huidige status: vrijgezel
Foto
Foto
Foto
Foto
Over mijzelf
Ik ben Maarten
Ik ben een man en woon in Brussel (België) en mijn beroep is redacteur.
Ik ben geboren op 02/12/1975 en ben nu dus 48 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Uitgaan, lezen, roddelen, op reis gaan, zwemmen, niksen, stroelen, lekker eten, fietsen, een stad beleven.
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

THE MAN WITH THE PLAN
Maarten it is!
13-01-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het zit erop!

Voor wie voor het eerst op deze blog belandt:

16 december begon ik eraan.
Het leek me een leuk idee.
Laat ik een lijstje aanleggen van mijn favoriete 10 platen.
Het werden er 100.
Bij het overlopen van deze 100 nummers (en artiesten) passeerde mijn leven (tot nu toe) de revue.
Want muziek hangt nu eenmaal samen met herinneringen.

Het moge een handleiding zijn voor iedereen die me zou willen leren kennen.
Of net niet meer.

100 platen.
Puur persoonlijk.
En dus alleen mijn smaak.
Niet voor verbetering vatbaar.
Omdat ik 'm heb gemaakt.

100 op een rijtje.
Hieronder vind je ze.

Lees het of sla het over.
Vanaf morgen gaan we terug over naar de dag.
Want de man heeft nog steeds een plan.

13-01-2007 om 13:22 geschreven door Maarten  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1. Better the devil you know - Kylie
1



Fan zijn van Kylie vereist karakter en standvastigheid.
Het is niet makkelijk geweest.

Dankzij Neighbours verscheen ze in mijn leven.
Ze werd mijn favoriete buurmeisje.
Ondertussen woont ze bij mij in.

Ze was erbij in mijn tienerslaapkamer, in mijn studentenkot, in mijn Spaans appartement, in mijn eerste Brusselse flat, in mijn liefdesnestje met B.  en nu in mijn vrijgezellenwoonst.
In postervorm dan toch.

Sommige kwamen, sommige gingen, maar haar kreeg ik niet buiten.
Sommigen hebben een hond, sommigen hebben een kat, maar ik heb Kylie.

Ze heeft het me nochtans niet gemakkelijk gemaakt.
Ik heb moeten doorbijten toen ze even ontspoorde.
En door invloed van Michael Hutchence af wou van haar poppy imago.
Maar ze keerde terug naar huis.

In 2000 mocht ik haar ontmoeten.
Een ontmoeting die op video staat.
Jarenlang moest elke bezoeker zitten, zwijgen en kijken.
Naar Kylie en één van haar grootste fans.

Toen was ze even bereikbaar.
Omdat ze na haar "donkere periode" alles terug moest opbouwen bij het grote publiek.
Het duurde niet lang.

Na Can't get you (out of my head) stond ze weer waar ze hoorde.
Aan de top.

Het is een fijn gevoel.
Weten dat ik toen al gelijk had.
En dat Kylie niet zo maar een truttemieke met een veel te grote mond was (dixit mijn moeder in '88).

Door mijn liederlijk leven zal ik waarschijnlijk wel in de hel belanden.
En moet dit nummer de soundtrack van mijn begrafenis worden.
Omdat het de soundtrack van mijn leven is.
Want Kylie was  er altijd bij.

13-01-2007 om 13:00 geschreven door Maarten  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2. If you could read my mind
2
* klik op de foto voor de video's


Sinds 1998.
Het stond op de soundtrack van 54.
In een versie van Amber, Jocelyn Enriquez en Ultra Nate. 
Stars on 54 heette het gelegenheidstrio.

Ik heb de film nooit gezien.
Maar dankzij de film heb ik in het nachtleven het nummer herondekt.

Het sluimerde steeds op de achtergrond.
Jaren en jaren.
Maar sinds 1998 wordt het weer gedraaid, in foute koten en zondagsetablissementen.

Sindsdien heb ik een collectie.
Van verschillende versies van "If you could read my mind".
Gaande van de zeer intimistische originele versie van Gordon Lightfoot, de sentimele uitvoering van Babra Steisand, de cabareteske vertolking van Liza Minelli, de geraspte zangpartij van Johny Cash , de discohit van Viola Wills en natuurlijk de danskraker van Stars on 54.

Ik kan niet kiezen. Vind ze allemaal even mooi.

Wie tijd genoeg heeft, raad ik aan de tekst hieronder even te lezen.
Voor mij één van de mooiste songteksten ooit geschreven.
En zo triest.

If you could read my mind, love,
What a tale my thoughts could tell
Just like an old time movie
'Bout a ghost from a wishin' well
In a castle dark or a fortress strong
With chains upon my feet
You know that ghost is me
And I will never be set free
As long as I'm a ghost that you can't see.
If I could read your mind, love,
What a tale your thoughts could tell,
Just like a paperback novel
The kind that drugstores sell
When you reach the part
Where the heartaches come
The hero would be me
But heroes often fail
And you won't read that book again
Because the ending's just too hard to take.

I'd walk away like a movie star
Who gets burned in a three way script
Enter number two
A movie queen to play the scene
Of bringing all the good things out in me
But for now love, let's be real
I never thought I could feel this way
And I've got to say that I just don't get it
I don't know where we went wrong
But the feeling's gone
And I just can't get it back.

If you could read my mind love
What a tale my thoughts could tell
Just like an old time movie
'Bout a ghost from a wishin' well
In a castle dark or a fortress strong
With chains upon my feet
But stories always end
And if you read between the lines
You'll know that I'm just tryin' to understand
The feelin's that you lack
I never thought I could feel this way
And I've got to say that I just don't get it
I don't know where we went wrong
But the feelin's gone
And I just can't get it back.

 

13-01-2007 om 12:16 geschreven door Maarten  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3. Why tell me why - Anita Meyer

3
* klik op de foto voor de video


Housewives-power!
Nog geen dertig en ze zag er al als een uitgebluste Wibra-paspop uit.

Anita was niet hip, niet cool en zeker niet knap.
Het bochteltje op haar rug was groter dan haar linker- en rechterborst samen.
Ze had  het charisma van een vis in een bokaal met detergent.
Ze had de meest foute zangpartner in de persoon van Lee Towers.
En ze danste alsof het ergens heel hard pijn deed, en ze die grote zwarte nooit had mogen binnenlaten.

Tot zover de tegenargumenten.
En blijft alleen het nummer over.
Een nummer dat stamt uit een periode waarin ik alleen maar naar de Nederlandse zenders keek.
Zoals mijn ganse straat, buurt, dorp en agglomeratie.
Mens, wat is het lang geleden dat ik woord agglomeratie nog eens in een zin kon gebruiken.

Na 26 jaar krijg ik nog steeds kippenvel van Why tell me why.
En zin om er in te vliegen.

Voor dat effect neem ik Anita er gaarne bij, met bocheltje.

13-01-2007 om 11:41 geschreven door Maarten  


11-01-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.4. I am what I am - Gloria Gaynor

* klik op de foto voor het nummer (wegens gebrek aan beelden van Gloria Gaynor)

Voor mensen die me kennen hoeft hier geen uitleg bij.
Mensen die me niet kennen, moeten maar de onderstaande tekst even lezen.
Ik zou het immers niet beter kunnen zeggen.Laat staan zingen...


I am what I am
I am my own special creation
So come take a look
Give me the hook
Or the ovation
It's my world
That I want to have a little pride in
My world
And it's not a place I have to hide in
Life's not worth a damn
Till I can say
I am what I am

I am what I am
I don't want praise I don't want pity
I bang my own drum
Some think it's noise I think it's pretty
And so what if I love each sparkle and each bangle
Why not see things from a different angle
Your life is a shame
Till you can shout out I am what I am


I am what I am
And what I am needs no excuses
I deal my own deck
Sometimes the aces sometimes the deuces
It's one life and there's no return and no deposit
One life so it's time to open up your closet
Life's not worth a dam till you can shout out
I am what I am

11-01-2007 om 01:17 geschreven door Maarten  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5. Last thing on my mind - Steps

* klik op de foto voor de video

Ik geef alle muziekkenners de toelating om hun wenkbrouwen te fronsen.
In het licht der eeuwigheid zal Steps weinig officiële waarde toegekend worden.

Maar niet in mijn leven.
Het succes van Steps liep samen met het begin van mijn loopbaan.
Alles liep op wieltjes.
Mijn lief was lief, mijn kleren waren mooi en mijn haar lag goed.
Steps zorgde toen voor de soundtrack.

Bij elk liedje hoorde een simpel dansje.
Zodat ik ook mee kon doen.
En weer werden de wenkbrouwen gefronst.

Op hun hoogtepunt van de groep was ik in Londen.
In een grote discotheek waar de groep die avond optrad.

2000 uitbundige nichten en ik zongen mee.
En voerden samen met hen de simpele danspasjes uit.

Nooit in mijn leven heb ik het zo warm gekregen door een samenhorigheidsgevoel.
Ik was dan wel een Steps-freak, maar zeker niet de enige.

Als men me vraagt naar het gelukkigste moment in mijn leven zou het wel eens daar kunnen plaatsgevonden hebben.
Op de tonen van Last thing on my mind.

11-01-2007 om 00:59 geschreven door Maarten  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6. The only way is up - Yazz

* klik op de foto voor de video


Iedereen zal wel zijn favoriete eendagsvlieg hebben.
Bij mij heeft Yazz na al die jaren die vliegenmepper overleefd.

Positieve boodschappen doen het bij mij.
Het nummer heeft op mij zo'n stuwende werking dat het me  met zijn toonladder uit de diepste put zou kunnen trekken.
Jarenlang stond het altijd op 1 in mijn muzieklijstje.
En mocht muziek niet verbonden zijn aan herinneringen zou het nog steeds mijn nummer één zijn.
Niet slecht voor een fake blonde zonder borsten.

11-01-2007 om 00:48 geschreven door Maarten  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7. Roam - B 52's

* klik op de foto voor de video

Ik weet het nog.
Wat de doorslag gaf.
Waarom ik zot was van The B-52's.

Het aanstekelijke Love shack was maar een voorzet.
Het was de sleutel van de deur.
Naar de gekkenhemel.

1989.
Toen kocht ik nog CD's.
Cosmic Thing heette het album.
En ik speelde 't plat.
Met Roam als favoriet.

Ik was betoverd door The B-52's en vooral door die stem van Kate Pierson.
Met terugwerkende kracht kocht ik alle CD's van de groep.
Het is nog steeds de enige groep waarvan ik het volledige repertoire heb.
En stiekem ben ik er trots op.

Een groep die liedjes heeft met ronkende titels als Rock Lobster, Wig, Girl From Ipanema Goes To Greenland en Debbie vraagt om mijn fan-zijn.

Wat ook altijd wel cool klinkt is het feit dat mijn eerste echte concert ééntje van de B-52's was.
In de Brielpoort in Deinze.
Samen met een nonkel en een tante reden we naar een plek die voor de kleine Maarten de andere kant van de wereld leek.

Er zijn 3 zaken die ik me nog van het concert herinner.
1. Tijdens Roam was elk groepslid in toiletpapier gedraaid
én
2. Een ijverige security-agent heeft toen mijn wegwerpkodakje afgepakt ( en nooit teruggegeven)
én
3.  Kate Pierson heeft naar mij gewuifd. Want ik stond op de eerste rij. Waar anders? We waren immers (op mijn aandringen) 4 uur te vroeg en stonden dus aan de deuren te wachten. 

The B-52's en the man with the plan, een band voor het leven.
Letterlijk en figuurlijk dan.

11-01-2007 om 00:33 geschreven door Maarten  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8. Vlieg met me mee - Paul De Leeuw

* klik op de foto voor de video

Paul De Leeuw.
Voor die mens is het woord guitig uitgevonden.

Mijn liefde voor hem begon met dit nummer.
En sindsdien ben ik verkocht.

Er zijn maar weinig parodieën die na 15 jaar nog steeds grappig zijn.
Geen enkele versie is identiek.
Je moet het maar doen.

Ik zag hem 2x live.
Een keertje in Antwerpen, en net daarvoor in Amsterdam.
Met dezelfde theatershow.
En die waren ook niet identiek.
Alles wat uitgeschreven leek, bleek improvisatie.
En het spontane bleek gerepeteerd.
Faut le faire!

Ik kan alleen maar mijn petje afdoen voor iemand die met gehandicapten kan lachen zonder kwetsend te worden of  Marrokaantjes kan opgeilen op nationale televisie.

15 jaar geleden wou ik Paul De Leeuw zijn.
15 jaar later wil ik voor Paul De Leeuw werken.

Het zal waarschijnlijk een grote kwal zijn.
Maar dat mag geen probleem zijn.
Klein en nederig zal ik buigen.

11-01-2007 om 00:11 geschreven door Maarten  


10-01-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.9. You don't have to say you love me - Dusty Springfield


* klik op de foto voor de video



* klik op de foto voor het Italiaanse origineel van Pino Donaggio 

Je hebt van die nummers die je doen denken dat je kan zingen.
Onterecht.
Maar toch.
Dit is er zo eentje.

Je hebt  van die nummers die je doen denken dat de wereld onbezoedeld is.
Onterecht.
Maar toch.
Dit is er zo eentje.

Bij sommige nummers heb ik een halve roman neergepend.
Over het waarom, het hoe of hoe het had moeten zijn.
Aan dit nummer kan ik niets toevoegen.
Behalve dat het mijn nummer 1 meekweel-nummer is.

10-01-2007 om 23:41 geschreven door Maarten  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10. Say a little prayer - Aretha Franklin

* klik op de foto voor de video

God moest het horen.
Niet dat ik het nummer geniaal vind.
Het nummer zelf.
Ik zou er bijna van gaan bidden.
Mocht ik het niet te druk hebben met zuipen, vloeken en breien.

Ondertussen heb ik het al in tientallen versies gehoord.
Van Bomb the bass via Whitney Houston naar Natalia.
Maar geef mij maar deze versie.

Het nummer zit Aretha Franklin als gegoten.
Als een jasje van Versace.
Vermoed ik, want ik kan dat niet betalen.
En verkopers van dure winkels bekijken me veel te argwanend om zoiets te durven passen.

Ik leerde Franklin kennen als duetpartner van George Michael.
Wie was die madam?
Nu ik wat ouder en wijzer ben weet ik dat het niet de correcte vraag was.
Wie was die vent naast Aretha Franklin?
Respect!

10-01-2007 om 23:11 geschreven door Maarten  


07-01-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11. Finally - Cece Peniston

* klik op de foto voor de video

Weinig films blijven me bij.
Het ene oog in, het andere oog uit.

In 1994 ging ik nietsvermoedend naar Priscilla, Queen of the desert kijken.
En was verkocht.

Het was de eerste film die ik ooit kocht.
Eerst op VHS, daarna op DVD.

2 travestieten en een transseksueel cruisen met een bus door Australië.
Het klinkt als het begin van een slechte mop van Jacques Vermeire.
En toch weerklinkte er een applaus in de cinemazaal.
En gooide ik mijn popcorn over een koppeltje dat net voor mij zat.

Sindsdien droom ik ervan om  bovenop een bus te staan.
Net zoals in de film.
En dan Finally mee te brullen.

07-01-2007 om 13:39 geschreven door Maarten  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.12. It's a sin - Pet Shop boys

* klik op de foto voor de video

3 jaar geleden.
Wie wil er naar Londen gaan om de Pet Shop Boys te interviewen?

Aldus geschiedde.
Een week later zat ik op de Eurostar. Daarna in een poepchique hotel.
Met een deeltje van de Europse vakpers.

Chris en Neil wandelden binnen alsof ze net gaan winkelen waren.
En gaven mij een hand.

Ze waren nog niets veranderd.
Draagden nog steeds dezelfde kleren, en hadden nog steeds diezelfde tongue-in-cheeck-grappen.

Na afloop van het groepsgesprek waarin dezelfde vragen als 20 jaar geleden passeerden vroegen de andere journalisten om een foto.
Een voor een gingen ze naast de jongens staan.

Ik keek toe.
Een blond promomeisje met dikke tieten vroeg me "you don't want a picture?".
Ik niet.
Jeugdidolen moeten onbereikbaar zijn, en niet naast een zeepsmoel op een foto staan.

Vorig jaar stonden de jongens op Marktrock.
Ver weg. Op een podium.
En toen trok ik een foto. Met mijn gsm.
En genoot dan verder van het optreden.
Want het waren de Pet Shop Boys die daar stonden.

07-01-2007 om 13:29 geschreven door Maarten  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13. Borderline - Madonna

* klik op de foto voor de video

Gisteren had ik het er met A. nog over.
In onze jeugdjaren waren er 2 artiesten die toen al mytische proporties aannamen.
Levende legendes, toen al.
Jackson en Madonna.

Het fenomeen Madonna is niet meer wat het was.
Denk ik dan.
Hoe langer ze meegaat, hoe normaler ze wordt.
Burgerlijker, normaler, moeder.

In de jaren '80 was ze baanbrekend.
Met zeer simpele popdeuntjes.

Madonna was een rolmodel.
Of het nu om beenverwarmers, haarkleuringen of masturbatie ging.

Ondertussen is ze vooral rijk.
En maakt reclame voor H&M. Iets wat ik niet snap.

Het kan aan mij liggen.

07-01-2007 om 13:15 geschreven door Maarten  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.14. Desata me - Monica Naranjo

* klik op de foto voor de video

Uit het gamma Spaanse nummers zal dit het laatste in mijn lijstje zijn.
Ontduivel me.

Vriend J. wees me ooit op een zinssnede uit dit nummer.
" Ik neem huilend een taxi, het maakt me niet uit welke richting".

Zoveel dramatiek moest bij mij wel aanslaan.
De zangeres was indien mogelijk nog dramatischer.
Half blond/half zwart, met een stem die door merg en been ging.
Op een beat die goedkoper klinkt dan de sardienen van de Lidl.

In mijn Spaanse periode heb ik het Spaanse nachtleven voldoende verkend.
Meer dan voldoende.
En daar hoorde Monica Naranjo bij.
Ondertussen is haar ster een beetje tanende, maar niet in mijn sterrenhemel.

Na mijn jaartje in Madrid moest ik ook ontduivelen.
Ik kan niet zeggen dat het gelukt is.
Ik hou nog steeds evenveel van drama, en van sardienen van de Lidl.

07-01-2007 om 13:08 geschreven door Maarten  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.16. Strong enough - Cher

* klik op de foto voor de video

Wat gaat de tijd snel.
Strong enough is ondertussen 8 jaar oud.
En is ondertussen een onvervalste jeanettenklassieker.

In 1999 zag ik ze live in Flanders Expo.
Ik zag vooral haar dansers.
60% van de tijd was ze zich immers aan het omkleden.
Om met een nog afschuwelijkere outfit en bijpassend hoofddeksel terug te komen.

Maar ze kwam terug.
Met die klok van een stem.
Je kon er je uurwerk op gelijk zetten.
De grote wijzer op twaalf.

Mijn liefde voor Cher zal wel een afwijking zijn.
Maar is daarom niet minder groot.

In haar repertoire zitten mooiere juweeltjes dan Strong enough.
I got you babe, The beat goes on, The Shoop shoop song en If I could turn back time.
Maar in Flanders Expo betoverde ze me met Strong enough.
En met haar dansers.

07-01-2007 om 12:45 geschreven door Maarten  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.17. I want you back - Jackson 5

* klik op de foto voor de video

The Jackson 5.
Met de beste wil van de wereld herken ik Michael Jackson niet tussen de 5.
Natuurlijk weet ik wel dat hij de kleinste is.
Die met het gouden stemmetje.
Maar toch herken ik Michael Jackson niet.

Bij sommige nummers moet je de artiest even aan de kant zetten.
Alleen naar het nummer luisteren.
Die geweldige intro.
Die opbouw.
Het enthousiasme in de stem.

Bij sommige nummers moet je niet denken aan een vader die zijn kinderen afrost.
Toch hoop ik dat het niet te veel pijn deed.

07-01-2007 om 12:33 geschreven door Maarten  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.18. Nobelprijs - Clouseau

* klik op de foto's voor de video's

In 1989 begon VTM en begon Tien om te zien.
Ik was toen 13 jaar en volledig in de ban van de Bart Kaëlls, Willy Sommers en Cony Fabry's  van deze wereld.

Het leek toen ook normaal.
Dat heb je met hypes.
De grootste rommel krijg je dan verkocht.

In die tijd brak Clouseau ook door.
Het stak er toen al bovenuit.

Tien om te zien werd opgenomen in Denderleeuw, en daarna in Leuven.
In de zomer zat het circus in Blankenberge.

Maar 2x kwamen ze naar Bobbejaanland.
En was dat nu net niet bij mijn deur.
Dus stonden wij ook voor het podium.
Het was een overrompeling.

Koen vluchtte weg naar een caravannetje.
En iedereen volgde hem.
En begon met het caravannetje te schudden.
Voor een dag had Bobbejaanland er een attractie bij.

Meer dan 15 later is Bart Kaëll vooral oud geworden.
Willy Sommers mag Tien om te zien niet meer presenteren.
En Conny Fabry herinner ik me alleen nog als de moeder van een pornoster.

Clouseau is andere koek.
Daar kan je niet rond.
Zelfs niet in het Sportpaleis.

Na al die jaren is er voor mij één nummer dat er bovenuit steekt.
Nobelprijs.
Het had ook Domino, Passie of Mary-Lou kunnen zijn.
Maar Nobelprijs is dan weer net iets theatraler.
En dat is ook veel waard.

07-01-2007 om 12:23 geschreven door Maarten  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.15. Mama mia - Abba

* klik op de foto voor de video

Zou het toeval zijn?
Mama mia is van 1975, net zoals ik.

Ik durf soms te denken dat ik geboren ben op de tonen van dit nummer.
Met verpletterende gevolgen.

Abba is er voor mij altijd geweest.
Met de bijhorende reacties.
Het hangt van de tijdsgeest af hoe mijn omgeving hier op reageert.
In de jaren '80 waren ze fout, half jaren '90 waren ze cool en daarna was het alleen nog maar kitch.

Ik ben trouw gebleven.
Bij gebrek aan het origineel ga ik zelfs naar optredens van Björn Again.

Een rit van Brussel naar Olen is zo veel aangenamer met Abba in de CD-speler.
Het is de gedroomde soundtrack op weg naar mijn geboortestreek.
En zo is de cirkel rond.

07-01-2007 om 00:00 geschreven door Maarten  




NU IN DE CD-SPELER


Foto

NU OP HET BOEKENPLANKJE


Foto

NU IN DE DVD-SPELER
Foto

NU OP TV
Foto

Archief per week
  • 03/03-09/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 03/09-09/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Kevin en zijn foto's
  • Kevin DG en zijn venten
  • Donna
  • Kylie
  • Brussel
  • Cecil B Demented
  • Een hond is geen banaan (of een kat is geen konijn)
  • Geertjes site
  • Tip voor Gentse kiezers

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    armeense_matcho
    www.bloggen.be/armeens

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs