Bosklassen VBS LIEZELE
Bosklassen
Inhoud blog
  • Een stralende dag dankzij de druïde.
  • wat fotokes
  • Een dag vol avontuur boven en onder de grond.
  • Dag 2: Een avontuurlijke dag!
  • dag 1: Geschiedenisles ivm Durbuy.
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    11-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het aftellen is begonnen...
    Hoi bosklasser,

    begint het bij jullie ook al te kriebelen? Bij mij anders wel!
    Het begon deze morgen, bij het pakken van 'mijn valies'.
    Het was niet méér dan een kleine kriebel ergens in mijn buik. Bijna onvoelbaar, maar toch...
    Een kwartiertje en een volle valies later was het al een pak erger. Het voelde aan als een storm.
    Omstreeks half6 bracht ik mijn koffer naar Willaert. (Ik heb daar trouwens nog enkele bosklassers gezien!):-D
    Ik liet mijn koffer achter in de laadbak en ... niet meer te doen!
    Het leek of er een orkaan door mijn lijf raasde. En nu wist ik het zeker... BOSKLASSTRESS:evil:
    Hopelijk hebben jullie daar geen last van.
    Ik weet nu al dat het een nachtje zonder slaap wordt. Ik doe wellicht geen oog toe!
    Maar morgen spring ik opgewekt uit mijn bed want... ik vertrek op bosklas naar DURBUY.
    Met de toffe bende van 5 en 6 wordt het een superleuke, leerrijke schoolweek.
    Maar dus eerst nog proberen wat te slapen!
    meester-bosklasser Karel 




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    14-03-2012
    Groetjes uit Liezele
    Hoi Bosklasser'tjes , 

    Hoe gaat het daar in het verre Durbuy ? (:
    Wij zijn erg jaloers omdat wij de hele dag naar school moeten gaan,
    & dat is namelijk NIET fijn !
    Ik herinner me bosklassen nog de dag van gisteren , 
    Als ik daar in de grot naar beneden ben gevallen (:
    Jullie hebben dat precies nog niet gedaan , dus good luck , je zal het nodig hebben (: !


    Vele groetjes van Ivan & Martine & Yente & Inne & van mij natuurlijk ! 

    Groetjes Lotte .


    14-03-2012, 20:32 geschreven door Lotte
    knap
    Hallo bosklassers,

    Het ziet er ginder wel tof uit.
    Ik wist niet dat jullie zo'n waaghalzen waren, de rotsen leken mij erg hoor.
    Amuseer jullie ginder goed en tot vrijdag.
    Wannes, mega foto hoor, zo bengelend aan een koord aan de rotsen.
    Tomtesteron zou jaloers zijn!

    14-03-2012, 14:30 geschreven door ilse simon
    Archief per week
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    Laatste commentaren
  • voetbaluislagen (Koen)
        op wat fotokes
  • super (lisette van assche)
        op Dag 2: Een avontuurlijke dag!
  • wow (Amber, mama en papa)
        op wat fotokes
  • Hoi hoi hoi (Sonja)
        op wat fotokes
  • Dapper (Marie)
        op Dag 2: Een avontuurlijke dag!

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs