Durven dromen denken doen!
Uit het leven van een BAM
13-12-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.goede voornemens
en daarmee bedoel ik die van eind 2010...

één van mijn voornemens was om deze blog te verhuizen naar een wat gebruiksvriendelijker platform met wat meer mogelijkheden.
Awel het komt, het komt.... binnenkort ben ik te bewonderen op wordpress!
Maar momenteel ben ik dus druk bezig met alle opties, mogelijkheden etc te ontdekken ginder.
Want ik wil ineens tevoorschijn komen met een vernieuwde blog waar alles juust op zijn plaatske staat zoals ik het wil.
Tot het zover is moet u mijn charmant gezelschap dus eventjes missen....:-P

Tot binnenkort!


Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail *
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (0)



Ik ben...

mama van Piet Piraatje (2007) en zonnemeisje (2010)
BAM
Administratieve duizendpoot
Boekengek
Chocoholic
Netwerkbeest
Kwisser
Blogger
en nog veel meer....

Fotootjes!


E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


Inhoud blog
  • Afscheid...
  • goede voornemens
  • dingen die ik met u wil delen (5)
  • Hij komt, hij komt....
  • de schoolkwestie

    Archief per jaar
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008


    Blogroll
  • gentblogt
  • Lien
  • Kerygma
  • Michel
  • Miekenstiev
  • Isma
  • Mme Zsa Zsa
  • licht in de duisternis
  • aardbeiwormpje
  • Klein Koninckske


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs