mijn blog
moppen week
Inhoud blog
  • EEN GOEIE MOP
  • fc de kampioenen
  • fc de kampioeen
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    21-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen  hoi iedereen het is moppen week op mijn blog zet in het gastenboek wat leuke moppen ik zal er een paar op mijn blog zettten 

                                    veel suces♠

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-11-2013, 18:55 geschreven door vdpkenneth  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EEN GOEIE MOP
    Klik op de afbeelding om de link te volgen er waren eens twee politiemannen ze stopen voor het rode verkeerslicht
    plots zegt  degene aan de passagierszijde: het is groen waarop de andere zegt een kiker




                                                            twee politiemannen♥

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-11-2013, 18:51 geschreven door vdpkenneth  
    Archief per week
  • 18/11-24/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs