Inhoud blog
  • Jarig zijn is fijn !
  • Fjoe eindelijk jarig !
  • vakantie
  • Slapen !
  • Foto's
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Vanalles !

    11-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jarig zijn is fijn !

           

    Hallo ik ben Femke.
    vandaag word ik 10 jaar!
    Ik vind het fijn om jarig te zijn.
    Mijn huisdieren zijn; 3poezen; Kitty,Snoepy,Miauf.
    Ik heb 1 hond; Banzai.
    2 schildpadden hebben we ook; Zikki,CloƩ.
    Heel veel vissen. 4Pony's ook; Lucky Boy, Jemaica,Miss Marple,Nemo!
    Mijn broer Kevin is 18 jaar Diego mijn broer 18 jaar.
    Mijn zus Silke is 11 jaar.
    Mijn mama is 39 jaar !
    Mijn papa is 44 jaar !
    Ik heb veel intresse in paarden,dansen,tekenen,kleuren(knutselen).
    De hobby's van mij zijn; paardrijden en dansen.
    Frietjes zijn mijn lievlingseten !
    Lievlinglings dag van de week= woensdag en zondag.

    Het leukste moment komt nu ; dus ga ik nu cadeautjes uitpakken,taart gaan eten en wijn drinken ook al mag dat niet !   
           Bye bye groetjes Femke de jarige !
                           xxx    xxx

    11-02-2012 om 00:00 geschreven door Silke Peeters  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)


    Archief per week
  • 06/02-12/02 2012
  • 28/11-04/12 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 19/09-25/09 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs