Inhoud blog
  • Proficiat!
  • Snaaskerke
  • PK tijdrijden Oostmalle
  • Heurne
  • Haasdonk
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    VERSLAGEN
    wedstrijdverslagen van Jelle en Laura Donders
    07-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PK tijdrijden Oostmalle
    We wisten niet wat we moesten verwachten vandaag. Jelle had nog nooit een tijdrit gereden. Dus we gingen zonder verwachtingen op onderzoek uit naar Oostmalle... Gelukkig heeft de George (ploegleider van de rupelspurters) iets meer verstand van die discipline en was hij daar aanwezig met zijn volgauto....  Ik zal Jelle zijn relaas nu zelf laten doen :
    "Het tijdrijden ging goed ik heb eigenlijk dervoor constant op de rollen gereden en dan vertrokken. nooit onder de 42 gekomen
    na ong 7 km zag ik de renner voor mij rijden en dat gaf me vleugels en ik vlamde er zo naartoe hup derop en derover maar dan was het keren en tegen wind naar de meet.daar hadek het echt moeilijk maar ik viel toch niet stil ik had toen een 4e plaats maar toen moesten alle toppers nog komen en was ik uiteindelijk 11e. Ik had beter gekund want de eerste strooken reed ik rond de 42-43 omdat het tegenwind was maar ik had toch nog 45 kunnen halen maar dat is wat ervaring hé het was men eerste tijdrit en dan door die 11e plaats ben ik dan geselecteerd voor de testijdrit in neeroeteren!"
    Voila, ik heb van deze dag en van de prestaties van mijne zoon genoten! Nu weten we hoe het ongeveer in mekaar zit en Jelle ziet deze discipline hélemaal zitten

    07-04-2009 om 00:00 geschreven door donders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs