Tinnekes beertjes

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Handgemaakte beren
24-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Robke
Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit is Robke.

24-08-2011, 17:36 geschreven door Tinneke  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wesley en Lucy
Klik op de afbeelding om de link te volgen Het koppeltje Wesley en Lucy. Dit zijn beren die in een antiek-uitziende stof zijn gemaakt. Deze passen iets beter in een antiek of een rustiek interieur.

24-08-2011, 00:00 geschreven door Tinneke  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom bij Tinnekes beertjes!
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Welkom op mijn blog. Ik ben Tinneke. Sinds enkele jaren is het maken van beren mijn hobby en passie. Ik maak mijn beren met veel liefde en geduld. Na al die jaren is mijn verzameling erg uitgebreid en die wil ik nu met u delen. De beren zijn gemaakt van kwaliteitsvolle producten en passen in elk interieur. Ik maak ook beren op bestelling, indien mij dat wordt gevraagd. In persoonlijk overleg, kunnen de stoffen van de beren naar eigen smaak aangepast worden. Neem een kijkje op mijn blog en laat gerust een berichtje na in het gastenboek. Hebt u interesse in een beer, aarzel dan niet om mij te mailen. Ik hoop dat u er van zult genieten!

P.S. Er zijn meerdere pagina's op mijn blog. Om naar een andere pagina over te gaan, hoeft  u alleen maar op de pijltjes onderaan de pagina te klikken.

24-08-2011, 00:00 geschreven door Tinneke  


E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


Gastenboek
  • Succes met de beren!
  • Hallo
  • schattige beren
  • beren
  • waaw!

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Hoofdpunten blog creationssyriana
  • Guirlande voor elke seizoen
  • Valentijnskandelaars
  • Gezellige wintersfeer
  • Kurkenbol
  • Tweede snoepkransje


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs