Zoeken in blog

Inhoud blog
  • Uitleg over Vrijheidsdressuur.
  • Wie zijn wij?
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    VDNaturalHorse
    VD,NH,Dressuur,Springen,Fotografie,..
    Wij doen VD,NH,dressuur,springen(jumping alleen zomer), fotografie,...
    12-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitleg over Vrijheidsdressuur.
    Wat uitleg over vrijheidsdressuur:
    Vrijheidsdressuur is je paard bepaalde trucjes en kunstjes aanleren.Je moet niet met de grotere kunstjes beginnen want dat kan gevaarlijk zijn zowel voor paard als ruiter! Je begint met je paard de basis aan teleren bv:pootje,jambette,flemen,kusje,... Als je paard deze kunstjes kan dan kan je aan het grote werk beginnen zoals sommige wel zeggen . VB : steigeren,piaffe,...!Er zijn ook demo's van vrijheidsdressuur waarin ze uitleggen hoe en wat.Het is ook een leuke manier om je paard te testen of hij/zij leergierig is.En of jullie een echte band hebben ja/nee.Veel plezier.Uitleg over de trukjes komen nog!

    12-04-2013 om 20:35 geschreven door HorsePhotography  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie zijn wij?
    Hey, wij gaan nu wat uitleg geven over onszelf! Zodat jullie wat meer te weten komen over ons! :D 

    Naam: Femke
    Leeftijd:13
    Sterrenbeeld:Leeuw
    Eigenaar van:Dimitri & Flufy
    Hoelang rijd je paard?6 jaar & VD bijna 1 jaar
    Wat als je u verveelt?Naar de paardjes gaan of op de pc
    Interesses:Paarden & dieren,fotografie,filmen & pc
    Uitleg over jezelf:Ik ben Femke ik heb een pony en een shetlander.Ik hou heel veel van mijn vrienden,ik haat stokers & haters.Ik haat het als ze mij in de steek laten.Anke en ik hebben 2 schattige paarden "gevonden" waar wij VD mee mogen doen0 
    Waarom vind je VD zo leuk?Als je u verveelt kan je altijd dat gaan doen,of het is te nat om te rijden kan je het doen.

    ~Naam:Anke
    Leeftijd:13
    Hoelang rijd je al?Ik rij nu  maand bijna  ik spring ook al ondertussen (60-70cm)
    Sterrenbeeld:Schorpioen
    Eigenaar van: Ik heb geen paardje :c
    Wat als je u verveelt?Dan ga ik fietsen,pc,fotografie doen,naar paardjes gaan,...
    Interesses:Paardrijden,fotografie,met paarden bezig zijn,...
    Uitleg over jezelf:Ik ben anke ik rij nog niet zo lang maar spring al wel 60-70 cm ;D ik houvan mijn vrienden maar helemaal niet van stokers en haters,ik ben vroeger gepest geweest en daarom ben ik nu zo gevoelig...
    Waarom vind je VD zo leuk?Als je u verveelt kan je u paard iets nieuws leren, het is ook een manier om een betere band met je paard te krijgen!

    Zo nu weten jullie wat over ons...We gaan proberen om elke week een nieuw "bericht" te maken van Vd,Natural horsemanship,...!
    xxx Femke & Anke 

    09-04-2013 om 15:07 geschreven door HorsePhotography  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)


    Archief per week
  • 08/04-14/04 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Rondvraag / Poll
    Wat doen jullie het liefste?
    Vrijheidsdressuur
    Natural horsemanship
    Jumping
    Dressuur
    Wedstrijd-rijden
    Recreatief rijden
    Western rijden
    Overige...
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs