Zoeken in blog

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
{TITEL_VRIJE_ZONE}
Over mijzelf
Ik ben Vanhoudt Maurice, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Maurice.
Ik ben een man en woon in Schaffen (Belgiè) en mijn beroep is Gepensioneerd.
Ik ben geboren op 28/08/1938 en ben nu dus 85 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Schaken.
Mijn eerdere hobby's waren; wielrennen,voetbal,tennis,fotografie,houtsnij-en draaiwerk, muziek en schrijven fa556839@s
Foto
MAURICE - PAULA
...mooi hoedje toch...
Foto's van vroeger
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Met Lisa Del Bo in de Stadszaal te Aarschot in 1996
Foto
Toneel te Webbekom 2001
'Rare Kwasten op Jenever'
Foto
Foto
  Hier bij het tennis











Foto
Vlotjes in de groep (x)
Foto
Klaar voor het vertrek
Een massa volk, tot op de bermen stonden ze om te supporteren voor hun favoriet
Foto
Tijdens de afvaart van de Lesse('85)
(vooraan)
Willekeurig Bloggen.be Blogs
cat4u
www.bloggen.be/cat4u
Foto
Inhoud blog
  • NA WEER EEN OVERWINNING
  • EIKENHOUTEN POTJE
  • KOERSEN VROEGER
  • MOOIE MOMENTEN
  • MIJN WIELERLOOPBAAN OP DE PISTE
    schrijver

    22-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DWERGPINSCHER
    Klik op de afbeelding om de link te volgen DWERGPINSCHER
                            Is een zeer moedige hond, alert, slim en trouw
                            Werden vroeger als stalhonden gehouden
                            Ook moesten ze meelopen met karren of rijtuigen
                            De Dwergpinscher is door selectieve fokkerij ontstaan
                            Zijn uitstekende gezelschapshonden
                             
                         

    22-12-2017 om 11:08 geschreven door maurice  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IERSE SETTER
    Klik op de afbeelding om de link te volgen IERSE SETTER
                 Behoren tot de elegantste en natuurlijkste gebruikshonden
                 Setterachtigen zijn eeuwenlang voor de jacht gebruikt
                 De Ierse- Engelse- en Gordon Setter vertonen veel overeenkomsten
                 in vorm en type maar hun vachtkleuren verschillen nogal
                Ze zijn aanhankelijk, levendig en erg vitaal
                Is erg populair als gezelschapshond
                Hij is intelligent, zacht van aard en grote kindervriend

    21-12-2017 om 00:00 geschreven door maurice  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIREDALE TERRIER
    Klik op de afbeelding om de link te volgen AIREDALE TERRIER
                         Werd vroeger gebruikt voor de jacht op otters
                         Deden in de eerste wereldoorlog in de loopgraven dienst als 
                          waak- en berichtenhond
                          Is uitstekende gezelschapshond vriendelijk van aard
                          trouw en levendig en zeker op hun plaats in gezin met kinderen 
                          Zijn vacht is hard, dicht, draadachtig en glad                  

    20-12-2017 om 00:00 geschreven door maurice  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERGE ZAKEN IN HET VERSCHIET...

                                             
                                                                    ERGE ZAKEN IN HET VERSCHIET MET

                                                                       PAULET EN JEEN ALS ADVOCATE'S


              Nu eens wat anders, beste lezers 'broedsels' vergeef me wanneer het geschrevene bij u vragen doet rijzen zoals'is dat hier wel op zijn plaats'?
              Ik voel me reeds weggeleid worden als beklaagde na dagenlange debatten, ook zie ik al die brave engelen die ik hier op het aardse nog in levende lijven heb zien rond paraderen al op de stoelen en banken kruipen om nog maar 'n glimp van mij kunnen op te vangen en hoe ik mijn sarkasme zit te verbijten...Ik weet nu al zo ongeveer hoe het er daarboven op het 'groot tribunaal' gaat aan toe gaan, ik hoor het al ; ' gij beschuldigde, ex-bewoner van Groenhofland sta op, de tekst van de beschuldiging zoals eerder zal niet meer opnieuw ter ore worden gebracht door het Openbaar Ministerie hier aanwezig op deze zitting voor het Hof van Assisen.. het is te erg veeleind en daardoor teveel belastend geweest voor onze engelen hier aanwezig in de zaal, vandaar beschuldigde, deze eenmalige gang van zaken'...Jaja, ik voel nu al dat mijn vrees gaat bewaarheid worden en dat al mijn goed- en braafheid jegens mijn wettelijke wederhelft hier op deze wereld daarboven niet de minste weerklank vinden zal, dat het niet het minste gehoor gaat krijgen en zelfs maar als een eerder kleine bagatel gaat worden afgevoerd, feitelijk als maar een balsem op een houten been gaat worden afgedaan...Die strafpleidooien die ze daarboven bij de Hoge gaan ten berde brengen zullen voor mij wel eens vernietigend kunnen zijn, en tot wat gaan de positieve antwoorden van de juryleden leiden gaan ?ik beef reeds voor het arrest... 
            Ik die mijn ganse leven als èèn opoffering heb geweid aan het welzijn voor mijn wederhelftje-lief... nooit of nooit woorden gehad, zelfs niet eens een kleine 'kibbeling' of misschien toch wel, 'k weet het niet meer zo goed, 'k ga godv.. daarboven toch beschuldigd worden als de grootste boosdoener voor haar en dat terwijl ik het zelf zeg, ik ze bijna m'n hele leven in de watten heb gelegd!!!... 't was mijn bed... Ik zal mijn eerste advocate opdragen om met volle overgave met vuur en vlam te pleiten om ze ginds aan het verstand te brengen dat ze verschrikkelijk veel jaren in mijn eigendom heeft gelegen, in mijn watten, zoals eerder.. het was mijn bed.. en ze moeten niet voor de dag komen met andere advocate's of prodeo's, nee nee.. daar heb ik m'n laatste jaren teveel voor geofferd, ik moet er hebben met kennis van zaken waar ik er zeker kan van zijn dat ze achter me zullen staan en tenminste zich de moeite hebben getroost om het dossier grondig te hebben bestudeerd, laat me toe even te verduidelijken.. komen in aanmerking alleen gevestigde waarden en het waarom is omdat ik er stellig van overtuigd ben het recht me te kunnen toemeten 'klassecharels' als verdedigsters te verdienen en dat heeft zijn oorsprong gevonden door het geloof in zij die zich geestelijk hebben verrijkt met en door hun hogere studie's, velen onder hen, die hogere gediplomeerden, hebben me het rusten opgelegd hier op het aardse, vele jaren heb ik de arbeidsmarkt verruimd,daarom, ik heb genoeg geofferd en ik moest er volgens hen maar moeten leren mee leven...
             Dat zijn klare en watervaste verduidelijkingen voor mijn eis om bijgestaan te worden door twee advocate's, maar daar blijft het zelfs niet bij, het zullen er liefst twee moeten zijn dadelijk opgenomen van het aardse in het heiligenkorps.. namen die ik hier nog onder de levenden niet wil vernoemen om de prijzenslag niet gaan op te voeren.. en zou het blijken dat door het niet voor mij al te gunstige verdedigen door de moeilijkheden ondervonden van de betoonde spijt van de verruiming van de arbeidsmarkt er dus al te grote moeilijkheden voor mij zouden rijzen laat ik 'stande pede' de advocate Paulèt uit de vroegere Place St. Jean en heerser over Groenhofland 'overvliegen'...om dadelijk zelfs zonder de minste doorneming van het dossier mijn zaken komen te dienen voor het Hof van ... Cassatie omdat ze teveel pleiterskwaliteiten heeft om zelfs nog maar enkele woorden te verspillen voor het Hof van Beroep... ik kan het weten... en als dat voor mij daarboven financieel niet haalbaar blijkt te zijn om ze laten over te 'vliegen' of dat ze liever nog wat uitstel wil om mijn zaak te komen bepleiten ben ik zinnens om ginds boven zo vlug als het ook maar immers mogelijk is op een mooie zomeravond een .. benefietgebeuren te organiseren ten voordele van al diegenen die denken nog niet 'rijp' te zijn om onder de engelen te behoren.. ze zal haar wel bedenken, ze moet en zal komen, ik eis het, het is van veel te groot belang. Ik zie ze reeds, de met verijkendheidspleitende engelheilige advocate Paulèt, zij de met toch zo onbetaalbare gaven bezittende... maar toch zo moeilijk bewegende om voor de eerste de beste hare onmiskenbare talenten er ten berde willen brengen, en voor mij? ik twijfel.. ze heeft hier op aarde al zo veel gepleit.. 
     

    19-12-2017 om 00:00 geschreven door maurice  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERGE ZAKEN IN HET VERSCHIET...(vervolg 1)

    Vervolg 1

          En voor mij dan nog 'n grote vraag, hoe gaat ze willen hoe ze mijn straf bepalen ?  gaat ze de vrijspraak willen nastreven ?.. gaat ze als er toch kleine strafbare feitjes in het dossier gaan gevonden worden pleiten dat ik misschien wel zal gehandeld hebben onder een psychische drang ? .. en dat ze ginds achter die soms zo zware donkere wolken moeten inzien dat de wil om echt te misdoen niet altijd aanwezig was, die prachtige zon schijnt soms toch zo heerlijk op die gebruinde lijven van die toekomstige engeltjes hier beneden... gelukkig weet ik dat ze genoeg in petto heeft, genoeg talent in haar mars heeft om daar 'n echte ballade op te voeren om ze ginds te overtuigen van mijn echte en hechte vriendschapsbanden die ik hier heb gesmeed tegenover haar kolega's van het aardse, er zal geluisterd en gefluisterd worden...
           Wat zou het prachtig worden, wat zou het mooi zijn als ze moest kiezen voor de laatste vernoemde stelling, dan is mijn vrees hopelijk nog ongegrond dan is de kans nog groot dat er een minnelijke schikking uit de kast zou vallen of dat ik er nog vanaf kom met... het afstaan van 'n rib!!!... ik weet er zijn reeds voorgaanden geweest, die had zich jaren en jarenlang  verveeld.. 't was erg, dus voor mij ziet het er eigenlijk toch wat beter uit, voor 'n rib meer of minder komt het bij mij dan ook niet aan, die andere heeft er later ook niet bij stil gezeten... heeft zelfs nog een bloeinde appelzaak opgestart...Als ze haar vuurdoop gindsboven voor het Hof van Cassatie voor mij wil ondergaan is de kans uiterst groot dat er velen der kijklustigen wel eens de uitspraak van de jury met kreunende zuchten en uitroepen van ongeloof zullen onthalen gaan en zeker mijn advocate's vriendinnen-seksgenoten.. er zullen zelfs engeltjes met mooie witte vleugeltjes over me heen gespreid, alsof me nog beschermend denken gaan... wat ben ik vroeger op moederaarde toch 'n ... 'stoeme kiek' geweest!!!... Maar olala, ik weet, zo ver zijn we nog niet, nog niet in lange tijd, wat kan ik toch buiten het node van mijn hart en de volgens mijn bescheiden mening het zo vele jaren daar ginds tevroeg aangekomene bij Hem inbrengen gaan ? Ik zie de vragen op het zilverkleurige perkament al in mijn gedachten staan, vragen die de jury mee naar de beraadslagingskamer krijgen nadat ik ben weggeleid en mijn spanning, angst en ... hoop beginnen kan, ja die hoop, dat sprankeltje hoop waar ik me dan nog aan vastklampen kan, hoop die dan als een bevrijding voelen doet wanneer ik weet als de aanklager reeds bij de eerste beschuldigingsvraag me als door een striemende zweepslag getroffen wegduiken doet en dan m'n advocate Paulèt's stem verheffen hoor; "het is hard te sterven als de lente komt".. woorden  die ooit nog eens zijn echo's hebben gevonden, zo schoon als het zieltje van.. ja neem hem in jullie gedachten en denk na... zo lang geleden.. ook nu weet ik dat ze ginds in de nokvolle zaal die zondvloed van woorden zo vol van de allerschoonste gedragenheid als met bakken vol van het edelste gerstennat overspoeld zullen worden en ze met ontroering en groot ongeloof haar aanhoren gaan, mijn hoop... hoop bij de vragen ..

    18-12-2017 om 17:35 geschreven door maurice  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERGE ZAKEN IN HET VERSCHIET...(vervolg 2)
    Vervolg 2
                      1è VRAAG  HOOFDFEIT                     
                           (in ieder geval te beantwoorden)
               Is beschuldigde uit Groenhofland er aan schuldig bevonden mèèr dan èèn keer in het
            openbaar dronken te zijn geweest.
                      2è VRAAG HOOFDFEIT
                           (alleen te beantwoorden indien er bevestigd wordt geantwoord op vraag 1)
               Heeft zijn wettelijke wederhelft hem zo meerdere keren mogen en moeten aanschauwen.
                      3è VRAAG SUBSIDAIRE VRAAG HOOFDFEIT
                           (alleen te beantwoorden indien er bevestigd wordt geantwoord op vraag 1)
               Heeft beklaagde's wederhelft hem ooit straalbezopen(erger dan zat) weten ten huize
             afgeleverd.
                       4è VRAAG HOOFDFEIT
                            (in ieder geval te beantwoorden)
                Waren die afleveraars soms, of altijd medeplichtig aan dat misselijk(stinkend)feit.
                       5è VRAAG HOOFDFEIT
                            (in ieder geval te beantwoorden)
                Zou beklaagde's wederhelft als op vraag vier de feiten als bevestigd zouden worden
              bevonden dan met stellige zekerheid op dit zo kruciaal moment snugger genoeg zijn
              geweest dit toch niet als een geldig ekskuus te hebben willen aanvaarden.
                       6è VRAAG VERZWARENDE OMSTANDIGHEID
                            (alleen te beantwoorden als bevestigd wordt, ja geantwoord op vraag sub3)
                 Was beklaagde's wettelijke wederhelft toen reeds bestand tegen alle reuken door
                beklaagde meegebracht uit o.a. alle bierzaken uit de streek rond Groenhofland 
                zoals van cola, plat of bruisend bronwater, limonade's, fruitsap e.d.                   
                       7è VRAAG GEEN HOOFDFEIT
                            (wordt niet in strafmaat als zeer bepalend ervaren)
                 Wordt het door beklaagde's wettelijke wederhelft zelf als een klein verzwarend feit
               bevonden als zou blijken dat haar beschermheer rond de streek van Groenhofland
               meerdere malen de versiertoer is opgegaan.
                       8è VRAAG HOOFDFEIT
                            (in ieder geval te beantwoorden)
                 Was beklaagde's wettelijke wederhelft daar soms of altijd van op de hoogte en kon
               hij dan nog steeds van haar volle steun genieten.
                       9è VRAAG DUBBEL HOOFDFEIT
                            (zeker te beantwoorden)
                  Heeft beklaagde's wederhelft hem dan telkens met zijn thuiskomst met de nodige
                luister en liefde hen eigen, opgevangen voor die futiliteiten.
                       10è VRAAG
                              (bijkomend)
                   Zou het nodig blijken te zijn dat om de goede werking en faam van het hier hoge
                 niet aardse, beklaagde bij een eventuele bestraffing een eenzame opsluiting op te
                 leggen of eerder een zeer moderne terapeutische behandeling onder de engeltjes
                 te laten ondergaan.

                   En dat zullen zowat de vragen kunnen zijn handelend over de kleinigheden die ze daarboven denken dat er hier beneden in de meer of mindere rustige uurtjes worden opgevoerd, ook andere vragen misschien wel met tientallen en of ik dan steun zal kunnen gebruiken ? vèèl.. het zal nodig zijn.. die vragen.. ach het is hard te sterven als de lente komt.. En dan als het doek zal zijn gevallen over het drama "ik", over een bedrijf dat zich dagenlang zal hebben afgespeeld ginds hoog en aan het oog van het aardse onttrokken en ik hier vlug uit het geheugen zal zijn gewist zal ook ik ginds berusten samen met en onder hen, met die velen die misschien ooit ook de laatste woorden hebben gepreveld; "ik, vergeef me, die steeds de kriebels heb gevoeld, bij de eerste zonnestralen.. en nu niet meer"... zonnestralen waaronder ooit Vondel's woorden weerklank vonden; "De wereld is een schauwtoneel, elk speelt zijn rol en krijgt zijn deel".
    Later...
                                                                               ARREST


                   Nu de ongegrondheid der betichtingen is gebleken, en de feiten niet laakbaar genoeg zijn bevonden heeft de jury besloten de verdachte hier pas in ons midden, vrij te spreken over de ganse lijn. Veel is te danken geweest dat er geen gerechtelijke dwaling heeft plaats gevonden aan het feit dat er zeer groots en fenomenaal pleitwerk is verricht door zijn advocate Paulèt en het ... zwijgen  van zijn hulpadvocate Jeen Nazarètta van de Barenberg, advocate Paulèt wist met glans en brio aan te tonen dat die reuken uit de bierhuizen nooit door beklaagde zijn meegebracht, geen reuk van cola, plat of bruisend bronwater, limonade's of fruitsap. Aangezien  er ook door de juryleden met eenparigheid van stemmen ontkennend is geantwoord op vraag 8 en 9 is het feit dat de uitspraak op de algehele sympatie van het aanwezige publiek kon rekenen ontegensprekelijk het vermelden mèèr dan waard, sympatie waarvan de beklaagde samen met zijn verdedigsters hopelijk in alle sereniteit hierboven bij ons, in het hemelse verdoken voor het aardse, achter de soms zo zwarte en zware wolken ten volle mag blijven genieten, en van jou 'broedsel' beste lezer?...
    Maurice Vanhoudt 

    17-12-2017 om 00:00 geschreven door maurice  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIEST, NOG MAAR EENS OVERSTROMING
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Bijna jaarlijks fenomeen in Diest...

    16-12-2017 om 00:00 geschreven door maurice  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OVERSTROMING TE DIEST (1926)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Overstroming tot in de binnenstad te diest (1926)

    15-12-2017 om 18:30 geschreven door maurice  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STEEDS WEERKERENDE OVERSTROMINGEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Steeds maar jaarlijkse overstromingen in de binnenstad van diest

    14-12-2017 om 00:00 geschreven door maurice  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIEST, DWEILEN MET...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het was niet minder dan dweilen met de kraan open...

    13-12-2017 om 00:00 geschreven door maurice  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIEST TOEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De tijd van het paard in volle glorie..

    12-12-2017 om 00:00 geschreven door maurice  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.POT IN EIK
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mijn draaiwerk in eik (maurice.vanhoudt1@gmail.com)

    11-12-2017 om 00:00 geschreven door maurice  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    10-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTO VAN DE MAAND
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Foto van de maand
    Verkozen door aquariumclub de Pirana's Schaffen
    (1980)

    10-12-2017 om 00:00 geschreven door maurice  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.S.V. HEZERHEIDE
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Weetjes over voetbalclub S.V. Hezerheide, club met een groot verleden in het liefhebbersvoetbal

    09-12-2017 om 00:00 geschreven door maurice  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (7 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    08-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZIJ SPEELDEN OOIT...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Staande:L.Beckx,E.Gelaes,J.Vanderperre,M.Vanhoudt,R.Lauwers en P.Boneyns
    Gehurkt:N.Sevenants,U.Lauwers,E.Peeters,H.Beckers en D.Spillebeen

    08-12-2017 om 00:00 geschreven door maurice  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLOEG UIT 1970
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ploegsamenstelling van 1970
    Staande; F.Jacobs, M.Vanhoudt, F.Valgaerts, R.Bellings, J.Vanderperre, F.Croon, Y.Vandereycken
    Gehurkt; N.Sevenants, R.Van Eyck, H.Ceusters, D.Spillebeen

    07-12-2017 om 00:00 geschreven door maurice  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OP GEMEENTEHUIS...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ontvangst door gemeentebestuur van S.V.Hezerheide op gemeentehuis te schaffen, in het midden de heer burgemeester Vandelook, verder herkennen we ; K.Ceusters, L.Van Eyck, N.Sevenants, M.Timmermans, Beckers, Haenegreefs, L.Beckx, Peeters, F.Charlot, J.Geerinckx, D.Spillebeen,  E.Peters, F.Croon, R.Wouters, M.Vanhoudt, G.Willemoons, F.Valgaerts, F.Van Schil, R.Luyten, R.Vande Weeghe, R.Van Eyck, J.Vanderperre, E.Gelaes, R.Lauwers, Thijs, (?) H.Ceusters

    06-12-2017 om 00:00 geschreven door maurice  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLOEG 1968-1969 S.V. HEZERHEIDE
    Klik op de afbeelding om de link te volgen St. ; M.Vanhoudt,F.Valgaerts,J.Vanderperre,F.Van Schil,R.Bellings,Anthoon,R.Wouters
    Geh.;Y.Van der Eycken,R.Van Eyck,R.Van der Weeghe,D.Spillebeen,K.Ceusters,H.Ceusters
    en als 'mascotte' P.Croon

    05-12-2017 om 00:00 geschreven door maurice  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOETBALKLUB POLYTE SCHAFFEN 1972
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Staande; R.Thielens, J.Claes, E.Vandevenne, Laeremans, V.Arièn, M.Reniers, K.Govaerts, J.Leysens, K.Valgaerts
    Gehurkt; J.Baumans, A.Van Winghe, E.Peters, K.Baumans, A.Thoelen, F.Geerts, M.Vanhoudt

    04-12-2017 om 00:00 geschreven door maurice  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JAAR 1989
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Winnaars van de kleine finale

    03-12-2017 om 11:00 geschreven door maurice  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 02/05-08/05 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 27/09-03/10 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 31/12-06/01 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 24/07-30/07 2006
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


  • Auckland is Kevin Durant new home renovation basketball court help young people
  • 先生
  • Een aangename donderdag groetje
  • When the moment of sway over James, is Kevin Durant, 29, has "no way can back"
  • Een aangename herfst dinsdag namiddag

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    zendtijd
  • Auckland is Kevin Durant new home renovation basketball court help young people
  • 先生
  • Een aangename donderdag groetje
  • When the moment of sway over James, is Kevin Durant, 29, has "no way can back"
  • Een aangename herfst dinsdag namiddag

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek




    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Foto

    dit beeld  heb ik gemaakt
    in eikenhout

    Foto

    Bezoeker
    Dit houtsnijwerk heb ik gemaakt in 1986
    (
    eiken hout)
    Foto

    1996, tientallen schoteltjes gemaakt voor KVLV Schaffen ter herinnering aan 75 jarig bestaan
     (eikenhout met foto van kerk van Schaffen)

    Foto

    Bij de afwerking van het zoveelste hobbywerk
    Spellen gemaakt voor de kleinkinderen
    Foto

    Foto

    Kleinkinderen Sara en Nick
    Foto

    Tijdens de wijkspelen te Schaffen('83)
    Tweede van rechts

    Foto

    Startpagina !

    Mooi resultaat voor paula in het dartsen, mooie overwinning (26 deelnemers)
    Foto

    Gastenboek
  • Auckland is Kevin Durant new home renovation basketball court help young people
  • 先生
  • Een aangename donderdag groetje
  • When the moment of sway over James, is Kevin Durant, 29, has "no way can back"
  • Een aangename herfst dinsdag namiddag

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Gastenboek
  • Auckland is Kevin Durant new home renovation basketball court help young people
  • 先生
  • Een aangename donderdag groetje
  • When the moment of sway over James, is Kevin Durant, 29, has "no way can back"
  • Een aangename herfst dinsdag namiddag

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs