Inhoud blog
  • Be there!
  • Mijn lievelingsdier
  • Een mooie vaderdag van 6B!
  • Vaderdag komt eraan !
  • De bespreking van de vleermuis
    Zoeken in blog

    Traitors never play hangman

    20-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie ben ik?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Is het een meisje, is het een diertje ,nee dat is het niet het is meeeega-tijnel die je op de blogger méét (Engels) .
    Hallo, ik ben valentijn de maker van deze blog . Voor mijn ouders heet ik Tijnel.Ik verjaar op 17 september, niet op Valentijn .Ik ben dus een maagd (hihihihihi).Ik heb een oudere zus ,zij  heet Lieselotte sommige kennen haar en anderen niet.Hier heb je foto van mij . In mijn vrije tijd hou ik mij bezig met spelletjes voor de DS,Playstation enWII (vooral Harry Potter) .
     Verder lees ik graag boeken over demonen en strips van de Simpsons. Hangen voor de TV doe ik ook graag .Ik ga ook graag op reis.Fietsen,zwemmen,batmintonnen...Dat zijn mijn favoriete sporten .Wat ik NIET graag doe is shoppen.
    Ik hou van blauw en ben geen enkele zanger trouw.Mijn lievelingswebsite is :www.metacafe.com.
    Op school doe ik heel erg graag wiskunde.Tijdens de speeltijd speel ik soms met Bregt en ga ik af en toe rondneuzen bij de anderen.


    Mijn grootste wens :een toverschool zoals bij Harry Potter.

    20-09-2007 om 00:00 geschreven door ValentijnVampire  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Gastenboek
  • gratis rs money
  • super runescape w8woord cracer en free member cheat!!!!!for free, no scam!!!!!created by illegaaltje.nl
  • hallo
  • groetjes
  • veel blogplezier

    Schrijf & klik



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs