Foto
Me, myself and I (Libanon-UNIFIL)
Op deze aarden bol gezet onder de naam Koenraad, op internet kennen ze me als The Gecko en op het werk noemen ze me Westie.Mee tot hiertoe?
Ben NIET geslacht en toch mannelijk.
Geboren: JA, en wel op 14 sep 1967 te Gent.
Ik ben getrouwd en hebben een spookje Chloé ( die nu na enkele jaartjes meer uitgegroeid is tot een spook). 
(And of course our black devil Yorko is living also with us).
Beroep: ja inderdaad... en wel als gemotiveerde beroepsmilitair... En neen heren journalisten en politici... jullie breken me niet.
Hobby's: Ja, natuurlijk heb ik hobby's

Archief per maand
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 10-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 11-2006
    The Gecko
    My life... my enjoyment
    23-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cursus brandbestrijding
    Omdat je zo een beeke vanalles moet meemaken in het leven ben ik een dagje een cursus brandbestrijding gaan volgen bij onze collega's van de marine te Ryckevelde.
    Was leerrijk en hoop dat ze toch biodiesel hebben gebruikt om de vuurtjes aan te steken. In ieder geval hebben mijn longen een andere kleur sinds gisteren. Komt wel in orde denk ik.
    Hoe het komt weet ik niet maar het lukt me steeds om meest vuile persoon eruit te komen. Gaan we een march doen op een slijkbaan dan blijven de anderen gespaard en uitgezonderd van mijn persoontje. En gisteren net hetzelfde. Enkel ogen zijn niet bedekt met brandwerende stoffen en met een bril maar toch... als ik alles afneem blijk ik plots zwarte piet te spelen... en dat terwijl het nog niet eens sinterklaas is. 
    Een van de verschillende aanraders eigenlijk voor iedereen die het leger binnenkomt. Dit samen met een deftige cursus EHBO zou iedereen als basis moeten krijgen. Zo zijn er waarschijnlijk wel meer dingen waar je als "militair" nuttig kan zijn binnen en buiten defensie.. en het kost nie veel ook nog. En het is gerechtvaardigd
    Have a nice smogless day 

    23-10-2007 om 00:00 geschreven door Koen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.donderdag 04 oktober 2007
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hella gentle peoples,
    Wat is het terug een lange tijd geleden dat ik hier nog eens ben geweest. Moet nodig het stof eraf nemen.
    Ondertussen reeds goed aangepast in het natte Belgenland. Eerlijk gezegd lijkt me dit hier ook het regenseizoen met dat verschil dat het hier dan ook nog koud is.
    Heb nog af en toe contact met enkele Burundezen via gsm (wat niet zo goed is voor mijn telefoonrekening eigenlijk). Wat de vooruitzichten zijn voor toekomstige missies heb ik nog niets op het oog. Dochterlief heeft me in ieder geval duidelijk gemaakt dat ik het dit jaar niet meer in mijn hoofd moet halen om op missie te vertrekken. Ter bevestiging een blauwe plek op mijn arm (zo zie je maar dat oudermishandeling al plaatsvind in een vroeg stadium bij ons). Toegegeven dat ze voor een 8jarige smurf wel enige kracht in de vingers heeft.
    26/09/2007 ben ik na lang te hebben mogen genieten van mijn graad als 1SM verplicht geweest om onkosten te doen en als Adjt verder door het leven te gaan. (is een tijdelijke tussenstop vrees ik )Naar het schijnt moet ik nu initiatief nemen. Wat heb ik dan gedaan voor ik dit werd?
    Ik ga er werk van maken om deze blog in stand te houden en af en toe een woordje te schrijven. (De vraag of ik deze blog verder zet is in ieder geval groot)
    See u


    04-10-2007 om 08:32 geschreven door Koen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)


    Guestbook
  • Happy Birthday
  • VERJAARDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • pedro
  • Lieve groetjes vanuit De Klinge
  • aan het strand van De Panne


    Foto

    If you would like to mail me

    MAIL MAIL MAIL MAIL MAIL MAIL MAIL MAIL


    Nieuwtje v/d dag op 20/10 de warme wind was vandaag nie te doen... 42°C

    Gedane missies:
    1993 : UNOSOM III (Somalië)
    1999 : NSE BELKOS I (Macedonië - Kosovo)
    2002 : BELUKOS IX (Kosovo)
    2002 : N'DALI 2002 (Benin)
    2006-2007 : HCB2 (Burundi)
    2010 : UNIFIL HQ (Libanon)

    verlanglijstje: AFHANISTAN en zeker nog eens BURUNDI... en zoals het er nu uitziet... nog eens LIBANON



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs