Inhoud blog
  • HOE HET ALLEMAAL BEGON...........
  • tweede kleuterklasje
  • derde kleuterklasje
  • 1 ste leerjaar Jongens
  • tweede leerjaar jongens
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto

    Hier zie je mij dus linksonderaan op de foto, naast mij Sandra Leyssens, achter mij Jussi Pohl en daarnaast Serge Van Den Heuvel 
    The best off 1971

    01-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOE HET ALLEMAAL BEGON...........
    Begin december 2008 had ik mij op facebook gezet, dit omdat er een aantal collega's en vrienden en vriendinnen van mij daar ook op stonden
    Na een paar weken begon ik met het idee om een aantal mensen van de lagere school daar op te zoeken.
    Begon eerst met Peggy, Peggy De Koster. Zij was toen één van mijn beste vriendinnen, zowel tijdens als na de school.
    Tikte Peggy haar naam in en BINGO meteen gevonden, 
    Toen droomde ik al van een schoolreunie, had dat een paar maanden voordien meegemaakt bij mijn man.die was ook naar een schoolreunie moeten gaan en dat was heel tof. Toen dacht ik al van dat zou ik ook wel is willen maar hoe begin je daar aan ?
    Door Peggy te vinden op facebook dacht ik van mijn droom zou wel is kunnen uitkomen. Via Peggy ben ik dan in contact gekomen met Jussi en die zag dat ik op facebook vermeld had om oude klasgenoten te vinden en zo een schoolreunie te organiseren.
    Jussi contacteerde mij dat hij daar ook meteen voor te vinden was , dat hij daar ook al aan gedacht had.
    Dus nu waren we al met twee......
    Jussi stond nog regelmatig in contact met Sandra Leyssens en die werkte in de school in de schuttershofstraat ,die zou ons zeker ook wel willen helpen. Zij kon zeker aan de adressen van oud leerkrachten geraken.
    Joepie we waren al met drie
    Intussentijd hadden we ook al contact met Serge Van Den Heuvel en die zag het plan ook meteen zitten en wou ook heel graag meehelpen.
    Dus gingen we met 4 aan de slag , 2 vrouwen , 2 mannen dat moet zeker lukken

    (Zie onze foto hier links, getrokken op onze eerste afspraak )

    We spraken dan ook een datum af om is samen te komen met ons vier en een aantal dingen te bespreken.
    Plaats van afspraak de sporthal in Schelle , vrijdag 30 januari.
    Ik voelde de spanning in mijn buik toen ik naar daar reed, mensen terug zien die je 26 jaar niet meer gezien hebt, hoe gaat dat  zijn,.... 
    Onderweg hoopte ik maar , als ik maar niet de eerste ben, dan sta je daar zo alleen 
    Ik kwam binnen om stipt 20u , keek rond naar alle tafeltjes maar zag niemand , dus ik dacht dan zet ik mij maar al even alleen aan een tafeltje, tot ik de baas hoorde roepen, juffrouw juffrouw ik denk dat je hier moet zijn en daar stond Serge aan de toog , 
    Ik had hem gewoon niet zien staan en was zo blij dat hij er al was.
    We bestelde ons iets om te drinken en het ijs was gebroken, we zijn beginnen praten en zijn niet meer gestopt.
    Even later is dan ook Jussi toegekomen en een paar minuten later Sandra.
    We waren compleet en konden beginnen bespreken, regelen en organiseren.
    Maar buiten dat hebben we ook veel gelachen, herinneringen opgeroepen, de uren vlogen voorbij,...
    Ook al was het 26 jaar geleden,  we voelde ons meteen terug thuis bij elkaar, 
    Hier gaan mooie vriendschappen door ontstaan , dat weet ik nu al


    Karine
    xx

    Ps Als jullie foto's , verhalen hebben die er zeker bij moeten zijn, plaats ze er dan zeker op 
    Ook foto's van jullie recent zijn meer dan welkom           
      
      
       

    01-02-2009 om 19:51 geschreven door karine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tweede kleuterklasje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Hier al wat fotokes vanuit de oude doos maar ik hoop dat het er nog een pak meer zullen worden.....

    ons tweede kleuterklasje .....!

    01-02-2009 om 19:50 geschreven door karine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.derde kleuterklasje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dan nu het derde kleuterklasje, wat waren we toch allemaal schattig niet ??

    01-02-2009 om 19:49 geschreven door karine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 ste leerjaar Jongens
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Mooie foto dat moet ik toegeven maar had mooier geweest als de girls er mee hadden opgestaan
    Het schattigste vind ik Patrick De Smedt met zijn strikje

    01-02-2009 om 19:49 geschreven door karine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tweede leerjaar jongens
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Weer een foto met de jongens alleen  , komaan meisjes zoek is in jullie kelders of vraag is aan jullie ouders of er nog foto's zijn van onze
    klassen, vooral 1ste, 2de , 3de  en  4de leerjaar
    Maar hier dus de guys ...... : 

    01-02-2009 om 19:49 geschreven door karine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Derde leerjaar jongens
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Kijk is hoe braaf ze allemaal zijn, volgens mij hadden ze allemaal een beetje bang van Mr De Grave
    Serge kijkt als een engeltje ...... 



     

    01-02-2009 om 19:48 geschreven door karine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.4de leerjaar jongens onder leiding van Mr Reussens
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Jaja de jongens begonnen al meer hun mannetje te staan , het zal moeten want hou jullie maar vast het volgende jaar komen de meisjes erbij.
    Dat wordt fun hihi

    01-02-2009 om 19:48 geschreven door karine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5de leerjaar : eindelijk we zijn erbij !!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Voila se eindelijk gemengd. Vijfde leerjaar en Mr Franssen die heeft op mij de meeste indruk nagelaten, samen met Mr Verelst
    Bedankt Mr Franssen voor dat prachtig schooljaar

    01-02-2009 om 19:48 geschreven door karine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5de leerjaar : klas van Mevr De Neubourg
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    De andere klas van het vijfde kreeg les van Mevr De Neubourg :
    Ik denk dat ik enkel les kreeg van Mevr De Neubourg voor naaien, breien enz ..
    En ik kon dat helemaal niet goed
    Dat was dus echt een ramp bij mij !

    01-02-2009 om 19:47 geschreven door karine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Je kan er niet meer bij zijn maar vergeten zullen we je zeker niet
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het zesde leerjaar , wij zaten in de klas bij Mr Verelst.  Mr Verelst daar had ik in het begin een beetje bang van. Ik dacht dat hij een hele strenge zou zijn die vaak boos op ons zou zijn
    Maar toen ik dan uiteindelijk bij Mr Verelst in de klas zat bleek dat helemaal niet zo te zijn, 
    Het was ook één van de leerkrachten die een enorme indruk heeft nagelaten op mij.
    Hij gaf les op een hele toffe aangename manier maar wat ik vooral zo speciaal vond aan Mr Verelst was dat hij iedereen apprecieerde op zijn manier.
    Spijtig genoeg zal jij er niet meer kunnen bij zijn op onze schoolreunie, maar ben er zeker van dat er veel over jou gepraat zal worden, 
    Geloof me maar : "vergeten zullen we je nooit "
    Bedankt voor alles !! !  

    01-02-2009 om 19:47 geschreven door karine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)


    Archief per week
  • 26/01-01/02 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs