Foto
Inhoud blog
  • Acrobaat.
  • nogmaals weblog.
  • Eerste vrouw op de maan.
  • Weblogs.
  • Onder water.
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Categorieën
     
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    WELKOM BIJ:

    J@n online
    29-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fietsen.
     

    Laat mij nou denken dat het 'Nederland fietsland' was, maar deze buitenlander weet er ook wel raad mee. Dan moet ik nog veel leren.
    Fijne dag nog. Houdoe.

    29-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags: Fietsen, kunst.
    28-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moppentrommel 28-11.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen


    Oma komt in het rusthuis terecht en iedereen staat klaar om haar te helpen. De verpleegsters wassen haar,  geven haar een uitgebreid ontbijt en zetten haar in de stoel voor het venster met zicht op de prachtige tuin. Alles lijkt perfect tot Oma ineens lichtjes naar rechts begint over te hellen. Onmiddellijk storten twee verpleegsters zich op haar en zetten haar terug goed recht in haar zetel. Alles lijkt zich terug te normaliseren tot Oma naar links begint over te hellen. Weer snellen de verpleegsters toe om haar terug in de correcte houding te hijsen. Enkele dagen later komt de familie op bezoek om te zien hoe Omaatje het maakt.
    "Is alles goed verlopen tot nu toe, zijn ze vriendelijk?" "
    Het is hier nog niet zo slecht",
    zegt oma,
    "je krijgt alleen geen kans om een scheet te laten!"

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Er is een man die alles al heeft, maar hij
    is binnenkort weer jarig en moet toch een cadeau krijgen van zijn vrouw.
    "Weet je wat ik nou wel leuk zou vinden?" zegt de man aan het
    ontbijt.
    "Een mooie, nette, Nederlands sprekende papegaai."
    Zijn vrouw kijkt in de krant naar de advertenties en ziet dat er een papegaai
    aangeboden wordt.
    Ze gaat naar het adres, gaat naar binnen,
    blijkt het een seksclub te zijn.
    Ze wil al weer weglopen, als de barman
    roept: "Niet meteen weer weglopen!
    U kwam zeker voor die papegaai. Kijk, daar
    staat 'ie!
    En nou weet ik wel wat u verwacht van een
    papegaai in deze tent, maar dat is echt niet waar.
    Het is een keurige papegaai. Hij praat heel
    netjes, zegt geen lelijke woorden, vloekt niet..."
    "Als dat waar is...," zegt de
    vrouw, "wat moet 'ie kosten?"
    "Drieduizend euro." De vrouw
    betaalt.
    Als ze de kooi met de papegaai wil
    meenemen, zegt de barman:
    "Even wachten mevrouw, u moet wel even
    een doek over die kooi doen, want anders verdomt 'ie het straks om nog te praten."
    Dus de vrouw doet een doek over de kooi,
    zet 'm in de auto en rijdt naar huis.
    Thuis zet ze de kooi met de papegaai neer en haalt de doek er weer van af.
    De papegaai kijkt wantrouwend in het rond. Zegt: "Nieuw behangetje. Andere
    vloerbedekking."
    Later op de dag komen er een paar dames om
    een partijtje te bridgen.
    De papegaai zegt: "Zo, nieuwe
    meiden."
    Om half zes komt de echtgenoot thuis.  De papegaai kijkt
    'm aan en zegt: "Ha, eindelijk een bekend gezicht."
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    En verder wens ik je nog een gezegende Zondag. Houdoe.





    28-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:moppen, humor
    27-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vissen?












    Je zou bijna gaan geloven dat ze echt zijn nietwaar.
    Fijne Zaterdag nog. Houdoe.

    27-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags: grimeren, vissen, grappig, gezicht.
    26-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turnstertje.
     

    Ook dit turnstertje komt er wel dacht ik zo.
    Nog een fijne dag. Houdoe.

    26-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    25-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aquarium.
     

    En hier zou ik wel een hele dag naar kunnen kijken....Nou ja, 'n hele dag, lang.
    Geniet er maar ff van. Houdoe.
    Bedankt Mar.

    25-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags: vissen, water, duikers, aquarium, groot.
    24-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chaos.
     

    Hoezo druk???? Dit is nou een georganiseerde chaos. Blij dat ik daar niet dagelijks hoef te rijden.
    De groeten. Houdoe.

    24-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags: verkeer, drukte, auto's, chaos.
    23-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brutaal!
    Texas - Een vrouw is uitgescholden door een man die haar auto had gestolen.Hij
    was kwaad, omdat ze haar kind erin had laten zitten. De 22-jarige vrouw en haar
    vriend parkeerden de auto op de parkeerplaats aan het strand vlakbij de plek
    waar ze wilden gaan vissen. Achteraf vonden ze het te koud voor hun peuter en
    besloten om het kind in de auto te laten met de motor en de verwarming aan. De
    vrouw ging haar vriend helpen met het brengen van het visgerei naar het strand,
    toen een dakloze man in de auto sprong en wegreed. Een paar minuten later kwam
    de autodief terug en begon te tieren dat ze hun kind niet in de auto hadden
    mogen achterlaten. De openbare aanklager besloot de ouders niet te
    vervolgen.
    Fijne dag nog. Houdoe.

    23-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags: brutaal, autodief, baby, schelden.
    22-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paaldansen.
     

    Wie zei er dat dit niet interessant is als mannen dat doen?!
    Houdoe.

    22-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags: paaldansen, mannen, acrobaten, gevaarvol, sensatie.
    21-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moppentrommel 21-11.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Telefoon van een blondje :
    Vorig jaar heb ik alle ramen in mijn huis vervangen met die dure dubbele beglazing en energie-efficiënte vorm, en vandaag kreeg ik een telefoontje van de aannemer die ze geïnstalleerd had.
    Hij klaagde dat de werkzaamheden waren voltooid een jaar geleden en ik hiervoor nog steeds niet had betaald.
    Gewoon omdat ik blond ben, betekent niet automatisch dat ik dóm ben hoor ..... !!!
    Ik zei hem : dat zal dan één dezer dagen toch wel gebeuren volgens mij.........
    Dus ik vertelde hem precies wat zijn verkoper me had verteld vorig jaar:
    "Deze super-ramen betalen zichzélf binnen een jaar"
    En het is nu ongeveer een jaar geleden !
    Er viel enkel een ijzige stilte aan de andere kant van de lijn, zodat ik maar gewoon heb opgehangen.
    Hij heeft nooit teruggebeld.

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Een telefoontje:

    Met het Sint Jansgasthuis in Weert.
    Ik zou graag met iemand spreken die me kan inlichten over de toestand van een patiënt die bij u verpleegd wordt.
    Hoe is de naam van de patiënt ? Louis Peters.
    Een ogenblik a.u.b., ik verbind u door met de verpleging.
    Met de wachtdienst, wat kan ik voor u doen ?
    Ik zou graag weten hoe het gesteld is met de gezondheidstoestand van Louis Peters in kamer 302 ?
    Een ogenblikje, ik verbind u door met de dokter van dienst
    Met de dokter van dienst. Dag dokter, ik had graag geweten hoe het gaat met mijnheer Louis Peters die al drie weken bij u verpleegd wordt in kamer 302 ? Een ogenblikje, ik zal zijn dossier even raadplegen.
    Hier heb ik het. Hij heeft vandaag goed gegeten, zijn bloeddruk en hartslag zijn normaal, hij reageert goed op de voorgeschreven medicatie en morgen nemen we de hartmonitor weg. Als alles zo nog 48 uur gunstig verder evolueert zal zijn behandelende arts hem waarschijnlijk uit het ziekenhuis ontslaan voor het volgende weekend.
    Dat is fantastisch nieuws, ik ben ongelooflijk opgelucht. Bedankt dokter, van harte bedankt.

    Zo te horen bent u wel erg begaan met de patiënt. Dichte familie?
    Nee, nee dokter, ik ben Louis Peters zelf. Ik bel u vanuit kamer 302.
    Iedereen loopt hier mijn kamer in en uit maar niemand zegt verdomme iets, Ik wilde zelf wel eens horen hoe het met me gesteld is.

    Dit zijn ze dan weer voor deze Zondag. Verder wens ik je nog een prettige dag.
    Houdoe.

    21-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:moppen, humor
    20-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weer wat grappige plaatjes.












    Hier weer wat plaatjes bij elkaar gezocht die misschien de mondhoeken wat doen krullen.
    Prettig weekend! Houdoe.

    20-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    19-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boerendansje
     Weer eentje van Mar, bedankt Mar! Die zal bij de interneppers wel indruk maken neem ik aan.

    Of niet dan?
    Groeten. Houdoe.

    19-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    18-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dansje.
     Hier weer een prachtig filmpje dat me werd toegestuurd door Mar, waarvoor mijn dank:

    Volgens mij zal die kleine er nog eens groot in worden.
    Nog een prettige dag. Houdoe.

    18-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags: dans, ritme, kind,
    17-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Windows Live Mail
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Al enige jaren maak ik gebruik van ‘Windows Live Mail’ en tot nog toe tot volle tevredenheid. En nou zijn we er weer; ‘Windows Live Mail’ vernieuwde, wat nou niet direct een verbetering was. Er zitten nou wel een hoop toeters en bellen aan die ik helemaal niet nodig heb, maar ik moet toegeven dat ik een tamelijk omvangrijke verzameling mailtjes te versturen had, daar zette ‘Windows Live Mail’ wel de rem op. Ze weigerde het niet, maar ze zetten het bij de concepten, want ik had mijn limiet bereikt. Vóór die ‘vernieuwing’ kwam het wel voor dat ik een code in moest vullen om ‘spam’ tegen te gaan. Nou moest ik ook een code invullen en vervolgens kreeg ik te lezen dat mijn limiet was bereikt. Enfin, we zijn er weer; ook bij ‘Windows live mail’ is niet iedere vernieuwing een verbetering.  Op dit moment kan ik geen mailtjes meer versturen omdat ik aan 'mijn limiet' ben en dat is allemaal bedoelt om spam tegen te gaan, zeggen ze, wat een onzin. Toch maar weer naar een andere mailserver gaan kijken? Wie het antwoord weet mag het zeggen, maar ‘Windows Live Mail’ heeft voor mij een hele slechte beurt gemaakt.
    Nog een mooie dag gewenst. Houdoe.

    17-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags: internet, neppers, irritant, niet klantvriendelijk.
    16-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sinterklaasje.
     En ondanks dat mijn weblog nu in België zit is hij er ook dit jaar weer bij:

    Dat begint onderhand een traditie te worden geloof ik en omdat ik in sinterklaas geloof!
    Prettige spannende dagen. Houdoe.

    16-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags: sinterklaas, bloopers, blunders, lachen.
    15-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stunten.
     

    Dit filmpje zag ik op het weblog van Qliekje en daar werd ik zo jaloers van dat ik het heb gepikt
    Dat deed ik omdat ik het jou ook wilde laten zien, voor het geval je het weblog van Qliekje niet kent. Ik had hier ook een link kunnen plaatsen als dat tenminste wilde lukken hier, maar....
    Enfin, geniet er van. Houdoe.

    15-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags: stunts, mooi, moeilijk.
    14-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moppentrommel 14-11.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Op een feestje sprak een jong vrouwtje haar man toe: “Nu ben je al voor de vierde keer ijs met slagroom gaan halen, voel je je niet gegeneerd?”
    “Waarom?” vroeg hij. “Ik zeg toch elke keer dat het voor jou is!”

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    O, die straalvliegtuigen! Ontbijt in Parijs, diner in Hongkong, bagage in Chicago.

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    “Wat is er met jou, Juan?” vroeg José.
    “Mijn hond is zoek”, zei hij bedroefd.
    “Heb je geadverteerd?”
    “Waarom zou ik?” vroeg Juan. “Mijn hond kan niet lezen”.

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Een technische school wilde, gezien het grote aanbod van schoolverlaters op de arbeidsmarkt, de leerlingen een voorsprong op anderen geven door ze vertrouwd te maken met het schrijven van een sollicitatiebrief. Hier een bloemlezinkje uit de vingeroefeningen:
    “Ik zou graag in aanmerking komen, omdat ik bejaarden hele mensen vind om te verzorgen”.
    “Burgerlijke staat: Nederlands.”
    “Persoonlijke gegevens: Zie het andere klad.”
    “Ik heb de verwenste diploma’s.”

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Oké, dat moet het weer zijn voor vandaag. Ondanks de problemen heb ik toch weer een trommel weten te vullen die hopelijk een glimlach teweeg kan brengen. Fijne dag nog.

    Houdoe.

    14-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:moppen, humor
    13-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog wat beestjes.

    Hier zijn nog wat beestjes die ik nog in voorraad had:











    En verder wens ik je nog een heel prettig weekend.
    Houdoe.

    13-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:beestjes. humorfoto's, lol.
    12-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stuntvliegen.
     

    Deze komt weer van Mar (bedankt)
    Mooi om te zien, maar of het echt is? Leo
    Fijne dag nog. Houdoe.

    12-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:France, Mirage, stuntvliegen.
    11-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hot dog.
     

    Dit werd me weer door Mar toegestuurd, waarvoor mijn dank, en dat wilde ik je ook nog laten zien. Het gaat natuurlijk weer om de reactie van de slachtoffers.
    Laat je vandaag niet in het ootje nemen, ook al is het vandaag de elfde van de elfde.
    Houdoe.

    11-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:verborgen camera, lachen, gieren, brullen.
    10-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blunders.
     

    Om in stijl te blijven hier nog wat, weliswaar zomerse, blunders en ik sta er gelukkig hier niet bij
    We blijven lachen!
    De groeten. Houdoe.

    10-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:bloopers, kinderen, AU, lachen.
    09-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ramp.

    Niets minder als een ramp is me overkomen; Ik ben heel veel kwijt wat ik in mijn pc had opgeslagen en wel mijn codes en ook een massa moppen voor mijn Zondagse moppentrommel. Wat ik dus nou weer fout heb gedaan? Ik zou het niet weten en ik vind het allesbehalve prettig. Nou zal ik er toch maar eens toe overgaan om al mijn codes die ik heb op te gaan slaan op de ouderwetse manier, op papier. Het is natuurlijk wel erg vervelend dat ik ook mijn moppen kwijt ben, want wat ik er de komende Zondag dan hier neer ga zetten weet ik nog niet. Enfin, er zijn me in het internettijdperk al grotere rampen overkomen die ik ook heb doorstaan en begin nou niet te mekkeren over een back-up,  want ik weet het……!

    Met vriendelijke groeten. Houdoe.

    09-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags: Foutje bedankt, dom, herstellen.
    08-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leger.
     

    Deze werd me toegestuurd door mijn zwager Jan, waarvoor dank.
    Het laat zien hoe het er volgens hem toegaat in het Belgische leger.
    Volgens mij kan je dergelijke blunders in elk leger zien.
    Ik wens je nog een fijne dag zonder blunders. Houdoe.

    08-11-2010 om 18:02 geschreven door J@n  


    Tags: leger, dom, hangranaat, oefening.
    07-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moppentrommel 7-11.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    WAAROM HEB JIJ EEN HOND?

    • Sommige mannen liever een hond,
           en geen vrouw??
    • 1.  Hoe later je thuis
           komt, hoe liever je hond je ziet.
    • 2. Je hond stoort er zich
           niet aan,
    • als je hem per
           toeval met een andere naam aanspreekt....
    • 3. Honden hebben graag dat
           er veel rommel op de vloer ligt.....
    • 4. De ouders van je hond
           komen nooit op  bezoek........
    • 5. Je hond aanvaardt een
           hoger toontje
    • om hem je te
           doen  begrijpen....
    • 6. Je moet nooit op je hond
           wachten, hij is er 24h /24h.
    • 7. Honden vinden je aardig,
           zelfs als je gedronken hebt.
    • 8. Honden houden van jagen
           en vissen.
    • 9. Honden maken je 'snachts
           niet wakker om te vragen:
    •  "als ik sterf,neem je
           dan een andere
           hond??"       
    • 10. Als je hond een andere
           hondengeur riekt,
    • wordt hij niet kwaad, integendeel.
    • En de laatste,maar niet de
           minste:
    • 11.Als je hond er tussenuit
          gaat,
    •  vertrekt
           hij niet met de helft van de inboedel.
    • ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



      BELGIË


      Een vrouw fietst door Gent
      met op haar bagagerek twee grote vuilniszakken,
      waarvan in één vuilniszak een groot gat zit van waaruit regelmatig 2 euro muntstukken uit vallen.

       De politie ziet dat en houdt haar staande met de woorden: "Mevrouw, er vallen een heleboel 2 euro muntstukken uit die vuilniszak'.

       'Oh nee!', roept de vrouw, 'dan moet ik ze zo snel gaan oprapen."

       'Een momentje nog',zegt de politieagent, 'waar heeft u al die 2 euro munten vandaan. Hebt u die
      gestolen?!'.
      'Nee, natuurlijk niet' antwoordt de vrouw, 'ik heb een tuintje,

      vlak naast het stadion van RSCA Anderlecht, en daar komen ze vaak plassen tegen de haag, zo mijn tuintje in!  Maar ik laat dat niet ongemoeid. Ik ga telkens achter de haag staan met een heggenschaar en als er eentje zijne piemel doorsteekt, roep ik : '2 euro of je lul eraf!'.'

       De agent moet lachenen vindt het een goed idee.

      Nieuwsgierig vraagt hij:'En, wat zit er in die andere vuilniszak?'

      Waarop de vrouw antwoordt: 'tja, ze betalen niet allemaal hé'
      +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
      En volgens mij kan ie zo wel weer. Nog een fijne Zondag.Houdoe.





    07-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    06-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En nog wat aardige beestjes.














    En verder wens ik je nog een hele prettige Zaterdag.
    Houdoe.

    06-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    05-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cruise.
     

    Door auteursrechtelijke perikelen heeft YouTube de muziek die hier bij stond zoals ik hem van Mar (bedankt) kreeg verwijderd.
    Een cruise lijkt me heerlijk, maar op deze manier is het toch wel wat minder en dat is zacht uitgedrukt.
    Prettige dag nog. Houdoe.

    05-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags: cruise, golven, schuiven, gevaarlijk.
    04-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dol fijn.
     

    Nou kan je van Dolfijnen 'n hoop zeggen, maar niet dat ze gek zijn en dat blijkt wel weer uit dit filmpje, dat me weer werd toogestuurd door Mar, waarvoor mijn dank.
    Nog een fijne dag. Houdoe.

    04-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags: Zwemmen, dolfijn, spelen, vrouw.
    03-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ENG!!!!!
     

    Dit is echt eng, vind ik zelf ook!
    Mijn grootvader zei als hij een goochelaarbezig zag: "Tis sterk", en dat is het.
    Probeer het thuis niet na te doen.
    Houdoe.

    03-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags:goochelen truc au
    02-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rekenhulp.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Kassières zonder wiskundeknobbel kunnen voortaan ook snel zien of een klant oud
    genoeg is om alcohol en tabak te kopen. Als kassières twijfelen of een klant
    wel 16 is, moeten ze vragen om een legitimatiebewijs. Maar het terugrekenen met
    iemands geboortedatum is vaak lastig voor ze. Daarom krijgen kassières nu een
    rekenhulp die ze aan de kassa kunnen hangen. Dat is een kartonnen kaartje waarop
    je aan de ene kant de met een schijf de datum van vandaag moet invullen en aan
    de andere kant verschijnt dan de datum waarvoor een klant geboren moet zijn om
    alcohol te kunnen kopen. De Universiteit Twente heeft er onderzoek naar gedaan
    en het blijkt dat het nog vaak misgaat aan de kassa. Kassières vragen wel naar
    een identiteitsbewijs, maar bij het terugrekenen gaat het vaak mis. "Het is niet
    dat ze niet kunnen rekenen, maar vaak staat er een rij en moet alles snel", zegt
    het Centraal Bureau Levensmiddelen. "De rekenhulp blijkt een handig steuntje te
    zijn waarop ze in één oogopslag kunnen zien of een klant jonger of ouder is dan
    16." In een aantal supermarkten hebben ze de rekenhulp inmiddels, het is de
    bedoeling dat hij landelijk wordt ingevoerd.
    Tellen is ook niet mijn specialiteit, heb jij er ook zo'n moeite mee?
    Nog een fijne dag.
    Houdoe.

    02-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags: kassiëre, tellen, leeftijd, moeilijk.
    01-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verborgen camera.
     

    Dat moet toch wel ff schrikken zijn......
    Laat je niet gek maken vandaag, de groeten.
    Houdoe.

    01-11-2010 om 00:00 geschreven door J@n  


    Tags: autoschade, nep, reactie.
    31-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moppentrommel 31-10.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen MIJN SCHOONMOEDER EN VROUW
    ZIJN BOOS OP MIJ
    Mijn vrouw, m'n
    schoonouders en ik zaten lekker te eten in een
    restaurant.
    Mijn schoonmoeder
    snijdt een stuk vlees af, prikt het aan haar vork.

    Ze vraagt me: 'Is dit
    rund- of varkensvlees?

    Waarop ik haar
    beleefd vroeg:

    'Aan welke kant van de vork
    bedoelt u?'

    Ze hebben daar toch
    goed gelachen in het restaurant.

    Mijn schoonmoeder
    niet.
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Een drukke Rynair-vlucht
    was geannuleerd.

    Is me daar toch één
    assertieve hostess (echt niet op haar mondje gevallen), aan 't werk. Ze is
    bezig met het herboeken van een lange rij wachtende passagiers.

    Plotseling duwt en wringt
    een boze passagier zich zijn weg naar haar desk. Boos gooit hij zijn ticket op
    de desk en zegt:

    "Ik MOET op deze
    vlucht zitten en het MOET eerste klasse zijn!"

     De hostess antwoordt:

    "Sorry mijnheer,
    ikwil u met alle plezier helpen, maar eerst moet ik de mensen die voor u waren
    verder helpen, dus, als u achteraan wilt aanschuiven dan zal ik u straks
    helpen."

    De passagier was niet
    onder de indruk.

    Hij vroeg zéér luid, zodat
    de anderen in de rij achter hem, het konden horen:
     "HEBT U ENIG IDEE WIE IK BEN??"

    Zonder aarzelen nam
    de hostess glimlachend haar intercommicrofoon ter hand.

     "Mag ik even uw aandacht alstublieft"
    weergalmde haar stem door de volledige vertrekhal,
    "We hebben hier een passagier aan Gate 14, DIE NIET WEET WIE HIJ IS. 
    ALS IEMAND HEM KAN HELPEN OM ZIJN IDENTITEIT TERUG TE VINDEN, GELIEVE NAAR GATE
    14 TE KOMEN!!"

    Terwijl de mensen in
    de rij achter hem hysterisch begonnen te lachen, liep de man rood aan, staarde
    naar de hostess en riep luidkeels: "FUCK YOU!!"

    Zonder te verpinken lachte de hostess en zei:
    "Het spijt me meneer, maar daar moet u OOK voor aanschuiven!"

    En verder nog een prettige voortzetting van deze Zondag.
    Houdoe.

    31-10-2010 om 00:00 geschreven door J@n  




    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Wat gaat de tijd toch snel hè, het is weer zo kerstmis!
    Archief per maand
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 11--0001

    Zoeken met Google



    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.


    Foto


    x_3b88bb65

    Tekstgrootte aanpassen?
    Klik op + of -

    BLOG ZOOM


    Foto

    Xtra adresjes.
  • J@n online wordpress.
  • J@n online blogspot
  • J@n online weblog.nl



  • Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs