De leveringsdienst van T&T design en de dienst naverkoop is één van de prioriteiten van de firma T&T Design. Klanten maken is één,maar klanten een goede service geven is wat telt. Een tevreden klant maakt immers reclame, een ontevreden klant doet het tegendeel. Bij vele bedrijven is de leveringsdienst minder belangrijk dan de verkoopsdienst. Niet bij T&T Design!
Als men heeft gekocht bij T&T Design dan wordt men opgebeld door de leveringsdienst om een afspraak vast te leggen, dag en uur wordt dan samen met de klant besproken. De dag vóór de levering wordt er steeds een sms verstuurd met het verwachte uur van de levering, rekeninghoudend met het feit dat het verkeer onvoorspelbaar is.
Bij T&T Design worden de chauffeurs getraind om de klant vriendelijk te dienen en alle artikelen worden netjes gemonteerd. Karton, dozen, papier,afval wordt nooit bij de klant achtergelaten, alles wordt mooi terug meegenomen. T&T levert altijd op gelijkvloers. Indien er een lift nodig is om bvb meubels te leveren, kan dit. T&T heeft namelijk zelf een lift die gaat tot het 4de verdiep. Indien een lift noodzakelijk is, dient men dit te vermelden bij de aankoop. Indien de levering moet gebeuren op hogere verdiepingen kan dit best gebeuren via een gespecialiseerd firma.
De dienst naservicestaat steeds ter beschikking van de klant. Bij T&T Design wordt elke klacht onmiddellijk behandeld, binnen de week. Een goede naservice is heel dikwijls het begin van een volgende aankoop.
|