Inhoud blog
  • moppen op de beste
  • meer weten
  • ouders
  • muziek
  • auto's
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    ik ben thomaske

    29-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.moppen op de beste
    wat is de zwaarste werkdag van een leerkracht
    maandag
    want dan moet hij 2 blaadjes af de kalender trekken


    tijdens de les geschiedenis vraagt de leraar
    waneer is rome gebouwd?
    jantje steekt zijn vinger op :s'nachts ,meester
    hoe kom je daar nu bij ?wel,u heeft zelf gezegd dat rome niet op een dag is gebouwd

    29-11-2008 om 15:07 geschreven door thomas007  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.meer weten

    wil je meer weten over me ga dan naar de netlog van thomasdehondt er zijn ook coole foto's en filmpjes te zien

    29-11-2008 om 15:00 geschreven door thomas007  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ouders
    soms haat je ze wel is maar eigenlijk is dat altijd snel weer goed dus verwen ze eens goed omdat ze je zo verzorgen

    29-11-2008 om 14:58 geschreven door thomas007  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.muziek
    Klik op de afbeelding om de link te volgen muziek je hebt zoveel muziek mijn favorieten zijn bonny m met daddy cool of dj shadow ft  met six days
    mijn favoriet is eigenlijk modern talking

    29-11-2008 om 14:56 geschreven door thomas007  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.auto's
    auto's de natuurlijkste zaak in de wereld tenzij je deze ziet









    29-11-2008 om 14:53 geschreven door thomas007  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.schoolkrant hh
    ga naar de schoolkrant blog www.hetvliegendeschandaal.tk
    schoolkrant online kijk eens veel plezier

    29-11-2008 om 14:49 geschreven door thomas007  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 24/11-30/11 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • auto nodig????
  • mijn netlog

  • Startpagina !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs