Inhoud blog
  • Macbeth zijn eerste nestje !
  • Kronblommas Macbeth in de sneeuw
  • Brabo Antwerpen
  • Flanders Dog Show te Gent
  • Show 'De Kempen'
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Liliane Serré
    Ik ben een vrouw en woon in Bekkevoort (België) en mijn beroep is werkzaam in de catering.
    Ik ben geboren op 01/11/1960 en ben nu dus 63 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Wandelen, lezen, hondjes knuffelen, eten.
    Inhoud blog
  • Macbeth zijn eerste nestje !
  • Kronblommas Macbeth in de sneeuw
  • Brabo Antwerpen
  • Flanders Dog Show te Gent
  • Show 'De Kempen'
  • Show te Mouscron
  • Eurodog show te Kortrijk
  • Show te Leuven
  • Week aan zee
  • Hopwinner te Nievel-Kapel
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Zoeken in blog

    Wij en de Berners
    Kronblommas Macbeth/Dakira van het Pachthof
    14-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week aan zee
    We hebben er echt naar uit gekeken. Alle toeristen zijn van het strand, en dan is het aan de viervoerters om te genieten van zee, strand en ... af en toe een lekker pintje. Oktober is traditie getrouw de maand dat we met de berners gaan uitwaaien aan zee. Dit jaar hadden we een appartement gevonden met zicht op zee op de negende verdieping. De kleine lift viel wat tegen, want Jos en Dakira samen met mij en Jitse was juist iets te veel om in één keer naar boven te gaan. Maar de ligging was fantastisch en de weergoden waren ons gunstig gezind. Dakira kende het stramien al, maar voor Jitse was deze onderneming volledig nieuw. En dat hebben we geweten...het ganse strand was voor hem, paarden werden achtervolgt, andere honden waren speelkameraden en de meeuwen waren er om achter te jagen. De eerste uren werden zijn pootjes wel niet nat, maar dat duurder niet zo lang, want enn mooie labrador was met haar baasje in bikini in de zee aan het spelen... en dat vond Jitse zo leuk dat hij zijn schrik opzij zetten, en gewoon de zee in spurtte. Weg met de watervrees.
    Het was een week om zeker over te doen.





    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 04/02-10/02 2013
  • 30/04-06/05 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 14/11-20/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 13/12-19/12 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Bernersennen Honden
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Welkom op mijn blog!

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs