Foto
Me, myself and I (Libanon-UNIFIL)
Op deze aarden bol gezet onder de naam Koenraad, op internet kennen ze me als The Gecko en op het werk noemen ze me Westie.Mee tot hiertoe?
Ben NIET geslacht en toch mannelijk.
Geboren: JA, en wel op 14 sep 1967 te Gent.
Ik ben getrouwd en hebben een spookje Chloé ( die nu na enkele jaartjes meer uitgegroeid is tot een spook). 
(And of course our black devil Yorko is living also with us).
Beroep: ja inderdaad... en wel als gemotiveerde beroepsmilitair... En neen heren journalisten en politici... jullie breken me niet.
Hobby's: Ja, natuurlijk heb ik hobby's

Archief per maand
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 10-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 11-2006
    The Gecko
    My life... my enjoyment
    19-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Maandag 19 maart 2007
    Nog maar anderhalf uur kunnen slapen na de laatste voobereidingen te hebben gedaan voor ons vertrek.
    De laatste momenten op Burundese grond. De voormiddag nog gebruikt om gevoelig Mat binnen te brengen en om afscheid te nemen van ongeveer de helft van de stad (Allé, wa minder dan toch). Het is in ieder geval een warm afscheid alhoewel ik er bijna zeker van ben dat voor ik in het vliegtuig ben gestapt ze me al vergeten zullen zijn.
    We vertrekken voor de laatste maal uit Bujumbura richting ENTEBBE (Oeganda) met Ethiopean Airlines. Eens aangekomen in Entebbe moeten we ons 6uur weten bezig te houden. Zou het liefst willen slapen maar het lawaai dat het aanwezige bataljon Indische blauwhelmen op doorreis maakt is genoeg om me uit mijn slaap te houden. Het zijn echte "zwijntjes" en na de gehele luchthaven te hebben ondergemodderd met hun vuile bottines, een paar rekken met souvenirs te hebben neergehaald om vervolgens met koeieogen zonder enige verontschuldiging af te druipen gaan ze dan toch met een Boeing 747 naar een voor ons onbekende bestemming. Niet naar huis aangezien ze volledig nieuw werden aangekleed en uitgerust. (Weer een besparing voor hun overheid en een last voor de UNO. Weet dat het Indië goedkoper is om zijn troepen over te dragen aan de UNO aangezien ze die dan niet hoeven te betalen en ze ook volledig worden uitgerust)
    Dan eindelijk na een uur vertraging komt ons SN Brussels Airlines vliegtuig ook aan en kunnen we toch zonder vertraging even na middernacht vertrekken na een supersnelle schoonmaak. Belgium here we come.

    19-03-2007 om 00:00 geschreven door Koen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Vrijdag 16 maart 2007
    Wat een week, woensdag zijn de twee personen aangekomen voor de Recce van HCB2. Er is een vrouw bij van de marine en zij zal mijn plaats innemen.
    Veel werk met overgave overname, het tonen wat waar staat en is alsook het klaarmaken van alles wat terug mee moet en niet te vergeten het dagelijkse werk.
    Zo is de week overvol en had ik geen tijd voor mezelf.Nu toch nog even tijd gevonden om mijn blog wat aan te vullen.

    16-03-2007 om 00:00 geschreven door Koen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    10-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Vrijdag 09 maart 2007
    Alles loopt op zijn laatst hier en als ik alles zo bekijk zal ik het hier wel eigenlijk missen. Spreek niet over het huis en zo maar over de sfeer die er hier toch wel hangt.
    Vanavond uitgenodigd bij de Defensie Attaché. Kart en Gabby met hun vrouw waren er ook. Was een leuke avond en waren dan ook blij om tegen 01:00hr in de morgen naar huis te kunnen slenteren. De helft van onze groep viel in slaap van vermoeidheid. Dat heb je met oudere mensen hé.

    10-03-2007 om 21:30 geschreven door Koen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    08-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Donderdag 08 maart 07
    Warm en drukkend.... drukkend warm dus.

    08-03-2007 om 00:00 geschreven door Koen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Woensdag 07 maart 07
    Een insect heeft me aan mijn linkeroogzijde toegetakeld door me te bewerken met een bijtend zuur. Resultaat is dat het eruitziet als een schaafwonde en ongeveer 3 op 1 cm groot is. Stomme beesten hier.
    Slecht nieuws... een geval van malaria in de groep... Mijn fototoestel begint uit elkaar te vallen
    Goed nieuws... Zekerheid is dat we met burgervlucht terugkeren.Wanneer: niet vroeger dan 19maart, naargelang de beschikbaarheid van de vliegtickets.

    07-03-2007 om 17:26 geschreven door Koen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Woensdag 08 maart 2007
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ter nagedachtenis aan onze twee Belgische collega's van de Unifil-vredesmacht in Libanon die zijn omgekomen.

    07-03-2007 om 00:00 geschreven door Koen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    06-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Dinsdag 06 maart 2007
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Weer een warme periode die schijnt aan te breken...  Zweet, zwoot, gezwoten.Maar toch nog even tijdens de middagpauze zonneklopper gespeelt.
    Gaan souvenir jagen en een NGOMA gekocht. Dat is een traditionele trommel. Van groot kaliber aangezien ik hem niet in mijn koffer krijg... en nu?

    06-03-2007 om 00:00 geschreven door Koen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Maandag 05 maart 2007
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nog steeds geen nieuws over onze terugkeer. Ten vroegste donderdag zullen we iets horen.
    Wolkbreuk boven Bujumbura zorgde ervoor dat verschillende delen van de stad onder water staan

    05-03-2007 om 00:00 geschreven door Koen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Zondag 04 maart 2007
    Een zeer drukke week geweest en mijn maag is rebels aan het doen sinds ons etentje gisteravond... Rauw vlees is niet goed... had het moeten weten maar wou weer niet naar mezelf luisteren. Resultaat is dat ik toch wel in de directe omgeving van de WC moet blijven..... EN JIJ DAAR....LACH DAAR NIE MEE......

    04-03-2007 om 17:13 geschreven door Koen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)
    02-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. vrijdag 02 maart 2007
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Een dag met veel werk en te weinig chauffeurs. Resultaat is dat ik alles in zeven haasten moest doen in de namiddag.
    De Cdt van de Genie tegengekomen. Weekend rust voor de mannen uit Burcht. werken nu reeds sinds begin januari alle dagen 8uur aan de bouw.
    Misschien zie ik Druwé dan toch nog eens.
    Deze middag terug een stortvlaag. mijn kamer stond terug onder water.

     

    02-03-2007 om 21:26 geschreven door Koen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Guestbook
  • Happy Birthday
  • VERJAARDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • pedro
  • Lieve groetjes vanuit De Klinge
  • aan het strand van De Panne


    Foto

    If you would like to mail me

    MAIL MAIL MAIL MAIL MAIL MAIL MAIL MAIL


    Nieuwtje v/d dag op 20/10 de warme wind was vandaag nie te doen... 42°C

    Gedane missies:
    1993 : UNOSOM III (Somalië)
    1999 : NSE BELKOS I (Macedonië - Kosovo)
    2002 : BELUKOS IX (Kosovo)
    2002 : N'DALI 2002 (Benin)
    2006-2007 : HCB2 (Burundi)
    2010 : UNIFIL HQ (Libanon)

    verlanglijstje: AFHANISTAN en zeker nog eens BURUNDI... en zoals het er nu uitziet... nog eens LIBANON



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs