Inhoud blog
  • AllĂ© mep
  • Perspectief
  • tijd
  • energetische connecties
  • losse handjes
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Van der Auwera Heidi

    24-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tijd
    Tijd.
    Een begrip waar ieder zijn eigen invulling over heeft.
    Mijn blog gaat een beetje slapjes gezien mijn tijd.... te kort is af en toe, vooral de laatste tijd. Ik wil te veel, doe te veel of doe te veel te traag? Joost zal het weten.
    Neen, ik ga anders om met mijn tijd, dat zal het zijn. Ik geniet van de kinderen, het optreden van mijn meisjes die prachtig dansen, met zeer veel gevoel en overgave. Het werkt aanstekelijk en als je iemand kan begeesteren met wat je doet ben je goed bezig.
    Rotary, dienst aan de gemeenschap, aan de jeugd, aan de stervende, aan de hulpbehoevende. Ook al heeft Rotary voor de meeste mensen een pejoratieve betekenis, ik geloof dat we moeten trachten dit te doorbreken door zoveel mogelijk naar buiten te treden en te laten weten wat wij allemaal doen.
    Genieten van mijn zoon die zo stoer is doch soms ook zo zenuwachtig om nieuwe dingen te leren.
    Genieten van mijn jongste engel die je in de malining neemt terwijl je erbij zit, die je houdt aan wat je hebt beloofd want een belofte kan je toch niet breek he mam.
    En nu tijd om mijn kroost te gaan redden want de bus staat al 30 min stil ergens in Budingen....
    TIJD een zeer relatief begrip!


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    Archief per week
  • 27/05-02/06 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs