Foto
Me, myself and I (Libanon-UNIFIL)
Op deze aarden bol gezet onder de naam Koenraad, op internet kennen ze me als The Gecko en op het werk noemen ze me Westie.Mee tot hiertoe?
Ben NIET geslacht en toch mannelijk.
Geboren: JA, en wel op 14 sep 1967 te Gent.
Ik ben getrouwd en hebben een spookje Chloé ( die nu na enkele jaartjes meer uitgegroeid is tot een spook). 
(And of course our black devil Yorko is living also with us).
Beroep: ja inderdaad... en wel als gemotiveerde beroepsmilitair... En neen heren journalisten en politici... jullie breken me niet.
Hobby's: Ja, natuurlijk heb ik hobby's

Archief per maand
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 10-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 11-2006
    The Gecko
    My life... my enjoyment
    14-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdag 14-10-2010

    Vandaag bij een Indische Majoor op bezoek om wat lastige problemen op te lossen. Vroeg mijn naam en schreef er Kapitein voor. Ik niets gezegd en gezwegen. :twisted: Wat wel makkelijker was want ik kreeg meer gedaan... Raar hé... voor hetzelfde antwoord en toch maakt een graad verschil uit terwijl het voor beiden eigenlijk één en hetzelfde alsook evensnelle antwoord zou moeten zijn.

    Captain Westie is around... take care  :evil:


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    14-10-2010
    AJM
    Dikke proficiat met uw bevordering.  Je moet dus je HOO niet meer doen.

    14-10-2010 om 14:41 geschreven door Van Waeleghem




    Guestbook
  • Happy Birthday
  • VERJAARDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • pedro
  • Lieve groetjes vanuit De Klinge
  • aan het strand van De Panne


    Foto

    If you would like to mail me

    MAIL MAIL MAIL MAIL MAIL MAIL MAIL MAIL


    Nieuwtje v/d dag op 20/10 de warme wind was vandaag nie te doen... 42°C

    Gedane missies:
    1993 : UNOSOM III (Somalië)
    1999 : NSE BELKOS I (Macedonië - Kosovo)
    2002 : BELUKOS IX (Kosovo)
    2002 : N'DALI 2002 (Benin)
    2006-2007 : HCB2 (Burundi)
    2010 : UNIFIL HQ (Libanon)

    verlanglijstje: AFHANISTAN en zeker nog eens BURUNDI... en zoals het er nu uitziet... nog eens LIBANON



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs