??????????????????????????????????????????????????????????
Foto
! ! ! STAY IN THE RHYTHM ! ! ! IM RHYTHMUS BLEIBEN ! ! !
Inhoud blog
  • week van 8 tot 14 juni
  • week van 15 tot 21 juni
  • week van 1 juni tot 7 juni
  • week van 25 tot 31 mei
  • week van 18 tot 24 mei
    Laatste commentaren
  • Goe trainen (etienne)
        op week van 8 tot 14 juni
  • Werk van barmhartigheid (etienne)
        op week van 8 tot 14 juni
  • stil (cremke)
        op week van 8 tot 14 juni
  • Running Boys & Girls
  • Running Nico
  • TGV Kristof
  • Julie the running chocolate-lover
  • Katrien 5*****sterren optimist
  • Tien hardloper met hart en ziel en één van de wereldwonderen (voor mij toch)
  • Edith
  • Tinne triathlete in wording
  • Chris & Yves euh Vincent
  • Peter 'startaltijdtesnel' De Decker
  • Valerie
    more Running Boys & Girls
  • Natalie Tijtgat
  • Herman
  • Gert Luyckx
  • Phillipe Lagae
  • Eva Goossen
  • Veerle Beernaert
  • Phillippe Mertens
  • Eugene Crash Dummie
  • Joeri Schepers
  • Canicrosser Stefaan
  • Marathonman Koen
  • Triathlete Boys & Girls
  • Miek Vyncke (maldegems duathlete met mooi palmares)
  • Bink Marino en een beetje Elke
  • Rutger Beke
  • Marc Herremans
  • Wilde Michel Michael Dewilde
  • Duathleet Joeri Vansteelant
  • E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek
  • ...KEEP RUNNING...

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Tri-A-Berry

    welkom op mijn blogje je leest hier het een en het ander over mijn trainingen en bescheiden resultaten in de triathlon- en loopsport, als instructeur ben ik gepassioneerd door spinning en bodypump, verder ben ik verslaafd aan gothic & ebm
    09-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.week van 4 tot 10 mei

    maandag 4 mei

    Het gebruikelijke uurtje krachttraining en spinning 'savond stond terug op het programma. Zoals gewoonlijk met de nodige intensiteit afgewerkt.

    dinsdag 5 mei

    Late eveningswimming @ zwembad maldegem :2 kilomterafgelegd in 40 minuutjes, om 22u het water verlaten

    woensdag 6 mei

    Om 19u30 pas thuis en de goede moed gevonden om eens stevig door te trainen. Om 20u de fiets op voor een pittig ritje van 40 kilometer (parkoers triathlon Eeklo gereden). Ondanks stevig windje mooi gemiddelde gereden van 33,5 op 1u12m met gem hartslag van 141. Snelle wissel thuis; de loopschoentjes aangetrokken en met de vlam in de pijp vertrokken voor rondje van 10,5km. Het tempo zat onmiddelijk goed en mijn eerste 7 kilometes hield ik net boven de 5 minuten. Vanaf kilometer 8 beetje vertraagt (tegen mijn wil maar ja) naar rond de 5min20s/km  om af te sluiten op 53m50s. Inclusief met wissel 2u08m op trammar geweest. Lekker getraind dus ik heb genoten van mijn douchke.

    donderdag 7 mei

    Bijna gaan lopen en zwemmen in Blaarmeersen maar mijn sparringpartner zegde op laatste moment af. Niet getraind dus.

    vrijdag 8 mei

    Om 7u terug het sop in en rustig 2 kilometer gecrawld in het zwembad van Watermael-Bosvoorde in Brussel op 40 minuutjes tijd.

    's Avond ging ik naar 10 mijl van Aalter om te supporteren voor Nico maar op terugweg van werk bleek ik plots te hebben besloten om deel te nemen. Mijn kleren van de gemiste training van donderdagavond lagen nog in auto en een telefoontje naar Nico volstond om mij in te schrijven. Hij had beloofd er een rustig trainingsloopje van te maken (1u30m) en dit zag ik wel zitten want ik was al op van 5u 'smorgens. Daar aangekomen Herman (4km) en Gert Luycks (10 mijl in 1u05m proficiat) tegen het lijf gelopen. Wegens file op E40 is de wedstrijd met 10 minuten vertraging begonnen en zijn we op 19u40 van start gegaan. Er zat een strakke wind maar deze stoorde niet echt. We startten rustig en toch openden we net boven 5min/km. Tja dat we sneller dan 1u30m gingen binnen zijn bleek al snel duidelijk. Ik bleef rustig en ontspannen met Nico doorlopen en maakten er een rustige training van. Op kilometer 14 van de 16 moest Nico plots versnellen op raad van ene zekere Katrien R en hij deed het nog ook. Allez ik kwam aan op 1u24m48sec 40 senconden na Nico en was net niet de laatse (nog 11 na mij op 133 deelnemers) met toch nog een gem. van 11,3. Aan de finish Cremke nog tegen het lijf gelopen en samen met Nico, Gert en Joeri aan den toog nog een beetje nagepraat.

    zondag 9 mei

    Vandaag richting Brugge getrokken voor Dwars door Brugge samen met Nico en Filip. Het weer was aangenaam, niet te warm rond de 20°C. Om één of andere duistere reden had ik startnummer 147 gekregen en mocht ik in het tweede startvak vertrekken bij de subtoppers.(de speaker liet weten dat de startnummers uitgedeeld werden op de resultaten van vorig jaar??!! volgens mij een klein foutje maar ja). Daarvoor net Peter Dedecker even gedag gezegd en in het startvak even met Frederick Ampe gepraat. Herman was daar blijkbaar ook aanwezig maar ik heb hem nooit gezien. De start dan, zoas gewoonlijk weer geen super start de eerste vijf kilometer bleef mijn ritme net boven de 5min/km. Na 3 minuten knalde Filip me al voorbij en na een goeie 2km Nico. Ze maakten even aanstalten om bij me te blijven (vriendelijke gasten hé)maar ik stuurde ze meteen door op dat moment kon ik niet sneller. Na kilometer 6 en 7 raken mijn kilometertijden eindelijk onder de 5 minuten en kan ik aan een remonte beginnen. De massa die me de voorbije kilometers heeft ingehaald kan ik terug beginnen bijbenen. Even wat rekenwerk en ik besefte aan kilometer 8 dat ik 1u10min mssch wel kon halen maar dan mocht ik absoluut niet verzwakken. Langs de vesten was het soms moeilijk in te halen waardoor mijn kilometertijden terug naar de 5 minuten opliepen. Even opletten nu en een beter traject uitzoeken. Ik passerde kilometer twaalf op 59min 30sec en nu mocht ik niet meer twijfelen of ik haalde de 1u10min niet meer. Oef : ik kon  nog een versnellingkje bijschakelen maar het werd nog spannend. De laatste kilometer; haal ik het of haal ik het niet even denk ik van niet maar ik hou vol. Ik hoor de speaker ik zie de eindmeet; snel afklokken 1u10min de speaker zegt dat de eerste 1000 van de 6000 lopers net binnen zijn. Niet slecht gelopen maar die verdomde start altijd. Thuis gekomen even naar tijd van vorig jaar gekeken; vijf minuten sneller nu zo slecht toch niet. Uiteindelijk geeindigd op plaats 1167 algemeen met een gem. snelheid van 12,4 km/u. De gem. hartslag was 147. Op naar de laatste rechte lijn nu naar triathlon van Oostkerke op 24 mei.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    - ME TOYS -
    Foto

            Cannondale R500


    Foto

              Litespeed Blade


    Foto

           Polar S725X Pro

     


    Foto

            Asics Gel - 3000


    Foto

           Polar S1 Footpod


    Foto

    geplande wedstrijden 2009 (wordt nog aangevuld)
  • 1 maart 10 mijl Oostende-Brussel
  • 1 mei 10 km Knokke
  • 10 mei Dwars door Brugge 15km
  • 24 mei Triathlon Oostkerke
  • 31 mei 20 km Brussel
  • 20 juni Triathon Brugge
  • 28 juni Triathlon Eeklo
  • 2 augustus Ironman Antwerpen 70.3
  • 23 augustus Sprintriathlon Gent
  • 2 september Zwintriathlon

    Link Naar Enkele Favoriete Bands
  • Fields Of The Nephilim
  • Dr. Arthur Krause
  • The Sisters Of Mercy
  • Deathstars
  • Einstürzende Neubauten
  • Suicide Commando
  • Combichrist
  • Nosferatu
  • :Wumpscut:
  • FRONT 242

  • Deine Lakaeien
  • Garden Of Delight
  • Sopor Aeternus
  • Dive / Absolute Body Control / The Klinik / Sonar

  • Favorite Sites
  • Wellnescenter Okinawa (my homebase for spinning)
  • 3athlon.be alle info aangaande triathlon
  • Litespeed Titanium Frames
  • Cannondale Bikes Feel It
  • Webbloglopers
  • Asics Sound Mind, Sound Body
  • Polar listen to your body

  • Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs