Omwille van het groeiende succes en de snelle groei van het bedrijf T&T
design maakt het T&T Team nog enkel afspraken met mensen die zelf een
aanvraag doen voor een bezoek bij hun thuis of
die geïntroduceerd werden door bestaande klanten van de onderneming .
Gedurende zo een afspraak leggen de medewerkers van T&T zowel de
missie als de filosofie van T&T uit. Hoe er gewerkt wordt en waarom
precies op die manier. Dan komen de producten aan bod. Dure
reclamespots worden in dit nieuw concept onherroepelijk overboord gegooid. Enkel mond-aan-mondreclame kan de prijs
drukken. Bezochte gezinnen of personen
die gedurende zon bezoek klant worden kunnen het statuut VIP-klant verkrijgen.
Dit kunnen ze doen door hun in te
schrijven voor de vipdagen, ofwel via de site ofwel via een speciale kaart die
ze kunnen opsturen. Dit biedt hen het
exclusieve voorrecht om op de hoofdzetel uitgenodigd te worden en kennis te
maken met het volledige T&T-gamma- waarvan ze gedurende het
thuisbezoek-enkel maar het topje van de ijsberg zagen. Door het grote succes zijn er echter wel
lange wachtlijsten en kan het zijn dat de klant een paar maand geduld moet
hebben vooraleer een bezoek te kunnen brengen aan deze prachtige zaak. Snel inschrijven is dus de boodschap!
Als je voor het eerst de showroom van T&T binnenstapt, wordt je van meet af aan als VIP behandeld. In de loungebar wordt je met een natje en een
droogje ontvangen. Vervolgens krijg je
een volledige en persoonlijke rondleiding van je mentor die destijds bij je op
bezoek kwam en wordt je via een kookshow doorheen de gezellige woon-en
tuineilanden geleid. Van de ene
verassing naar de andere. De mentor kent
zijn klanten reeds vrij goed. Weet hoe
en in welk interieur ze leven, welke smaak ze hebben, wie ze zijn. Zodoende kan het team van T&T Design haar
VIP-klanten beter en op een aangename en gepersonaliseerde manier adviseren en hen steeds met de correcte producten blijven
verwonderen.
|