Thibo Coppenolle
° 8 mei 2005
* 13 augustus 2008
Kabouter Thibo is blij dat je even aan hem denkt...
Foto
Inhoud blog
  • Happy 18th birthday !
  • Sweet 16 !
  • wishing you a happy one
  • Happy birthday !
  • 13 augustus - 10 jaar geleden
  • that time of the year
  • 12 jaar
  • al 8 jaar...
  • Happy 11th birthday !
  • slaapliedje plop
  • happy 2016 !
  • alweer een jaar verder
  • een tiener !
  • groot worden
  • Een echte tiener in 2015 !
  • 13 augustus 2008
  • HAPPY BIRTHDAY !!
  • 2014
  • dikke knuffel
  • wat vliegt de tijd...
  • voor de 2de keer grote broer
  • 8 jaar
  • ook in 2013 zullen we je missen !
  • 1ste schooldag voor Wout
  • 13 augustus
  • zomaar
  • al 7 jaar !!
  • communie
  • Pasen
  • busdrama
  • happy new year !
  • "Thibo"
  • We missen je !
  • verjaardag mama
  • 1 september
  • alweer een jaar verder
  • bezoekje UZ
  • Vaderdag
  • gelukkige verjaardag !
  • Moederdag en 6de verjaardag
  • paaseitjes
  • de lente
  • de tijd kruipt voorbij...
  • een nieuw jaar
  • 6 december
  • een dag zoals alle andere dagen
  • een tussentijdse babbel
  • bezoekje UZ
  • 2 jaar geleden
  • doop van Wout
  • weekend vol herinneringen
  • een feest voor alle mama's
  • happy birthday !!
  • bijna 5 jaar...
  • Wout's wiegje naast Thibo
  • grote broer van Wout
  • 2010 dikke knuffels
  • liedje van K3
  • de sint
  • Mama's verjaardag
  • grote broer
  • definitief afscheid
  • je plekje
  • 1 jaar geleden
  • filmpjes
  • een aantal close-ups
  • vernietigend nieuws
  • knutselwerkjes
  • thibo telt vingers...
  • verloop ziekte
  • Thibo's laatste foto
  • Thibo's plekje
  • een groet aan
  • Tekst kabouterdienst
  • prachtige liedjes
  • een kleine gedachte aan Thibo
  • aankondiging vertrek naar de kabouterhemel
  • Thibo's favoriete liedje...
  • juli en augustus 2008
  • Villa Pardoes
  • Plop en de kabouterschat
  • Thibo aan het spelen
  • Nabezoek Make-A-Wish
  • Thibo's droomdag
  • laatste keer plopsaland
  • weekendje CenterParcs De Vossemeren
  • thuis zijn is vaak ook plezant
  • mei 2008 - brielmeersen
  • weekendje SunParks De Haan
  • 9 april 2008 - terug thuis
  • Thibo als een echte drummer
  • na mijn laatste operatie in het ziekenhuis
  • Enkele mooie beelden
  • de laatste foto's voor operatie maart 2008
  • In Plopsaland
  • Thibo aan zee
  • weekendje Centerparcs Erperheide
  • al dansend door het leven
  • 2 jaar
  • wat deed ik in het ziekenhuis?
    Parents hold their children's hands
    for a while and their hearts forever...
    Zoeken in blog

    Foto
    Een blijvende herinnering aan Thibo

    01-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voor de 2de keer grote broer
    Dag lieve Thibo,

    wat 'n verandering terug de laatste dagen: je werd voor de 2de keer grote broer !
    Je zusje Loth kwam op woensdag 26 juni om 12u20 ter wereld.
    Nu is ons gezinnetje compleet !
    (voor de liefhebbers: het geboortekaartje kan je onderaan dit berichtje aanklikken)

    Ik heb het al eens eerder gezegd en ik zeg het nog eens opnieuw.
    Het blijft een beetje raar, ik had nooit gedacht om 3 kindjes te krijgen
    en de laatste week heb ik ontelbare keren moeten vertellen dat Loth ons derde kindje is...

    Het is echt een schatje, en ze lijkt helemaal op je mama toen zij geboren was...
    Jij en je broertje Wout lijken zo sterk op je papa en nu heeft Loth de looks van je mama.

    Je papa en ik vinden dat jij het zo goed doet als grote broer van Wout en vragen
    dus ook om daar vanuit de kabouterhemel te helpen zorgen voor je kleine zusje.

    Ook aan haar zullen wij veel vertellen over jou.  Hoe sterk je wel was, hoe je kon vechten,
    hoe je bleef lachen ook al had je het vaak moeilijk...
    Wout weet ook dat hij een broer en een zus heeft, ook al blijft het voor hem wel moeilijk dat hij jou niet echt kan zien.
    "Thibo is in de hemel omdat hij gestorven is", zegt hij dan, maar hij snapt niet wat dit echt betekent.
    Hij is uiteraard ook nog te klein om al echt te weten wat er jou allemaal overkomen is.

    Mijn dikste vriend, op dagen zoals vandaag mis ik je echt enorm.
    Wat zou jij kijken naar je kleine zusje...
    Ik zie hoe Wout reageert en probeer me voor te stellen hoe jij al zou helpen met de pampertjes,
    met het geven van een badje...
    Normaal zou je ook al het 2de leerjaar afgesloten hebben en zouden we nu samen met ons 5
    een leuke vakantie tegemoet gaan...

    Ik heb me er wel al bij neergelegd dat het niet zo is en we zijn wel terug gelukkig, maar toch ontbreekt
    er altijd iemand.  Echt helemaal compleet kan ik me niet meer voelen...

    Dus, hoewel je hier niet fysiek rondloopt, toch wacht er jou een zware taak: blijven zorgen voor Wout
    en nu ook waken over je kleine zus.

    Mijn lieve keppe, ik blijf je graag zien, jij hebt voor altijd een groot plaatsje in mijn hart !!

    Dikke knuffel
    Je mama  




    Bijlagen:
    Geboortekaartje Loth.pdf (1.1 MB)   

    01-07-2013 om 17:30 geschreven door mama  


    >> Reageer (1)
    08-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8 jaar
    HAPPY BIRTHDAY THIBO !!!

    8 jaar geleden werd jij 's nachts geboren, het mooiste moederdag-geschenk ooit !!
    Nu is 8 mei ook nog een feestelijke dag, maar toch met 'n heel ander gevoel.
    We kunnen ons niet meer voorstellen hoe je er zou uitzien.
    Toen je stierf was je nog maar 3 jaar.  De stap naar 8 jaar is zo groot, als kind evolueer 
    je zo snel dat het moeilijk is om ons voor te stellen wie je zou zijn...

    Ondertussen is je broertje Wout ook 3 jaar geworden, heeft hij zijn eerste schoolfeest meegemaakt
    en zijn we echt aan het aftellen naar de geboorte van ons 3de wondertje.
    De tijd gaat vooruit, het leven gaat verder.  
    Soms is dat pijnlijk, maar het is nu eenmaal zo.  We doen wel ons best om de herinnering
    aan jou levendig te houden.
    Wout weet dat het vandaag de verjaardag is van zijn grote broer, maar ik blijf me afvragen of hij
    echt weet wie je bent.  Hij zegt dat je in de hemel woont omdat je gestorven bent, maar dat
    zijn maar woorden hé.  Ik denk niet dat hij echt beseft wat dat betekent.
    En misschien maar goed ook, hij is nog veel te klein om al zo'n moeilijke dingen te moeten beseffen...
    Hij vindt het wel belangrijk dat hij het kaarsje mag uitblazen als hij 's morgens vertrekt naar school.

    Deze week realiseerde ik me opnieuw hoe sterk jij wel was.
    Wout was gevallen op zijn knie en o wee, was me dat een ramp.  Hij kreeg een plakkertje erop, maar
    durfde zijn broek er niet meer overdoen.  's Avonds wou hij ook geen pyjamabroekje aandoen om te slapen,
    want hij had pijn...  Jij doorstond zoveel onderzoeken, zoveel prikken, zoveel slechte dingen, maar je deed
    daar nooit moeilijk over.  Je wist precies dat het moest en liet het allemaal toe.
    Dat maakt me terug zo trots op jou !!

    Na bijna 5 jaar zijn de mensen je nog niet vergeten, keppeke, dat merken we aan de vele berichtjes die binnenkomen.
    Bedankt allemaal !

    Lieve lieve Thibo, ik wou zo dat je bij ons was om 8 kaarsje uit te blazen.  Dat we je stoel konden versieren
    en je veel cadeautjes mocht opendoen.  Maar het is niet zo en we moeten verder.
    We blijven aan je denken en weet dat je de dapperste kabouter ooit bent !!!

    Dikke dikke dikke dikke knuffel van je mama !
    xxxxxx


    08-05-2013 om 09:33 geschreven door mama  


    >> Reageer (3)
    01-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ook in 2013 zullen we je missen !
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hei lieve Thibo,

    Ondertussen zijn de kerst- en nieuwjaarsdagen achter de rug en eigenlijk maar best ook.
    Kerst vind ik altijd tof, maar Nieuwjaar is er toch wat teveel aan.

    Het zijn gezellige familiedagen, maar toch mankeert er bij ons altijd iemand: jij !
    Ook nu vond ik het verschrikkelijk dat jij er niet was om de kerstboom te helpen versieren, om nieuwsgierig te zijn naar de inhoud van de pakjes die eronder lagen…
    Oma en opa hebben altijd een klein geschenkje mee voor op je plekje en mama vindt dat wel leuk.  Een beetje extra kerstversiering, dat mag altijd !

    Nu het nieuwe jaar goed begonnen is wordt het ook tijd om een fantastisch nieuwtje te vertellen: jij en Woutje worden grote broers !!
    We verwachten ons derde wonder tegen eind juni, net voor de grote vakantie !
    Woutje beseft het allemaal nog niet zo goed, hij spreekt wel van een baby in mama’s buik, maar weet eigenlijk niet zo goed wat een broer of zus is.

    We vertellen wel dat mama en papa naast hem nog een kindje hebben en dat jij zijn grote broer bent, maar écht weten wat dat dan is, dat is voor hem onmogelijk.
    We zijn dan ook benieuwd hoe hij zal reageren als het baby’tje er eindelijk zal zijn.

    Toen ik jonger was zei ik altijd dat ik 2 kindjes wou en dat ik zwanger wou zijn toen ik 25 jaar was.
    En ja hoor, toen ik 25 was, was ik zwanger van jou. 
    Ondertussen hebben je papa en ik 2 kindjes op de wereld gezet, maar het is allemaal niet verlopen zoals we hadden gedroomd…  Jij bent ons eerste meesterwerkje, maar helaas loop je nu rond in de kabouterhemel in plaats van bij ons. 
    Hoewel we 2 kindjes hebben, blijft Wout alleen om te spelen, heeft hij niet écht een broer.
    Daarom beslisten we om toch nog voor een broertje of zusje te gaan.  
    Hoewel ik dus nooit gedacht had dat ik 3 keer zwanger zou zijn, zijn we superblij met de komst van dit kindje !

    We hopen dus dat Woutje goed zal zorgen voor zijn kleine broertje of zusje, maar van jou weten we gewoon zeker dat je terug goed zal waken over het baby’tje. 
    Je doet het fantastisch met Wout want eigenlijk is hij niet zoveel ziek en ook al heeft hij een extreem heftig karakter, hij is toch net zoals jij, een echt schatje !

    Lieve Thibo, denk nu niet dat we je willen vervangen door ervoor te zorgen dat er nog een speelkameraadje komt voor Wout.  Jij bent onvervangbaar !  Zoals ik daarnet zei: jij was ons eerste wondertje en dat blijf je voor altijd.  We hebben samen zoveel tijd gespendeerd en dat heeft gezorgd voor ongelooflijk veel herinneringen die ik altijd met me meedraag.

    Jij blijft dat speciale plekje in mijn hart behouden, voor altijd !!

    Dikke knuffels voor mijn dikke dikke dikste vriend !
    Je mama
    XXX

    01-01-2013 om 00:00 geschreven door mama  


    >> Reageer (3)
    16-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1ste schooldag voor Wout

    Hei Bo'tje,

    de hoogste tijd om jou nog eens een briefje te schrijven.

    De laatste tijd zit je toch terug constant in onze gedachten hoor...

    Woutje gaat sedert begin vorige week naar school !  Wat 'n grote stap in zijn jonge leven.
    De eerste dagen waren er wat traantjes bij het achterlaten, maar nu stapt hij al fier de klas binnen.
    Wat is hij al 'n grote jongen !
    Natuurlijk moesten we veel aan jou denken, jij hebt die eerste stap nooit meegemaakt.
    Je was ooit wel ingeschreven in school, maar een eerste schooldag is er voor jou nooit aangebroken.
    Toen jij de leeftijd had van Wout dachten we dat het je nog ging lukken om het gewone onderwijs aan te kunnen.
    Nu ik Wout zie besef ik des te meer dat dat helemaal niet zou lukken. 
    Wout babbelt non stop, jij kon met moeite enkele woordjes zeggen.
    Wout kan goed rondlopen en komt al huppelend uit de klas, jij moest nog altijd kiné volgen voor je evenwicht...

    Binnenkort is het terug hét kinderfeest van het jaar: Sinterklaas.
    Wout is er toch ook al mee bezig: "Sinterklaas gaat dan straks komen met nieuwe speelgoedjes"...
    Jij bent je daar ook nooit echt bewust van geweest.  Nieuwe speelgoedjes vond je wel leuk, maar
    het begrip Sinterklaas is niet tot je doorgedrongen...
    Jammer dat we jou tijdens die leuke periodes moeten missen.
    Je moest hier nog zijn om samen met Wout je schoentje te zetten en benieuwd te zijn wat de Sint zou brengen.

    Enkele dagen geleden was het 1 november, "kerkhofdag" zoals ze dat bij ons noemen.
    Op zo'n dag gaan wij niet meer naar het kerkhof.  De oma's en opa's, tante en nonkel kwamen op bezoek
    en dat is voor ons wel leuk. 
    Ik mag er niet aan denken dat je op het kerkhof zou liggen.  In de kou, in de regen,... 
    Nu ben je tenminste onder ons, elke dag van het jaar, voor altijd...
    We branden kaarsjes zoveel we willen, zetten bloemetjes of knuffelbeertjes bij je plekje...

    Onlangs keken we samen met Wout en papa naar enkele filmpjes van jou.
    Wat doet het dan deugd om je nog eens te zien bewegen, je fijne stemmetje nog eens te horen...
    De tijd staat niet stil en straks is het al 5 jaar dat je van ons weg bent en toch kan ik me nog perfect
    sommige zaken voor de geest halen.  Als ik mijn ogen dicht doe, zie ik je nog rondlopen...
    Wat zou ik je graag nog eens knuffelen, je mijn dikke dikke vriend noemen...

    Bo'tje, nooit, maar dan ook nooit vergeten we je, je blijft onze eerste kapoen !

    Dikke dikke kabouterknuffel
    Je mama
    xxx

    16-11-2012 om 12:29 geschreven door mama  


    >> Reageer (2)
    13-08-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13 augustus
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Mijn allerdikste vriend,

    13 augustus blijft een zwarte dag in onze agenda.
    4 jaar geleden besliste je dat het genoeg geweest was, je had genoeg gevochten...
    Hoe erg we het ook vonden, op dat moment zeiden we ook dat het "goed" was.
    Je had de dagen ervoor teveel afgezien en door de medicatie om het je wat comfortabel
    te maken hadden we geen contact meer met je.
    Je was verzonken in een diepe slaap...
    Al van 's morgens werd ons verteld dat het die dag waarschijnlijk je laatste dag
    zou worden. En gelijk hadden ze...

    Wat we toen "goed" vonden, nu vinden we dat niet meer zo goed.
    Toen vonden we het goed dat je niet meer zou afzien.
    We konden ons niet voorstellen hoezeer we je zouden missen.
    Je was al enkele dagen niet meer echt bij ons, maar we konden je
    nog vastpakken, knuffelen, kusjes geven, toespreken...
    Plots was dat allemaal weg, wat overbleef was een grote leegte.
    Een leegte die blijft en die ook nooit zal verdwijnen.
    Het is fantastisch om Wout nu in ons gezinnetje te hebben
    en het is een schat (ons krullewietje), maar hij kan jouw plaats niet innemen.

    Aan de vele sms-jes, kaartjes, bloemetjes en bezoekjes voelen we dat je nog
    door anderen gemist wordt. 

    Enkele weken geleden waren we op vakantie in Frankrijk.  
    Het was een heel leuke vakantie, maar je werd toch ook gemist.  
    Het kon zo leuk zijn: jij en Wout spelen op het strand, schelpjes zoeken,
    emmertjes vullen met water...  Wat zou Wout opkijken naar zijn grote broer !

    Vandaag zei Wout dat jij in de hemel was, maar hij begrijpt nog niet echt wat dat betekent.
    Heb hem verteld dat de hemel hoog boven de wolkjes is.  
    Hij weet al dat hij vliegtuigen en de maan en zo niet kan pakken omdat dat hoog is de lucht is...
    Heb hem dus ook verteld dat we jou niet konden zien omdat je helemaal boven de wolkjes bent.
    Echt begrijpen doet hij het natuurlijk nog niet.  
    Maar we zullen ervoor zorgen dat hij supertrots op jou wordt.  
    We zullen hem vertellen dat je een echte vechter was.  
    Als Wout nu eens valt of hij heeft ergens pijn, dan kan hij echt overdrijven.
    Dan is het echt van: "ik heb piiiijjjjjjnnnnn !!!!"  Heel vaak moet ik dan aan jou denken.
    De pijn die Wout soms heeft is niets in vergelijking met hetgeen jij moest doormaken.
    Zoveel operaties, zoveel prikjes, zoveel onderzoeken, de chemo, de bestralingen...
    Gelukkig weet Wout niet wat het is om zoveel te moeten doormaken en laat het ons 
    vooral zo houden !!

    Om mijn briefje naar jou te eindigen wil ik nog een spreuk neerschrijven
    die ik onlangs tegenkwam: 
    "In elke traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering..."
    Bedankt Thibo dat er zoveel mooie herinneringen zijn, bedankt voor je mooie
    glimlach die je ons gegeven hebt, bedankt gewoon om wie je was !!

    Dikke dikke knuffel
    Je mama

    xxx


       
       


    13-08-2012 om 19:40 geschreven door mama  


    >> Reageer (2)
    15-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zomaar
    Hei Bo'tje,

    Woutje kijkt naar een film en ik had plots de nood om nog eens een briefje naar jou te schrijven.
    Zo zie je maar, er moet niet altijd een speciale gelegenheid zijn, ook op andere momenten denken wij aan jou.
    Dagelijks en zelfs meermaals per dag nog ben jij in mijn gedachten.

    Onlangs was het vaderdag.  Ik heb samen met je broertje geprobeerd om enkele leuke
    dingen te maken voor je papa en hoop dat we daarin geslaagd zijn.
    Ook al zegt jouw papa het niet, ik weet dat hij jou op zo'n dagen extra hard mist.
    Welk geschenkje zou jij gemaakt hebben in de klas?  Zou je een mooi versje voordragen?
    Ik probeer samen met Wout mijn best te doen, maar wij kunnen jou niet vervangen hé.

    Onlangs beleefden we een leuk weekendje, ééntje waar de herinneringen aan jou voor
    het rapen lagen.  Misschien lijkt dat raar, maar ik vind het wel leuk om nog eens plaatsen
    te bezoeken waar we met jou naartoe geweest zijn.  Op die manier maken we dit nog eens opnieuw mee
    en dat zorgt er dan weer voor dat je toch weer iets dichter bij ons bent...

    Wout is ondertussen ingeschreven in school.  In november mag hij starten.  Een grote stap... een beetje loslaten...
    Jij was ooit ook ingeschreven in een school, maar het noodlot zorgde ervoor dat je nooit 1 dag kon gaan. 
    Nog even en het vergelijken zal echt stoppen.  We kunnen niet zeggen: "zo was Thibo's eerste schooldag".

    Ik heb het al een paar keer gezegd, maar ik kan nog altijd niet geloven dat Wout nu
    nog jonger is dan jij was.  Hij kan al zoveel, zegt al zoveel zinnetjes (soms teveel) en heeft
    vaak al echte "pubermanieren".  Nu besef ik des te meer hoe moeilijk het voor jou was dat je
    je niet goed kon uitdrukken.  Hoe frustrerend het moet geweest zijn dat we je niet snapten.
    We deden allemaal ons best, maar het was vaak echt moeilijk.
    Vooral op het laatste toen je bijna niets meer kon zeggen was het echt raden naar hoe je je voelde.
    Met een ballon onder je trui kon je papa je nog opfleuren !
    Misschien is het daardoor dat Wout enorm graag de film "UP" ziet, waar een meneer rondvliegt
    in zijn huisje aan wel miljoenen ballonnen...

    Als ik aan Wout vraag waar jij bent, dan zegt hij soms "in de hemel".  Hij begrijpt wel nog niet
    wat dat juist betekent, maar stilletjesaan moeten we ons voorbereiden op het feit dat hij
    dat wel zal begrijpen.  Ik hoop maar dat we dan op een goede manier kunnen uitleggen wat er juist
    gebeurd is.  Tijd brengt raad.

    Ondertussen heeft Woutje zijn fruit opgegeten (voor de televisie - foei!) en zullen we samen een
    nieuw kaarsje aansteken bij jouw plekje !

    Tot ooit, dikke vriend.
    Je mama
    xxxxx

    15-06-2012 om 16:53 geschreven door mama  


    >> Reageer (1)

    Archief per week
  • 08/05-14/05 2023
  • 03/05-09/05 2021
  • 04/05-10/05 2020
  • 13/08-19/08 2018
  • 27/11-03/12 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 08/08-14/08 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 10/08-16/08 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 30/12-05/01 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 04/11-10/11 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 12/11-18/11 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009

    Foto

    Thibo's speelkameraadjes in de kabouterhemel:
    Rytse, Laura, Emily-Grace, Soetkin, Rune, Lotte, Seppe, Sebbe, Jason, Kyara, Jolien, Willem

    Speciale dank-je-wel aan:
    - oma en opa voor de zorg voor Thibo en voor mama en papa
    - familie, vrienden en collega's voor de blijvende steun
    - dokters, verplegers en Koester van 3k6 van het UZ Gent voor de medische hulp
    - psychologe Nathalie voor de ondersteuning
    - spelbegeleidster Charlotte voor het entertainment
    - kinderarts Dr Demeerster voor de goede zorgen voor Thibo en voor de
      blijvende steun aan mama en papa
    - juf Ulrike voor de leuke knutselwerkjes
    - kinesisten Anja en Kimberly voor de leuke klimoefeningen 


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs