Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Thaise sferen

10-06-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pattaya en omliggende gebieden

8 juni
Lang geslapen en uitgeslapen ,10 uur .Me vriendin al lang wakker en al boodschappen gedaan .
Vandaag de brommer genomen en me vriendin haar oude collegas gaan opzoeken na 30 minutjes met de brommer aangekomen op een groot golfterrein .
Daar een mondtje gaan eten en iedereen goeiedag gaan zeggen.
Op een gegeven momend stonden we in de keuken  [zeer propere keuken] en werden we binnen geroepen in de chef ze klein bureautje en kregen we een apperitief aaangeboden van het huis .
Na veel gebabbelt [zij toch] ik enkel geknikt ,want veel verstond ik er niet van ,dan terug aangezet richting city ,nog een keer gestopt bij oude vlieger en trein beetje foto's genomen  en terug city.
9 juni
Tegen de middag ,grote honger ,en had ik eens goeste in een belgisch biefstukje met frieten ,
ook dit kan je eten in Pattaya ,en zijn we gaan eten in "klein Vlaanderen" Belgish resturantje waar ik steeds eenmaal in me vakantie ga ,Want na 14 dagen heb ik toch eens goeste om de noedels en de rijst eens voor ne keer over te slaan .hmmm het geeft me gesmaakt.
Daarna naar schoppingcentrum geweest "Royal Garden Plaza"Met bovenaan in het gebouw een museum van Believe It Or Not  en een spookkot ,en cinema en andere belevenissen .Ik had er al een tal keren geweest ,maar me vriendin was er nooit geweest en gunde ik het haar ook natuurlijk ,na 2u half daar binnen gezeten nog wat geshopt en daarna naar de Flandria bij Patrick een Belgishe uitbater van een bar afkomstig uit de Panne
Sante





                                        


                  
            




                                                                                                            


                                           
             

10-06-2011 om 17:52 geschreven door pattayaman  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen Ooh Ja nog iets ,Toen ik snavonds laat in het appartement kwam Viel me oog op Ne brommer ,met  bortje.............................
Zouden er hier nog belgen zitten ?

Bijlagen:
Herschaalde kopie van IMG_0420.jpg (60.6 KB)   

10-06-2011 om 00:00 geschreven door pattayaman  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
07-06-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.paar dagen later
Klik op de afbeelding om de link te volgen 7 juni :
De tijd vliegt hier snel, al ne paar dagen me computer niet gebruikt. En ben inmiddels ook al terug in Bangkok geweest ,maar deze keer had ik gene laptop mee naar Bangkok , kwou dan ook zo weinig mogelijk meesleuren ,kben maandag 6-6 vertrokken vanuit Bangkok met de bus van 6 uur en na enkele uurtjes terug in Bangkok ,rap nog de laatste papieren in orde gemaakt en dan richting hotel Diamond ,om er een nachtje bij te boeken  ,toen zijn we een groot elecktro winkel gaan bezoeken in hartje Bangkok ,want das dan ook een beetje me hobby he ,elecktro en computers .beetje spullen gekocht en richting rivier om er Tempels te gaan bezoeken ,maar blijkbaar waren we toen al wat te laat om de boot te nemen en de tempels te bezoeken en boot terug te nemen .dan maar nog wat rondgezwierd met de skytrain en wat winkeltjes gaan bekijken en richting Hotel om te gaan verfrissen .
Na een uutje of 2 in het hotel is het dan al intussen donker geworden ,toen zijn we terug Pat pong ingegaan (de uitgangsbuurt) hebben we  een stukje ge'eten  en terug Hotel

8juni:
9uur opgestaan ,en morgenontbijt in hotel genomen .Vandaag naar de Tempels aan de rivierzijde [Chao Phraya ] van Bangkok geweest .en dit met een touristeboot voor maar ne 25 bath.Eenmaal aangekomen vele boedhas en veel goudgekleurde beelden ,vele foto's genomen en gefilmd ,ook een tempel opgeklommen met stijle trappen dan wel alleen want me vriendin wou niet mee ,wegens te stijle trappen .
na ne uurtje of 2 ,dan Richting Bus voor terug naar Pattaya ,die wel wat tegenviel.
Deze keer een minibus ,na 20 minutjes bijna uit Bangkok moest die Lpg gas tanken daar stond ne lang file en maar na 3 kwartier konden we daar maar terug vertrekken .Toen reed die Thai onzettend snel blijkbaar om wat tijd in te halen en moest hij nog onwegen maken ook pffffff na meer dan 3uren half kwam die pas aan in Pattaya en dacht ik nooit meer zo ne minibus ,man man
Nu wat gedoucht en wat gaan Eten in de grote shoppingswinkel Central ,en ne keer gaan bouwelen om wat stress af te werken van de minibus ,en ons dagje is toch weeral geslaagt hoor

07-06-2011 om 00:00 geschreven door pattayaman  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
>> Reageer (0)


Archief per jaar
  • 2023
  • 2022
  • 2019
  • 2017
  • 2016
  • 2014
  • 2013
  • 2011
  • 2009
  • -0001

    Gastenboek
  • 123
  • test

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • polarsteps

  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Blog als favoriet !

    Foto




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs