huidige status: vrijgezel
Foto
Foto
Foto
Foto
Over mijzelf
Ik ben Maarten
Ik ben een man en woon in Brussel (België) en mijn beroep is redacteur.
Ik ben geboren op 02/12/1975 en ben nu dus 48 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Uitgaan, lezen, roddelen, op reis gaan, zwemmen, niksen, stroelen, lekker eten, fietsen, een stad beleven.
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

THE MAN WITH THE PLAN
Maarten it is!
30-08-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.familie K.
Sterling Silver Letter Beads - Letter K
Mijn broer belt.
Hij is door het dolle heen.
Nou ja.
Er is een verschil tussen broer-door-het-dolle heen en Maarten-door-het-dolle-heen.

Of ik wist dat er nog zijn?

Hij had gegoogled op onze familienaam.

Nu moet je weten dat de familie K. (wij dus) een select gezelschap is.
Een kleine gok? Een tiental.

Broer was op onder meer op Janusz gebotst. Janusz K..

Echt nieuws was dit niet. Ik heb Janusz ooit een mailtje gestuurd. Ook gegoogled.
Mail undilivered - failure notice.
Het was een Pools mailadres. Mijn grootvader kwam ook uit Polen.
Ik staakte mijn zoektocht.

We zijn nu enkele jaren verder en dankzij broer weet ik nu dat er op het wereldwijde web nog een K. is opgedoken.
Marina K..

Heb je haar een mailtje gestuurd?
Natuurlijk niet! Zou jij een Marina in de familie willen? Antwoordde hij.

Zoals ik al zei, de familie K. is een select gezelschap.

30-08-2006 om 23:50 geschreven door Maarten  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vastge-keten-d





Espresso Macchiato van Starbucks!
Een Whopper van Burger King!
Een Burrito surpreme van Taco Bell!

Ze spoken al de ganse dag door mijn hoofd.
In rijtjes van 2.
Recht in 't mondje zou B. zeggen.

Het begon allemaal in metrostation Schuman.
Eén euro voor een koffie. Vers gebrouwen.
Het smaakte. Misschien wel door de bediening.
Ze hielp me zelfs om mijn tweede melkpotje open te prutsen.
En ze heette Florence. Dat zijn bonuspunten.

Of ik een dekseltje wilde.
Mijn ogen lichtten op. Een dekseltje!

Carrie van Sex and the city here I come.
Ieder mens zijn eigen kick.
En ik kreeg er een kick van.
De blinkende ruiten van Berlaymontgebouw doken op aan het einde van de roltrap,
de Eurocraten haastten zich in strak maatpak naar hun overbetaalde job,
en ik had een koffie met een dekseltje.

Collega T. verstond mijn enthousiasme.
We waren het erover eens.

België heeft Starbucks nodig.
Wij zijn toch een koffieland.

Geen half werk op de werkvloer dus maakten we meteen een lijstje op van ketens waarop een westerse democratie zoals België recht heeft.

Starbucks dus. Noteer!
Bij uitbreiding voeren we meteen Burger King in.
Gedaan met de verlepte kost van de Quick.
Alleen in Burger King doet een hamburger mij bijna een orgasme krijgen.

Tot slot importeren we Taco Bell.
Zuidamerikaanse lekkernijen tegen bodemprijzen.
Nu we toch bezig zijn.
Ik ben er klaar voor. T. ook. Nu de rest nog.

Daarom vind ik de Verenigde Staten zeer ok.
Zij hebben Starbucks, Burger King en Taco Bell.
Met Bush als het moet, liefst zonder.

Espresso Macchiato van Starbucks!
Een Whopper van Burger King!
Een Burrito surpreme van Taco Bell!

De ganse dag spoken ze al door mijn hoofd.
Ondertussen in rijen van 3.
En dat allemaal door één onnozel dekseltje op een koffie.

30-08-2006 om 21:11 geschreven door Maarten  


29-08-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Burgerplicht


Je moet het doen voor de democratie! Zei de HR-manager.
Mijn antwoord kwam snel.
Het is niet bevorderlijk voor de democratie dat men mij hiervoor inschakelt.

Op je zestiende mag je sex en bier hebben,
op je achtiende ben je rijp voor een rijbewijs
en als ik me niet vergis kan men je niks meer weigeren eens je eenentwintig bent.

En op je dertigste,
dan heb je het vlaggen.
Major flag!

Het was de kroniek van een aangekondigde dood.
Een Vlaming in Brussel weet het.
Op zijn dertigste wordt ie opgeroepen, als bijzitter voor een stembureau.

Vandaag stak de brief in de bus.
Niet goed voor de bloedsomloop.
Wat had ik nu weer uitgestoken?

Niks.
De voorzitter van het stembureau had de eer en het genoegen mij te laten weten dat ik op 8 oktober tussen half 8 en vier verwacht word in het administratief centrum aan de Anspachlaan.

Als bijzitter.
Ik zit niet graag. En  bijzitten gebeurt zeer selectief.

Om half acht (zeker op een zondag) ben ik niet te genieten.
Moge dit al een waarschuwing zijn voor ieder individu die zijn paspoort vergeet, zijn kinderen meebrengt of een storende lijfgeur heeft, ongedulige individueën die proberen voor te steken, slechtgeklede tuttebellen, arrogante bmw'ers, slecht articulerende stompzinnigen of onbeleefde boeren.
Ik bijt!

Het is niet bevorderlijk voor de democratie dat men mij hiervoor inschakelt.

29-08-2006 om 21:42 geschreven door Maarten  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De ideale man

Dancing On Ice (Kick-Off)

De ideale man.
Hij beheerst sinds kort mijn leven.
Of toch een stukje ervan.
Zeker van 12 tot 1. Op Donna.

Ik zat in mijn zetel.
Dacht effe niet aan het werk.

Toen hoorde ik Kelly Pfaff. Mijn favoriete Pfaff.
Ze kwetterde zoals alleen zij kan kwetteren.

Ze bewierookte haar schaatspartner.
Andrei Lipanov heet hij.
Toen dacht ik aan mijn werk.
Aan de ideale man.

Mocht er nog iemand aan twijfelen, ik ben Gorbatsjov dankbaar.
Dit is waar perestrojka om draait.
Dit is waarom die muur moest vallen.

Voor de ontplooiing van Oost-Europa.
Maar vooral voor Andrei.

Ieder mens heeft zijn troeven.
Kelly Pfaff mag met Sergei dansen.
En ik weet dan weer wie Gorbatsjov is.
De wereld is eerlijk verdeeld.

29-08-2006 om 01:17 geschreven door Maarten  


28-08-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.24 uur
Klik op de afbeelding om de link te volgen








Waarom gaat iemand naar de 24 uur van Zolder?
Ik ben er nog niet uit.
Gratis uitnodigingen. Champagne stond er in de mail. Walking dinner.
Daarom gingen wij.
En omdat we ons nu eenmaal overal kunnen amuseren.
Zelfs op de 24 uur van Zolder.

Wat is er eigenlijk te doen?
Een vraag van B in de wagen, op weg naar het wingewest Limburg, vroeger een mijnstreek.
Is dat iets met auto's?
Natuurlijk niet, maakten we hem wijs.
Paardenraces. 24 uur.
Ook goed, zei B. En wat houdt die walking dinner in?

De wagens maakten veel lawaai. Niet goed voor de paarden, zei B.
Uiteindelijk had ie het toch door.
We roken geen paardenstront, alleen benzine.
Veel paardenkracht.

Wie hing er aan de leiding? Wat doet het er toe?
Hadise trad op in onze sponsortent. En Sweet Coffee.
De piloten raceten voorbij onze tent. Wat een lawaai.
Kunnen die niet ergens anders gaan rijden? Een terechte opmerking van G.

Nichten in een hetero-omgeving.
Het heeft iets van een kermis.
Genieten die mannen nu echt van die auto's die voorbijracen zonder te wuiven?
We snappen het niet.

We maakten een tocht langs de andere sponsortentjes.
P-magzine was aanwezig. Natuurlijk.
Je kon naast een babe gaan zitten, en een foto laten nemen.
Zeer foute boel.
Er stond een lange rij.
Smeer die kerels een abonnement aan. Ze verdienen niet beter.



Maar het ongeloof-moment van de dag vond pas plaats  bij de bikini-carwash.
Picture this: een auto, omringd door 4 hoeren in bikini.
De pooier heeft een concept ontwikkeld.
Ter lande wassen de dames jouw wagen. In bikini.
Hopelijk laten de tepels geen schrammen achter op het koetswerk.
Het ganse team was naar Zolder afgezakt.
Ze deden "shows", elke 2 uur. En wassen maar.
De vier hoeren deden hun werk.
Rond die wagen stonden minstens honderd mannen, foto's nemende mannen.
De hoeren poseerden. En wasten maar.
Kont omhoog, natte spons.
Een van hen was de legendarische Bianca van de recentste Temptation Island.
Achteraf bleek die Bianca in een hoerenkot te werken. De licht-erotische sector volgens Bianca.
Een quote van Bianca's moeder uit Dag Allemaal schoot door mijn hoofd.
"De mensen hebben een verkeerd beeld van ons Bianca".

Ondertussen telden de 24 uur verder af. Ook voor de piloten.
Toen wij richting Hasselt vertrokken moesten ze nog minstens 14 uur.
Of zoiets.

Wij vertrokken.
De champagne was lekker, het walking dinner smakelijk, Hadise en Sweet Coffee waren ok.
We hebben ons goed geamuseerd.
Ondanks die wagens. En het lawaai.

En weet je wat het rare is?
Voor mijn part hadden het paarden mogen zijn. Inclusief de geur van paardenstront.
Want geloof me, aan die Bianca hangt ook een geurtje.
 

28-08-2006 om 00:00 geschreven door Maarten  




NU IN DE CD-SPELER


Foto

NU OP HET BOEKENPLANKJE


Foto

NU IN DE DVD-SPELER
Foto

NU OP TV
Foto

Archief per week
  • 03/03-09/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 03/09-09/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Kevin en zijn foto's
  • Kevin DG en zijn venten
  • Donna
  • Kylie
  • Brussel
  • Cecil B Demented
  • Een hond is geen banaan (of een kat is geen konijn)
  • Geertjes site
  • Tip voor Gentse kiezers

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    ericdemeyer
    www.bloggen.be/ericdem

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs