Inhoud blog
  • 16 manen
  • gepest
  • Lena Duchannes
  • Nieuw meisje
  • Dromen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Betoverd
    Vandendooren Pauline
    17-03-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.16 manen

    Ik ben droevig. Het is al een week geleden sinds Lena mij heeft genegeerd nadat ik met haar had proberen praten en ze negeert mij nog altijd! Ik kan er niets aan doen , maar ik denk aan haar en telkens als ze voorbij loopt, kijk ik op. Dat ze mij negeert is niet het enige wat mij stoort maar wat mij het meeste stoort ,is dat ik besef hoe weinig ik verschil van mijn klasgenoten, ook al blijf overtuig ik mezelf overtuigen van het tegengestelde.
    Deze middag is iets raars gebeurt: midden in de les Engels hoorde ik een liedje dat op de piano gespeeld werd. Ik kende het liedje , het was een liedje vanuit mijn droom. Het liedje heet 16 manen.Overal had ik op het internet gezocht achter dit nummer maar ik vond geen enkel resultaat. Zo snel mogelijk ben ik uit de klas gelopen om te zien wie het liedje speelde en om dat ook misschien te weten te komen waarom ik al die nachtmerries maak. Toen ik in het muzieklokaal aankwam , was iedereen al weg. Ik vroeg aan de muziekleraar door wie het liedje gespeeld werd en ze antwoorde door een nieuw , heel getalenteerd meisje. Ik kon mijn oren niet geloven , niet zij! Ik nam Link zijn autosleutels en liep snel naar de auto omdat het heel hard regende. Ik vond haar op straat , ze liep alleen. Ik stapte uit de auto en liep op haar af . Ik stond net voor haar, in de regen, ik zag haar donker groene ogen en toen wist ik het . Zei was het meisje uit mijn dromen . Maar waarom toch?

    17-03-2014 om 19:59 geschreven door Ethan Wate  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gepest

    De volgende dag op school werd Lena gepest. Iedereen vond haar een mooi meisje maar ze vonden haar gewoon raar. Savannah ( de hoofdcheerleader op school) gaf vandaag commentaar op alles wat ze deed. Normaal zou ik nooit mijn mond open gedaan hebben om er iets op te zeggen maar ik voelde een drang om Lena te verdedigen. Savannah en de jongens namen mijn commentaar niet goed op denk ik . De rest van de dag hebben ze niet meer tegen mij gepraat , maar ik vindt het niet zo erg. Ik heb ze eigenlijk toch allemaal niet zo graag, behalve Link dan. Na de les ben ik naar Lena gegaan( ik had geen idee van wat ik haar zou zeggen,misschien hoopte ik dat ze me zou bedanken dat ik haar net verdedigd had). Ze negeerde mij daarentegen en liep gewoon weg . Op haar hand zag ik een getal 156 , waarvoor zou dit getal staan?

    17-03-2014 om 19:58 geschreven door Ethan Wate  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lena Duchannes

    Haar naam is Lena Duchannes, dat vertelde Amma mij daarnet tenminste. Ik vroeg haar of ze iets meer wist over Lena. Op deze vraag gaf ze me alleen een dodende blik en zei dat dit meisje alleen voor problemen zou zorgen , daarna zweeg ze. Zelf mijn vader , die de dodelijke blik van Amma had gezien keek op en begon te praten. Dat papa praat is uitzonderlijk. Na de dood van mijn mama sluit hij zich altijd op in zijn bureau en schrijft hij boeken. Ik moet nu gaan slapen hopelijk praat ik morgen eens tegen Lena.

    17-03-2014 om 19:56 geschreven door Ethan Wate  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw meisje

    Zoals ik al gezegd had was vandaag mijn eerste schooldag. Wat een dag! Ik en Link zijn te laat gekomen en dat dan nog op de eerste dag ook. (Ik hoop dat Amma dit niet leest want anders krijg ik weer eens voor 2 weken huisarrest.)
    De dag begon slecht maar toen deed een spannend gerucht de ronde. Er is blijkbaar een nieuw meisje in Gatlin gearriveerd. Naar het schijnt is ze het petekindje van Macon Melchizedek Ravenwood. Rond hem doen er veel verhalen de ronde. Hij woont in een luguber huis op één van Gatlins oudste plantages. Hij gaat nooit naar de stad, al jaren lang heeft niemand nog iets van hem gehoord. Ikzelf heb hem nog nooit gezien. Savannah en haar vrienden konden over het nieuwe meisje maar niet ophouden. Ze praten over haar dikke bos haren, over haar lelijke kleren, enz. Dit is nog een reden waarom ik het hier haat : altijd als er iets of iemand nieuw is, weet heel de stad het en geven ze er kritiek op. Toen ik aan het trainen was daarnet heb ik een lijkwagen op de parking zien rijden met daarin een meisje. Link vertelde me dat dit het nieuwe meisje is. Zelf heb ik er dus nog niet tegen gepraat.

     

    17-03-2014 om 19:56 geschreven door Ethan Wate  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dromen

    Ik denk aan haar , elke dag. Ik droom over haar, elke nacht, al 6 maanden lang. Haar. Ik weet niet eens wie ze is , maar het lijkt alsof ik ze al jarenlang ken.
    Vannacht heb ik weer over haar gedroomd, eerlijk gezegd was het meer een nachtmerrie. Ik viel, onze vingertoppen raakten elkaar, ik zag haar mooie bruine haren en haar donker groene ogen tussen het donker verschijnen. Ik probeerde haar nog vast te pakken maar het lukte mij niet. Toen ben ik wakker geschoten.  Ik weet niet wat er daarna gebeurde en ik weet al helemaal niet wat die dromen betekenen maar ik ben bang, echt heel bang.

    Morgen moet ik weer eens naar school. Ik haat school en wat ik nog meer haat is Gatlin. Wat is het hier saai, elke jaar weer hetzelfde moeten doen en elke dag weer met dezelfde mensen. Ik kan je nu al voorspellen wat er morgen gaat gebeuren. Morgen zal ik opstaan, Amma zal mij een lekker ontbijtje klaargemaakt hebben en dan zal Link op de oprit staan toeteren met zijn vuilkar (zo noem ik zijn auto) en dan zullen we samen naar school gaan. Oh wat zou ik graag ver weglopen van Gatlin !

    17-03-2014 om 19:56 geschreven door Ethan Wate  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)


    Archief per week
  • 17/03-23/03 2014

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs