Foto
Foto
Inhoud blog
  • Blog Duiveltjes U9 K Merksplas SK
    Zoeken in blog

    U9 K Merksplas SK
    Duiveltjes 2002
    24-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blog Duiveltjes U9 K Merksplas SK
    Beste supporters,

    Ik moet toegeven, het idee om deze blog op te starten komt van onze zeer gewaardeerde clubgenoten, de preminiemen.
    Via deze blog willen we jullie op de hoogte houden van de bezigheden van onze super fantastische U9 Duiveltjes.
    Ik ken er voorlopig nog niet te veel van maar dat zal niet lang duren. Dus ouders met enige kennis van zaken mogen mij steeds bijstaan met de nodige raad om van deze blog iets moois te maken.

    Groeten

    De Trainer

    24-09-2010 om 12:54 geschreven door U9MSK  




    Archief per week
  • 20/09-26/09 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Inhoud blog
  • Blog Duiveltjes U9 K Merksplas SK

    Categorieën


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs