Inhoud blog
  • ...waarom de nmbs mij best wel een sorry-pas mag geven
  • de allereerste keer
  • Proficiat!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    ditjesendatjes

    20-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen....waarom de nmbs mij best wel een sorry-pas mag geven

    Vandaag heb ik over een treinritje van twintig minuten ongeveer anderhalf uur gedaan....
    Na de acties van de voorbije dagen, kon dat er ook nog wel bij.
    Een sorry-pas zou een goede verontschuldiging zijn.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (4)

    01-11-2010
    sorry-pass
    Ik vraag me nu af of de sorry-pass nog steeds bestaat?

    Vroeger kregen de mensen die een abonnement hadden dit braafjes na elke staking. En dan konden we een gezellig dagje uit, met de trein (mits een tijdig vertrek natuurlijk).

    Groetjes,

    Chantal

    01-11-2010 om 12:29 geschreven door Chantal


    27-10-2010
    nmbs
    Omg! die durven echt nogal vindek. Zij staken constant en tis nooit een trerin op tijd maar als ik mijn abonnement vergeet hoor ik het hoor. Zeg volgende keer zegk dak ook staak!

    27-10-2010 om 16:56 geschreven door sonia


    frustration
    Tis altijd hetzelfde of het nu staking is of niet, de nmbs slaagt er niet in een volledige dag zonder vertragingen te hebben :d goeie promotie voor het openbaar vervoer:d

    -x-x-

    27-10-2010 om 10:15 geschreven door Marenthe


    24-10-2010
    jeetje...
    Jeetje, dat is echt erg! Heb je je daarom zo gehaast om op tijd op het station te zijn... Hopelijk is het nu gedaan met die stakingen!

    24-10-2010 om 20:21 geschreven door Marita Scholts




    Archief per week
  • 18/10-24/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs