insecten.
     

    Eerlijk gezegd zou ik er ook niet aan moeten denken hoor.
    De groeten. Houdoe.

    13-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:insecten, beesten, eng.
    12-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Reclame.
     

    Mar weet het wel te vinden, bedankt weer! Het is wel reclame, maar waarvoor?
    Nog een fijne dag. Houdoe.

    12-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:reclame, dames, grappig.
    11-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onze nieuwe auto.

    Dit is het dan geworden, een 'Honda Insight Hybride'.



    Niet dat we ons polootje nou moe waren, maar een mens wil wel eens wat anders soms.
    De jongedame die onze polo kocht is er ook dolgelukkig mee, dus.
    Toen ik onze nieuwe auto op de foto ging zetten gebeurde me nog iets raars. Ik was nog niet uitgestapt of er kwam een auto over de weg aangescheurd die plotseling een bocht om me heen maakte door de modder waardoor mijn auto aan de achterkant een golf modderwater te verwerken kreeg. Wat die knaap daarmee voorhad is mij nog steeds een raadsel......Even later had ik nog wel het 'geluk' dat ik door een plensbui naar huis moest, zodat de meeste modder toch weer van onze nieuwe auto was afgespoeld.
    Ik wens je nog een fijne dag verder, wij gaan straks nog een eindje rijden. Houdoe.

    11-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:auto, nieuw, modderbad, idioot.
    10-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jongen met overgewicht danst sterren van de hemel

    Toegegeven, hij is wat aan de zware kant. Wat heet, een bh met cup A zou hem niet misstaan. Maar wat maakt het uit, deze jongen uit India danst de sterren van de hemel. Met een lekker Bollywood-muziekje op de achtergrond gaat hij helemaal los in de woonkamer.

    Aangemoedigd door zijn vader, moet de jongen eerst even op gang komen. Maar al gauw wordt duidelijk dat hij diverse moves in huis heeft en dat menig Nederlander jaloers mag zijn op zijn lenigheid.

    Zo kan hij buikdansen, laat hij wat breakdance zien en valt zo, wam, in een split. Natuurlijk is zijn gehele performance overgoten met een Bollywood-sausje.

    Zet het geluid aan en geniet.
     

    Dit filmpje werd me door Mar gestuurd, waarvoor mijn dank. Het lokte aan mij de reactie uit dat dansen dus ook niet echt helpt voor de lijn.....
    De groeten. Houdoe.

    10-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:klein, dik, jongetje.
    09-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moppentrommel 9-10.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Een man en een vrouw zijn betrokken geraakt bij een auto ongeluk,
    het is een ernstig ongeluk.
    Allebei hun auto's liggen in de kreukels,
    maar gek genoeg zijn geen van beide passagiers gewond.
    Nadat zij beiden uit hun auto zijn gekropen, zegt de vrouw:
    "Dus u bent een man... dat is interessant. Ik ben een vrouw...
    Nou, nou kijk nou toch is even naar onze auto's!
    Er is niets van over, maar gelukkig zijn wij ongedeerd gebleven, he?
    Dit moet wel een teken van God zijn,
    dat het voorbestemd was dat wij elkaar zouden ontmoeten,
    vrienden zullen blijven en de rest van onze dagen samen doorbrengen in alle rust.
    De man antwoordt blij: "Ik ben het volkomen met je eens.
     Dit moet gewoon een teken van God zijn."
    De vrouw ging verder: "En kijk eens aan, nog een wonder.
    Mijn auto is compleet vernield, maar deze fles wijn is niet gebroken.
     Ik weet wel zeker dat God wil dat we deze fles wijn drinken op een goede toekomst samen."
    Dan geeft ze de fes aan de man. De man knikt instemmend en glimlacht,
    hij opent de fles, drinkt hem voor de helft leeg en geeft hem dan weer terug aan de vrouw.
    De vrouw pakt de fles aan, doet onmiddelijk de kurk erop en geeft hem terug aan de man.
    De man vraagt verbaasd:
    "Neem jij niet?"
    De vrouw antwoordt koeltjes:
    "Neuh, ik denk dat ik gewoon op de politie wacht."
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Een Limburger, een Brabander en een Belg zitten in een café te praten
    over hoeveel het kost om een pint bier te drinken...

    Zegt de Limburger :
    in mijn stamkroeg betaal je de eerste 4 pintjes zelf, en de 5de krijg je gratis.

    Zegt de Brabander :
    bij ons betaal je de eerste 3 zelf en de 4de is al gratis.

    Zegt de Belg :
    bij ons is er een café waar je vanaf de 1ste pint al gratis drinkt.
    Na een pint of 10 krijg je zelfs de sleutel van een kamer boven
    en daar kan je dan nog genieten van een hele nacht gratis seks met meerdere partners.

    De Limburger en de Brabander geloven hem niet maar de Belg houdt voet bij stuk.
    Vraagt de Limburger :
    heb je dat zelf echt meegemaakt ?

    Nee ik niet, zegt de Belg, maar mijn zus wel.

    En verder wens ik je nog een prettige zondag. De groeten weer. Houdoe.

    09-10-2011 om 00:21 geschreven door J@n  


    Tags:moppen, grappen, flauwe kul.
    08-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En dit is de rest.


















    Ondanks dat het allemaal Engels is vind ik het toch de moeite waard om het te laten zien.
    Wel een beetje morbide, of niet?
    Fijne zaterdag. Houdoe.

    08-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:Zerken, dood, verderf.
    07-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zerken. Vandaag de ene helft.




















    Deze werden me toegestuurd door Mar, waarvoor weer mijn dank.
    Morgen komt de rest.
    Houdoe.

    07-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:Zerken, dood, verderf.
    06-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Biljartdomino.
     

    Voor de aardigheid zou ik wel eens willen weten hoeveel tijd het opstellen van een en ander heeft gekost.
    De groeten. Houdoe.

    06-10-2011 om 13:08 geschreven door J@n  


    Tags:biljard, kunst, domino.
    05-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rollercoaster voor dikke mensen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Een Brits pretpark heeft besloten al haar attracties aan te passen aan de steeds zwaarder wordende bezoekers. Steeds vaker moest het personeel bezoekers de toegang tot attracties weigeren vanwege hun lichaamsomvang. “We zijn daarom aan het supersizen geslagen. Want waarom zouden onze bezoekers niet in alle comfort mogen genieten van een dagje uit met vrienden familie”, aldus de directeur van het park. Als eerste is de achtbaan Nemesis Inferno aangepast. Aan de wagentjes is een rij extra grote stoelen toegevoegd, speciaal voor de dikkere bezoekers. De andere attracties volgen nog.
    Dan kan ik daar tenminsten ook eens in.
    Fijne dag nog.
    Houdoe.

    05-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    04-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beren
     

    Deze stuurde Mar me omdat ze hem erg leuk vond, (danke!) ik vond dat ook, nou jij nog!?
    Fijne dag nog. Houdoe.

    04-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:beren, eten, grappig.
    03-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over vissen gesproken.
     
    Hopelijk lukt dit filmpje wat me werd toegezonden door Mar (danke!). het is wel raar om je zo in een aquarium te wonen.
    Blijf maar lekker op het droge. Houdoe.

    03-10-2011 om 00:06 geschreven door J@n  


    Tags:vissen, vliegen, overal.
    02-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moppentrommel 2-10.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Jantje vroeg aan zijn moeder waarom een bruidskleed of bruidsjurk wit is. De moeder antwoordt:
    "Dit toont aan dat de bruid nog maagd is."
    Jantje bedankt zijn moeder en wil toch nog een bevestiging van zijn vader en vraagt:
    "Pa, waarom is een bruidskleed wit?"
    De vader kijkt verrast naar Jantje en antwoordt:
    "Alle huishoudelijke apparaten zijn toch wit?"

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Een man bezoekt zijn psychiater. Hij gaat gebukt onder een telkens terugkerende nachtmerrie.
    "Het is vreselijk. Iedere keer weer kom ik bij een deur waar iets op staat geschreven. Ik duw ertegen, en duw en duw, maar hoe hard ik ook duw, er is absoluut geen beweging in te krijgen."
    De psychiater, opkijkend van zijn aantekeningen, zegt en passant:
    "Kunt u zich voor de geest halen wat er precies op die deur staat?"
    "Eh...... Trekken...."

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    De passagiers van een vliegtuig zitten allemaal op hun plaats en wachten op de piloten om te vertrekken. Twee mannen komen binnen en lopen traag naar de cockpit. Ze dragen een pilotenuniform en een donkere bril. De ene heeft een hond aan de leiband en de andere tikt met een witte stok voor zich uit op de vloer. Ze bereiken de cockpit zonder problemen en sluiten de deur achter zich. Verschillende passagiers lachen wat zenuwachtig naar elkaar, fronsen hun wenkbrauwen of doen alsof ze het een leuke grap vinden.
    Enkele seconden later starten de motoren en begint het vliegtuig over de startbaan te rijden. Het toestel gaat steeds sneller, maar het stijgt niet op. Door de venstertjes zien de passagiers dat het vliegtuig recht op een uitgestrekt meer afstevent, aan het einde van de startbaan. Het vliegtuig raast nu met zeer hoge snelheid vooruit en verschillende passagiers beginnen te beseffen dat ze nooit zullen opstijgen en dus in het meer zullen terechtkomen. Er wordt uit vele kelen luid gegild, maar net op dat moment trekt het vliegtuig lichtjes op en komt het zonder problemen van de grond.
    De passagiers komen stilaan tot bedaren en praten nog wat na over die angstaanjagende "grap". Enkele minuten later is het incident vergeten.
    In de cockpit betast de piloot het dashboard, vind de automatische piloot en zet hem in werking. Plots zegt de piloot:
    "Weet je wat me soms bang maakt?"
    "Nee?" zegt de co-piloot.
    "Op een dag beginnen ze te laat te gillen en dan gaan we er allemaal aan."

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    En nog steeds goed weer? Geniet er van het kan nog lang genoeg slecht zijn. Houdoe.

    02-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:moppen, grappen, flauwe kul.
    01-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bussen 2.

    Hier zijn er nog acht, meer heb ik er niet:
















    Zo kan men op straat ook eens lachen.
    Nog een fijn weekend. Houdoe.

    01-10-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:grappig bussen.
    30-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mannen blijven kinderen.
     

    Het is eigenlijk heel kinderachtig, maar wel grappig.
    We blijven lachen. Houdoe.

    30-09-2011 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:Nep bungeejump, lachen, lol.


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Wat gaat de tijd toch snel hè, het is weer zo kerstmis!
    Archief per maand
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 11--0001

    Zoeken met Google



    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.


    Foto


    x_3b88bb65

    Tekstgrootte aanpassen?
    Klik op + of -

    BLOG ZOOM


    Foto

    Xtra adresjes.
  • J@n online wordpress.
  • J@n online blogspot
  • J@n online weblog.nl



  • Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs