??????????????????????????????????????????????????????????
Foto
! ! ! STAY IN THE RHYTHM ! ! ! IM RHYTHMUS BLEIBEN ! ! !
Inhoud blog
  • week van 8 tot 14 juni
  • week van 15 tot 21 juni
  • week van 1 juni tot 7 juni
  • week van 25 tot 31 mei
  • week van 18 tot 24 mei
    Laatste commentaren
  • Goe trainen (etienne)
        op week van 8 tot 14 juni
  • Werk van barmhartigheid (etienne)
        op week van 8 tot 14 juni
  • stil (cremke)
        op week van 8 tot 14 juni
  • Running Boys & Girls
  • Running Nico
  • TGV Kristof
  • Julie the running chocolate-lover
  • Katrien 5*****sterren optimist
  • Tien hardloper met hart en ziel en één van de wereldwonderen (voor mij toch)
  • Edith
  • Tinne triathlete in wording
  • Chris & Yves euh Vincent
  • Peter 'startaltijdtesnel' De Decker
  • Valerie
    more Running Boys & Girls
  • Natalie Tijtgat
  • Herman
  • Gert Luyckx
  • Phillipe Lagae
  • Eva Goossen
  • Veerle Beernaert
  • Phillippe Mertens
  • Eugene Crash Dummie
  • Joeri Schepers
  • Canicrosser Stefaan
  • Marathonman Koen
  • Triathlete Boys & Girls
  • Miek Vyncke (maldegems duathlete met mooi palmares)
  • Bink Marino en een beetje Elke
  • Rutger Beke
  • Marc Herremans
  • Wilde Michel Michael Dewilde
  • Duathleet Joeri Vansteelant
  • E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek
  • ...KEEP RUNNING...

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Tri-A-Berry

    welkom op mijn blogje je leest hier het een en het ander over mijn trainingen en bescheiden resultaten in de triathlon- en loopsport, als instructeur ben ik gepassioneerd door spinning en bodypump, verder ben ik verslaafd aan gothic & ebm
    05-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.week van 25 tot 31 mei

    maandag 25 mei

    De triathlon van Oostkerke gisteren is goed verteerd, ik voel me kiplekker. De maandagavondspinners hebben het geweten en gevoeld. het werd een zware les maar ze hebben ervan genoten. Een uurtje ervoor stevig krachttraining gedaan. Dit gevoel staat me aan één dag na een kwart terug op volle toeren kunnen doorgaan belangrijk om weten voor de Antwerp 70.3 mijl triathlon van 2 augustus

    dinsdag 26 mei

    Zondag staat 20km van Brussel op programma. ik weet van mezelf dat ik beter uitgerust aan een wedstrijd begin als ik een vijftal dagen ervoor even rust neem. Dus dacht ik nog snel even 20km uit de benen persen. De eerste 15km samen met Nico aan een heel rustig tempo (6m/km) de laatste vijf nog eens doortrekken en thuisgekomen na 1u57m met gem. hartslag van 135. Goede test voor zondag nu enkele dagen rust.

    donderdag 28 mei

    's Morgens om 7u30 snel eens het zwembad in om een spurtje te trekken. 20 minuten voluit gezwommen alles gegeven goed voor 1100m.

    zaterdag 30 mei

    Lang stilzitten is toch lastig morgen staat de 20 van Brussel op het programma. Een zwemtraining dringt zich stillaan op en om 16u spring ik het water. 58 minuten later en na een pittige training staat er 3000m op de teller. Brussels here we come

    zondag 31 mei 20 km van Brussel

     blog3

    foto : Julie, Nico en ik na de eerste tunnel

    Rond 13u hadden met een heel stel lopers afgesproken niet ver van de startvakken. Al snel zag ik Nico(die was eigenlijk met mij mee), Vincent, Chris, Edith, Koen, Jenthe, Slakje jogt. Koen werd door een franstalige tv zender geïnterviewd naar zijn capaciteiten en ondertussen werd door een vreemd individu een verwoede poging gedaan om sluikreclame te maken voor een topprodukt uit het hazelnotenpastagamma.  Om 20 voor 3 begon traditioneel de Bolero van Ravel, dan nog even het Belgisch volkslied en dan werd het startschot gegeven door onze prinselijke hoogheid Filip den eersten van Sacksencoburg. Doel? Samen in een groepje voor een eindtijd van 1u45 gaan lopen.

    Het was warm. Gelukkig waren er voldoende drankposten. Naar mijn gevoel startten we redelijk snel en ons groepje hield niet lang stand. Chris en Jenthe waren we al kwijt van voor de officiële start, Edith liep even voorop maar nog voor de eerste tunnel waren we die ook kwijt en na een 4 tal kilometer waren we nog maar met zijn vijven, Julie, Bart, Nico, Vincent en ik. Vincent was gauw daarna weg en na 5km klokten we af op 28 minuten. Nico mompelde  iets in de zin van "dit staat me niet aan" en ik kreeg het teken dat ik moest doorlopen; hij had teveel last van de warmte. Toen waren we nog met drie. Julie, Bart en liepen goed door en haalden honderden, duizenden andere lopers in. Onbegrijpelijk druk er moet toch wat gefoefeld worden met die startnummers valt ons op. Hier en daar beginnen de eerste slachtoffers letterlijk te vallen, veel te veel ongetrainde mensen durven het avontuur aan met de gevolgen van dien. De hulpdiensten werken op volle kracht.

    Julie en ik houden het tempo strak en Bart volgt in onze voetsporen. De drankbevoorradingen verlopen vlot en Julie en ik slagen er in kilometer na kilometer in conversatie te blijven wat de tijd en kilometers snel doen voorbijgaan. Aan kilometer 10 paseren we in 58 minuten. Daarna kunnen we ons tempo verhogen en ik blijf me goed voelen. Aan kilometer 14 begin ik te rekenen, we passeren km 15 aan 1u20 en ik denk ik haal het nog. Nog 5km aan 5min per kilometer en de Tervurenlaan komt er ook nog aan. Ik neem afscheid van Julie en schakel een tandje bij. Terug haal ik een massa volk in en ik loop inderdaad aan 5min/km. Terug veel interventies van rode kruis en ambulance om de 500 meter ligt er iemand op de grond. De warmte en het zware parcours eist zijn tol. Kilometer 16-17 en dan de Tervurenlaan van kilometer 17,5 tot 18,5 een stevige kuitenbijter maar dit  jaar voel ik hem niet. Velen gaan wandelen ik volhard. Daar komt kilometer 19 ik verloor 30sec in de helling mijn chrono staat op 1u40m30s. Nog 1 kilometer vlak lopen hup het tempo weer omhoog en er nog een spurtje uitpersen. Het eerste ronde punt voorbij, de baan wordt smal ik moet terug inhouden velen gaan wandelen ik krijg het even aan de stok met een brit. Het tweede ronde punt daar komt de einspurt. Net voor mij smakt een loper tegen de vlakte, te hard in het rood gegaan zoals zovelen vandaag. Daar is de finish ik klok af 1u45m04sec. Meer moet dat niet zijn dacht ik objectief bereikt en bijna 3 minuten beter dan vorig jaar. Even uitblazen en na een goede 2 minuten kwam Julie met haar collega Bart ook over de meet. Ze liep een vet PR meer dan 10 minuten beter dan vorig jaar.  



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    - ME TOYS -
    Foto

            Cannondale R500


    Foto

              Litespeed Blade


    Foto

           Polar S725X Pro

     


    Foto

            Asics Gel - 3000


    Foto

           Polar S1 Footpod


    Foto

    geplande wedstrijden 2009 (wordt nog aangevuld)
  • 1 maart 10 mijl Oostende-Brussel
  • 1 mei 10 km Knokke
  • 10 mei Dwars door Brugge 15km
  • 24 mei Triathlon Oostkerke
  • 31 mei 20 km Brussel
  • 20 juni Triathon Brugge
  • 28 juni Triathlon Eeklo
  • 2 augustus Ironman Antwerpen 70.3
  • 23 augustus Sprintriathlon Gent
  • 2 september Zwintriathlon

    Link Naar Enkele Favoriete Bands
  • Fields Of The Nephilim
  • Dr. Arthur Krause
  • The Sisters Of Mercy
  • Deathstars
  • Einstürzende Neubauten
  • Suicide Commando
  • Combichrist
  • Nosferatu
  • :Wumpscut:
  • FRONT 242

  • Deine Lakaeien
  • Garden Of Delight
  • Sopor Aeternus
  • Dive / Absolute Body Control / The Klinik / Sonar

  • Favorite Sites
  • Wellnescenter Okinawa (my homebase for spinning)
  • 3athlon.be alle info aangaande triathlon
  • Litespeed Titanium Frames
  • Cannondale Bikes Feel It
  • Webbloglopers
  • Asics Sound Mind, Sound Body
  • Polar listen to your body

  • Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs