Kleine Bij
Inhoud blog
  • De crèche
  • De ochtend nadien
  • Hoe het allemaal begon
  • De aankomst
  • Mijn leven

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Chris Cleave
    13-03-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De crèche
    Sarah werd opgebeld door de mensen van de crèche, ze moest Charlie gaan ophalen want hij was stout. Zoals gewoonlijk belde ze haar man maar ze hoorde zijn telefoon rinkelen. Ze was in shock, ik probeerde haar te troosten, en zei dat ik zou meegaan om Charlie op te pikken. We kwamen aan maar ik mocht niet binnen. Sarah ging bij haar zoontje die bleef schreeuwen om zijn vader en niet wou luisteren. Ik zag dat Sarah het niet meer aankon dus ging ik naar binnen en stelde me naast Charlie,  eveneens met mijn gezicht naar de muur gericht. Na een lange tijd keek hij op en vroeg mij wat ik deed. Ik zei dat ik een manier probeerde te bedenken om hier weg te geraken. Charlie zuchtte en zei dat ze zijn bat-pak hadden uitgedaan omdat hij erin had geplast. Ik vertelde dat ik de situatie kende, waarin anderen dingen doen met jou, terwijl je dit zelf niet wilt. Hij vertelde mij nog dat hij zijn papa zo erg mist en bij hem wou zijn. Ik vertelde hem dat dit niet kon omdat hij dood was en in de hemel leefde nu. Ik zei hem dat mijn papa daar ook is, samen met mijn mama en zus. Hij vroeg me hoe dit kwam en ik antwoordde dat de slechteriken hen hadden gedood net zoals hij elke dag strijdt tegen Puffin en alle andere schurken. Hij vroeg of ik net als hij ook verdrietig was. Toen kietelde ik hem en vroeg hem: “zien wij er nu verdrietig uit”? Hij vond dat we er niet verdrietig uitzagen. Vervolgens probeerde ik hem er van te overtuigen dat hij toch een geluksvogel was  omdat hij nog zijn mama had en dat ze hem zo graag zag. Charlie lachte, ging naar zijn mama toe en knuffelde haar.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Archief per week
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs