Inhoud blog
  • koppels 2011!! ( niet van valkjes)
  • WIJ STAAN OP YOUTUBE!!!!!!
  • de vleugels:
  • G-Rijbewijs op PIBO Tongeren!
  • in Minirarium.
  • bird-house
  • welkom op mijn valkparkietenblog
  • vertrouwen winnen van je vogel
  • namen
  • mij en mijn valkjes!
  • valkparkieten met een andere kleur !!!
  • nymphicus hollandicus (de valkparkiet)
  • mutaties
  • BIJZONDERHEDEN !!!!!
  • kweek
  • activiteiten
  • voedsel
  • GESLACHTSONDERSCHEID
  • omgevingstemperatuur
  • geschikte behuizing
  • sociale eigenschapen
    Foto

     
    Hier vindt je meer info over de valkparkiet !!
    je vindt er ook de blog over hobbykwekerij birdhouse .en links ook mij en mij en mijn valkjes.
    grst Martijn en veel leesplezier.
    Foto
    Mijn favorieten
  • valkparkiet.com
  • campersite
  • Foto
    Zoeken in blog

    Foto
    welkom op mijn blog , en hopelijk leer je iets bij
    agenda

    -26 MEI MIJN VERJAARDAG - 23 JULI VERJAARDAG PRUTSKE

    Rondvraag / Poll
    welke mutatie vindt u het mooiste ??
    albino
    wildkleur
    gepareld
    lutino
    bonte
    grijs gemaskerd
    wit gemaskerd
    pastel
    wildvorm
    Bekijk resultaat

    Foto
    Foto
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    bedankt voor het lezen van mijn blog
    Hoofdpunten blog dwergpapegaaiendriesthijs
  • Kweek
  • welkom
    Foto
    Foto
    Foto
    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

    Hoofdpunten blog landbouwweetjes
    valkparkieten
    meer info over de valkparkiet een wondermooie vogel
    hallo en bedankt voor het bezoeken van deze site !! hier vindt je meer info over valkparkieten ZEKER LEZEN
    Poll / rondvraag / peiling
    heeft u een tamme valkparkiet

    Tussenstand:


    ja  48 % (63)
    nee  17 % (23)
    ik wil er wel één  27 % (36)
    ik wil er geen !!  2 % (2)
    ik had er één  6 % (8)

    Totaal aantal stemmen: 132



    U komt dadelijk terug op de pagina van de berichten...

    Of klik hier om onmiddellijk terug te gaan...



    Archief
  • Alle berichten

    alvast bedankt voor het lezen van mijn blog !!
    Foto

    Foto

    E-mail mij

    als je een vraag hebt over valkparkieten druk dan op de onderstaande knop om mij te E-mail


    mijn Gastenboek

    druk op de onderstaande knop om een berichtje na te laten in mijn gastenboek


    Rondvraag / Poll
    heeft u een tamme valkparkiet
    ja
    nee
    ik wil er wel één
    ik wil er geen !!
    ik had er één
    Bekijk resultaat


    Foto

    Foto

    Zoeken met Google




    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben martijn thijs
    Ik ben een man en woon in heers (belgiê) en mijn beroep is /.
    Ik ben geboren op 26/05/1996 en ben nu dus 27 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: redingszwemmen , scouts.
    Ook nog mijn vogels verzorgen en werken aan mijn blog en en tijdens de vakanties op een varkensboerderij gaan helpen.


    Foto

    Foto


    Hoofdpunten blog lachallemaal5

    kanaries kopen? stuur een e-mail!

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs