Foto
Ik ben Tsuyoki van het Kerselereke. Mijn naam betekent 'dapper, sterk, moedig, vol zelfvertrouwen, ...' en zo ben ik ook echt! Ik ben een echte Shiba!
Inhoud blog
  • wandelen op de Mechelse heide met Zina
  • Mezzana (Dolomieten) laatste dag
  • Mezzana (Dolomieten) dag 6
  • Mezzana (Dolomieten) dag 4 en 5
  • Mezzana (Dolomieten) dag 3
    Tsuyoki van het Kerselereke
    Tsuyoki

    01-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mezzana (Dolomieten) laatste dag
    Op de laatste dag van onze reis beleefde ik nog een heel groot avontuur. Samen met mijn baasjes nam ik in Pejo eerst de kabelbaan tot ongeveer 2000 meter om daarna nog eens een grote kabelbaan te nemen tot op 3000 meter. Ik vond het allemaal leuk en spannend, terwijl mijn baasje toch een beetje bang was Laughing. Eens aangekomen op 3000 meter hoogte mocht ik lekker in de sneeuw ravotten. Wat was ik blij dat het daar een beetje frisser was dan beneden en in de sneeuw kon ik natuurlijk mijn hartje weer helemaal ophalen.

    Na dit verfrissend avontuur op 3000 meter zakten we met de lift terug tot op 2000 meter. In de lift vonden de Italianen mij toch zo'n braaf en mooi hondje en werd ik dan ook geaaid en geknuffeld langs alle kanten. Ja, aandacht heb ik op reis zeker niet tekort gehad.

    Het was voor mij in elk geval een leuke en ook zeer leerrijke ervaring. Ik heb in overvolle bergbussen gezeten, in skiliften, in een reisbus en meer dan 1000 km in de auto. Ik heb in juli in de sneeuw kunnen spelen. Thuis blijf ik altijd netjes met mijn pootjes uit de beek en uit het water, maar ginder heb ik al het bergwater verkend: meertjes, rivieren, beekjes,... . Het water was dan ook zo verfrissend en lekker vers om te drinken. Ook in het hotel ben ik een voorbeeldhondje geweest. Als mijn baasjes gingen zwemmen of gingen eten, bleef ik braaf in mijn benchke, zonder probleem. Iedere avond zat ik lekker met mijn baasjes beneden in de bar waar ik vaak nog een lekker dutje deed ondanks al het lawaai of soms luide muziek. Het leukste aan de vakantie was voor mij waarschijnlijk nog het klauteren in de bergen. Ik doe echt niets liever dan op rotsen kruipen en naast het pad springen zoals een echte berggeit. Kortom, Italië was voor mij en mijn baasjes fantastisch en we kijken al uit naar onze volgende reis.

    Lieve kleine Tsuki, ook al kan je dit natuurlijk niet lezen, bij deze bedanken baasje en bazinneke jou voor de fantastische reis. Je was voor ons echt het braafste en knapste hondje in heel Italië. Je bent echt een voorbeeldig Shiba'ke geweest en je hebt ons schitterende momenten bezorgd op vakantie! Dikke knuffel van baasje en bazinneke!

    Lieve Kerselerekes, ook jullie nogmaals bedankt dat we zo'n fantastische Shiba in ons midden mochten verwelkomen en natuurlijk ook bedankt voor de hulp bij de opvoeding waar jullie thuis al mee gestart waren en waar we samen op de hondenschool nog steeds aan verderwerken.




















    01-08-2013 om 11:10 geschreven door Tsuyoki  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    31-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mezzana (Dolomieten) dag 6
    Op de zesde dag organiseerde het hotel een barbecue in de bergen. Dit is altijd ongelooflijk tof en vooral het eten smaakt natuurlijk tien keer beter dankzij de berglucht. De wandeling naar de barbecue toe stuurde ons langs Lago delle Malghette, een idyllisch bergmeertje.










    31-07-2013 om 18:12 geschreven door Tsuyoki  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mezzana (Dolomieten) dag 4 en 5
    Op de vierde dag trok ik met mijn baasjes naar de watervallen van Saent in Val di Rabbi. Dit was eerst een behoorlijk stevig klim om tot bij de watervallen te geraken en daarna moesten we dit hele eind natuurlijk ook weer naar beneden. Het was bloedheet die dag en ik was blij dat er sproeiers langs de weg voor verkoeling konden zorgen en dat ik af en toe met mijn pootjes in het water kon.

    De vijfde dag deden mijn baasjes het iets rustiger. We maakten een wandeling die vertrok in Dimaro. Daarna gingen mijn baasjes raften en mocht ik wat bijslapen op de hotelkamer waar ik me intussen al goed thuis voelde. Dat deed deugd. Laughing

     
















    31-07-2013 om 15:22 geschreven door Tsuyoki  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mezzana (Dolomieten) dag 3
    Vandaag stond er een grote wandeling op het programma tussen de rotsen op meer dan 2000 meter hoogte. Wat ik niet wist, is dat je in juli ook in de sneeuw kon ravotten. Daar heb ik me eens lekker uitgeleefd. Mijn wandeling was trouwens nog veel langer dan die van mijn baasjes want ik vond het leuk om overal nog wat omweg te maken en wat hoger te klauteren. Het pad was nog niet uitdagend genoeg voor mij. Hihi. Laughing

















    28-07-2013 om 17:56 geschreven door Tsuyoki  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mezzana (Dolomieten) dag 2
    De tweede dag zijn we naar Lago di Tovel geweest. Opnieuw heb ik lekker in het water gespetterd en visjes proberen te vangen. Blijkbaar wisten ze hier ook dat ik op komst was, want er stond zelfs een waarschuwingsbordje dat ik geen beren mocht drijven Very Happy . Wandelen tussen de rotsen vond ik echt geweldig. Ik beklom elke grote steen om dan te poseren voor de foto. Ik genoot echt van het uitzicht en de frisse berglucht!

    Dikke poot!


















    28-07-2013 om 16:17 geschreven door Tsuyoki  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mezzana (Dolomieten) dag 1
    Dag lezertjes

    Ik ben van gisteravond terug van mijn grote avontuur in Italië. Dat was me nogal wat! De Italiaanse bevolking was helemaal onder de indruk van het rosse berggeitje dat daar rondliep. Ik ben tientallen keren gefotografeerd en honderden keren geknuffeld en geaaid. Samen met mijn baasjes heb ik ook vanalles beleefd. We hebben stevige wandelingen gemaakt, skiliften genomen, in een 4-sterrenhotel overnacht (waarvoor dank aan de patron) waar ik een goed omheind lekker groot balkon had,...

    Omdat het zo'n gigantisch avontuur was, moet ik mijn foto's spreiden over verschillende blogjes. Ik heb me in Italië dan ook van mijn meest fotogenieke kant laten zien. Hieronder vinden jullie de foto's van mijn eerste dagje in Italië.

    We hadden in Madonna di Campiglio de lift genomen naar 5 laghi (meer dan 2000 meter). Daar aan het meertje wilden de lokale bergkoeien absoluut met mij kennismaken. Ze bleven stomverbaasd het rosse berggeitje dat daar liep achtervolgen. Thuis ben ik niet gek op water, maar daar in Italië was het bergwater zo lekker dat ik er overal met mijn pootjes in ben geweest en van ben gaan drinken. De rotsen waren ook interessant. Iedere grote rots die we tegenkwamen, wilde ik absoluut beklimmen.
















    28-07-2013 om 00:00 geschreven door Tsuyoki  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)

    Archief per week
  • 18/11-24/11 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 17/12-23/12 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012

    Gastenboek
  • our littel sunshine
  • Dag Kaiji
  • Een bezoekje op de blog
  • Wat is ze al gegroeid.
  • Snifsnotter

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Tsuki's favorietjes
  • Kerselereke
  • Rubii's blogje (Rubii van de Kerselereveld)
  • Kerselereveld
  • Blogje Kerselereveld
  • Website Kaiji van de Kerselereveld

  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs