Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Thaise sferen

21-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.snelle beslising genomen
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Nooit had ik gedacht dat ik binnen enkele dagen op de vlieger zit met bestemming Bangkok .
Gisteren me reisje geboekt via abudabi met Etihad samen met me Thaise vriendin .
En dit allemaal gekomen omdat de zus van me vriendin een ernstig autoongeluk geeft gehad en daardoor in het ziekenhuis ligt met ernstige verwondingen, ook moesten er nog papieren geregeld worden en dit kan dan ook veel beter geregeld worden terplaatse in Thailand.
En voor mij in het werk is het ook nog niet de drukste periode en is dat dan ook zeer gepast
Nu rap nog de koffer pakken (beetje) veel heb je er nie nodig en alles is redlijk goekoop ,dus waarrom veel meesleepen.
En zo zit ik woensdag op de vlieger .SAWADEE


De reisplan eerst normaal naar pattaya ,daarna petchabun en daarna naar zuiden ergens bij pucket.

Kzal proberen hier wat aan te vullen ,van zodar ik beetje nieuwtjes heb ,alé salutjes



21-05-2011 om 00:00 geschreven door pattayaman  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)


Archief per jaar
  • 2023
  • 2022
  • 2019
  • 2017
  • 2016
  • 2014
  • 2013
  • 2011
  • 2009
  • -0001

    Gastenboek
  • 123
  • test

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • polarsteps

  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Blog als favoriet !

    Foto




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs