Inhoud blog
  • Op naar 14 oktober 2012
  • Stem voor een vrouw!
  • Wie ben ik?
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Valerie Hamelryck

    13-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op naar 14 oktober 2012
    Hallo,
    Het lag hier even stil, maar nu zijn we echt op weg naar 14oktober 2012! Uw stem voor mij en ook voor andere kandidaten op onze sp a lijst te Halle. Lijst nr 4!
    In Halle gaan we voor het eerst digitaal stemmen! Best spannend.

    13-09-2012 om 11:54 geschreven door Valerie Hamelryck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    20-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stem voor een vrouw!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Onze samenleving bestaat uit mannen&vrouwen.Ze zijn nog altijd niet gelijk vertegenwoordigd in de gemeentelijke politiek. Laten we daar op 14 oktober gewoon fifty-fifty van maken. Iedereen heeft talent, politiek talent is dicht bij de mensen staan, weten wat er leeft, dossierkennis opbouwen, oog hebben voor onrechtvaardigheid. Werken aan een fijne samenleving voor iedereen. Want ook vrouwen hebben politiek talent. Bovendien hanteren vrouwen andere invalshoeken, ze hebben andere prioriteiten. Geef vrouwen de kans om deze  talenten en vaardigheden te benutten in de politiek.

    20-06-2012 om 22:29 geschreven door Valerie Hamelryck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    09-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie ben ik?

    Ik ben Valerie, mama van Arlo, Vic & Luna. Getrouwd met Kris. Dochter van Danny Hamelryck & Marina Mertens. Ik woon in Lembeek. Als kind ging ik naar de Gemeenteschool in De Arthur Puesstraat. Nu SBS De Klim-op! Op mijn 12e mocht ik naar de grote school, het Atheneum te Halle. Daar afgezwaaid studeerde ik aan de VUB: Revalidatiewetenschappen & Kinesitherapie! Ik werk sinds 1994 als zelfstandige kinesitherapeute. 2 jaar geleden behaalde ik eveneens mijn diploma Podotherapie & Medische Pedicure aan het HUB. Een jaar geleden startte ik voor het eerst als bediende in het WZC Zonnig Huis, OCMW Halle. Maar ik werk nog steeds als zelfstandige in bijberoep. Ik stel mij op 14 oktober 2012 kandidaat voor de gemeenteraadsverkiezingen te Halle. Voor een bestuur met een hart!

    09-06-2012 om 00:00 geschreven door Valerie Hamelryck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)


    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Agenda

    Belangrijke data in mijn agenda



    Agenda

    Belangrijke data in mijn agenda 14 juli 2012 wordt ons programma voorgesteld!


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Sp a Halle

  • Archief per week
  • 10/09-16/09 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 04/06-10/06 2012


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs