Inhoud blog
  • The end
  • Dubbel
  • Halfweg
  • Toerist
  • Tijd vliegt...
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Tinne in Malta

    03-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo zon!
    Na maanden voorbereiden en aftellen is het dan eindelijk zover: ik zit in Malta...
    Het vertrek viel beter mee dan gedacht (lees: minder emotioneel): een subtiel waar-ben-ik-aan-begonnen-traantje en hop door de douane.
    Onderweg aan de security kwam ik een gastdocente van de internationale dagen tegen, ze vertrok weer naar Berlijn. Wat een toeval: "the world is small, isn't it?" zei ze me nog. Nadat ze me veel succes wenste zocht ik de juiste gate om te vertrekken.
    Na een ietwat turbulent vlucht van 3 uur landde ik in Malta. De eerste indruk: wauw, zon!
    Nog geen uur later zat ik op mijn appartement en toen besefte ik: hier zit ik de komende 3 maanden...
    Na het inrichten (en poetsen, hallo Dettol!) van mijn appartement zag het er al wel beter uit. En toen ik vanmorgen wakker werd met een stralende zon én zicht op het zwembad dacht ik: Tinne, gij zijt met uw gat in de boter gevallen :-8)


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (3)

    05-03-2013
    Oef!
    Blij te horen dat het goed gaat. En zo te zien werkt internet, dat is een opluchting. Vandaag kunnen we ook profiteren van de zon, dit doet deugd
    Weet je al wanneer je mag beginnen in het ziekenhuis?

    Groetjes

    05-03-2013 om 12:19 geschreven door Tante Nadine


    04-03-2013
    geniet er van!
    Alle.. het valt dan toch al goed mee! :) Gelukkig. :)
    Geniet er van!

    04-03-2013 om 19:33 geschreven door Joke


    03-03-2013
    Vanuit meerhout!
    Hey Tinne,leuk te lezen dat het je daar al zo bevalt...:)!Hopelijk blijft dat zo of word het zelfs nog beter :p.
    Binnekort krijg je daar ook nog is bezoek van een "enthouiast ding" uit mol  :) de S.
    Vergeet geen foto ofzo te zenden :) ben benieuwd naar uw oase daar!succes nog



    Groetjes,

    03-03-2013 om 21:36 geschreven door Benny




    Archief per week
  • 27/05-02/06 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs